اخبار ارز دیجیتال

بررسی بازار ارزهای دیجیتال امروز، ۱۱ شهریور

به نظر می‌رسد که بازار ارزهای دیجیتال امروز روندی نزولی دارد و برخی از کوین‌های اصلی مانند بیت‌کوین، پپه و ریپل با اصلاحات قیمتی مواجه هستند.

پادکست بررسی بازار ارزهای دیجیتال امروز، ۱۱ شهریور

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت یو تودی، احساسات در بازار ارزهای دیجیتال امروز نزولی است. بسیاری بر این باورند که تایید ETF اسپات بیت کوین نقشی صعودی در بازار ارزهای دیجیتال خواهد داشت. افزون بر آن، در حالی که SEC تصمیم‌گیری خود را در این زمینه به تعویق انداخته‌است، شاخص ترس و طمع ارزهای دیجیتال همچنان در منطقه ترس در ۳۴ از ۱۰۰ قرار دارد.

قیمت بیت کوین (BTC) امروز کاملا نزولی است و همچنان زیر آستانه ۳۰,۰۰۰ دلار  و در سطح ۲۵,۷۸۹.۸۹ دلار قرار دارد. این رمزارز طی ۲۴ ساعت گذشته حدود ۱.۰۹ درصد کاهش یافته‌است. همچنین، آلت‌کوین‌های معروف همچون کاردانو(ADA)، سولانا (SOL) و پولکادات (DOT) نیز در ضرر هستند.

ارزش اتریوم با کاهش ۱.۲۲ درصدی در ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۱۶۳۲.۰۰ دلار معامله می‌شود. در میان سایر ارزهای دیجیتال مطرح بازار، قیمت ریپل (XRP) با کاهش ۲.۳۶ درصدی مواجه شد. سولانا نیز روندی کاهشی را تجربه کرد و قیمت آن ۱.۶۶ درصد کاهش یافت. از سوی دیگر، پالیگان (MATIC) که چند روز قبل در محدوده قرمز معامله می‌شد، نسبت به روز گذشته مجددا ۱.۴۴ درصد کاهش یافته‌است. قیمت پولکادات هم در یک روز تقریبا ۱.۳۰ درصد کاهش یافت.

در قلمرو میم‌کوین‌ها نیز همین روایت جریان دارد. در ۲۴ ساعت گذشته، قیمت دوج کوین (DOGE) شاهد کاهش حدود ۰.۴۸ درصدی بود و قیمت توکن شیبا اینو (SHIB) تقریبا ۱.۶۲ درصد در ۲۴ ساعت گذشته کاهش یافته‌است.

بازار ارزهای دیجیتال امروز با وجود برخی از استثنائات، نزولی است. ارزش بازار جهانی کریپتو از دیروز به شدت کاهش یافته‌ و اکنون به ۱.۰۴ تریلیون دلار رسیده‌است. حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال ۳۴.۲ میلیارد دلار برآورد می‌شود که بیش از ۹.۶۸ درصد کاهش داشته‌است.

در ادامه به بررسی ۳ ارز دیجیتال برتر امروز خواهیم پرداخت.

پپه، رمزارزی که با ۳.۴۱ درصد کاهش مواجه شد

قیمت پپه (PEPE) پس از چند روز افزایش قیمت امروز با بازار خرسی روبه‌رو شده‌است. قیمت این میم کوین از دیروز تقریبا ۴ درصد کاهش یافته‌ و در زمان نگارش این خبر با قیمت ۰.۰۰۰۰۰۰۷۹۳۱ دلار معامله می‌شود. ارزش بازار جهانی پپه ۳۱۰.۷۳ میلیون دلار است. برخی از نهنگ‌ها شروع به جمع‌آوری PEPE کرده‌اند و کاهش قیمت این تصور را ایجاد می‌کند که این میم کوین در حال حاضر در مرحله پایانی سقوط قرار دارد.

کاهش ۷.۳۶ درصدی توکن دی‌وای‌دی‌ایکس

دی‌وای‌دی‌ایکس (DYDX) نیز امروز با بازار خرسی مواجه است. قیمت توکن DYDX در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۷ درصد کاهش یافته‌است. قیمت این رمزارز در زمان نوشتن این خبر ۲.۱۱ دلار معامله می‌شد و ارزش بازار جهانی آن ۳۳۰,۳۴۶,۰۱۱ دلار است. آنتونیو جولیانو بنیانگذار دی‌وای‌دی‌ایکس، اخیرا به صاحبان مشاغل ارزهای دیجیتال توصیه کرد که توجه خود را به بازار خارج از ایالات‌متحده متمرکز کنند.

نمودار روند قیمت دی‌وای‌دی‌ایکس در تایم فریم یک روزه
نمودار روند قیمت دی‌وای‌دی‌ایکس در تایم فریم یک روزه

تُن کوین ۱۰.۴۲ درصد رشد کرد

توکن تن (TON) در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰ درصد افزایش یافته‌است. این رمزارز در حال حاضر با قیمت ۱.۹۳ دلار معامله می‌شود و کل ارزش بازار آن ۶,۶۲۱,۸۲۰,۱۶۶ دلار است. به نظر می‌رسد افزایش فعالیت توسعه‌دهندگان شبکه تن کوین باعث افزایش ارزش ارز دیجیتال می‌شود.

نمودار روند قیمت تن کوین در تایم فریم یک روزه
نمودار روند قیمت تن کوین در تایم فریم یک روزه

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا