اخبار قانون گذاری‌ ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

صرافی کوین بیس محکوم به پرداخت جریمه شد!

صرافی ارز دیجیتال آمریکایی کوین بیس به دلیل مقررات ناکافی در خصوص احراز هویت کاربران، محکوم به پرداخت ۱۰۰ میلیون دلار جریمه است. این صرافی باید ۵۰ میلیون دلار از این ۱۰۰ میلیون دلار را به وزارت خدمات مالی ایالات نیویورک (New York State Department of Financial Services) بپردازد و ۵۰ میلیون دلار باقی مانده را هم باید جهت ارتقا قوانین و مقررات این صرافی صرف شود.

صرافی کوین بیس یکی از پلتفرم‌های بزرگ معاملاتی ارز دیجیتال است که خدمات خود را به میلیون‌ها کاربر سراسر جهان ارائه می‌دهد.

وزارت خدمات مالی نیویورک این شرکت را به دلیل عدم اجرای فرایند احراز هویت و اجازه دادن به مشتریان برای باز کردن حساب در این پلتفرم بدون بررسی پیشینه مناسب، محکوم کرد. طبق گزارش نیویورک تایمز، این اقدام صرافی کوین بیس نقض قوانین مبارزه با پولشویی منطقه بود.

طی بررسی‌های بیشتر، مشخص شد که این صرافی از سال ۲۰۱۸ تا کنون در رعایت مقررات ضد پولشویی (AML) کوتاهی کرده است و در پیگیری فعالیت‌های مشکوک و انجام تحقیقات در این خصوص شکست خورده است.

صرافی کوین بیس، با استخدام یک مشاور مستقل سعی در حل این مشکل داشت که در نهایت هیچ تفاوتی ایجاد نکرد. به دنبال آن وزارت خدمات مالی نیویورک تحقیقات خود را در سال ۲۰۲۱ آغاز کرد. این سازمان اعلام کرد که صرافی کوین بیس دارای بیش از ۱۰۰۰۰۰ مورد هشدار در مورد تراکنش‌های مشکوک است که به درستی بررسی نشده‌اند.

باید صبر کرد و دید صرافی کوین بیس چه راه حلی برای احراز هویت کاربران خود ارائه داده و این امر چه تاثیری روی این صرافی و کاربرانش خواهد گذاشت. نظر شما در این مورد چیست؟

مطالب بیشتر: قیمت بیت کوین
مطالب بیشتر: آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال
مطالب بیشتر: کیف پول ارز دیجیتال چیست

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا