اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

همکاری جدید آوالانچ؛ آیا قیمت به ۲۰ دلار می‌رسد؟

قیمت آوالانچ  (AVAX)در این هفته ۱۰ درصد افزایش یافته‌است، زیرا اینفلوئنسرها برای پیوستن به پلتفرم اجتماعی تازه راه‌اندازی شده به نام Stars Arena با یکدیگر رقابت می‌کنند. آیا افزایش اخیر در فعالیت شبکه می‌تواند قیمت AVAX را افزایش دهد؟

پادکست همکاری جدید آوالانچ؛ آیا قیمت به ۲۰ دلار می‌رسد؟

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت beincrypto، در ۲۷ سپتامبر، Stars Arena به‌عنوان یک پلتفرم اجتماعی رقیب Friend.Tech در بلاکچین آوالانچ راه‌اندازی شد. شاخص‌های کلیدی آنچین نشان می‌دهد که این امر باعث افزایش قابل توجهی در فعالیت شبکه AVAX شده‌است.

ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در Stars Arenaدر هفته اول به یک میلیون دلار رسید

استارز ارنا به طرز شگفت‌انگیزی مورد استقبال جامعه جهانی SocialFi قرار گرفته‌است. داده‌های آنچین جمع‌آوری شده توسط دیفای‌لاما رشد خیره کننده‌ای را در جریان ورودی یک هفته‌ای سرمایه این پلتفرم نشان می‌دهد.

نمودار زیر نشان می‌دهد که چگونه TVL از ۳۳,۰۰۰ دلار به ۱.۱۷ میلیون دلار بین ۲۷ سپتامبر و ۲ اکتبر افزایش یافته‌است. موضوعی که نشان می‌دهد Stars Arena  اکنون به دومین سوشال‌فای ترکیبی از سیستم مالی و فضای مجازی غیرمتمرکز از لحاظ TVL  تبدیل شده‌است. همانطور که اشاره شد، این شبکه اکنون از همتایانی همچون Post.Tech پیشی گرفته و به دومین SocialFi بزرگ TVL تبدیل شده‌است.

ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در Stars Arena
ارزش کل دارایی‌های قفل‌شده در Stars Arena

شایان ذکر است که مجموع ارزش قفل شده، همان ارزش دلاری تمام دارایی‌ها یا توکن‌های ارز دیجیتال است که در حال حاضر در پروتکل دیفای سپرده شده‌اند. به طور معمول، زمانی که TVL در یک پروتکل خاص به طور تصاعدی افزایش می‌یابد، به این معنی است که کاربران موجود سرمایه‌گذاری خود را افزایش می‌دهند و شرکت‌کنندگان جدید وارد اکوسیستم می‌شوند.

طبق شواهد موجود، اینفلوئنسرهای مختلف رسانه‌های اجتماعی، اخیرا در پلتفرم ایکس عضویت و درآمدزایی خود را در این پلتفرم اعلام کرده‌اند.

قابل ذکر است که اکثر خدمات و محصولات میزبانی شده در یک پروتکل اغلب در توکن اصلی بلاک‌چین استفاده می‌کنند. از این رو، با افزایش سرسام‌آور پذیرش جهانی استارز ارنا، تقاضای بازار برای توکن AVAX احتمالا در هفته‌های آینده افزایش خواهد یافت.

افزایش ۱۱۳ درصدی تراکنش‌های AVAX در یک هفته

شبکه آوالانچ در این هفته جهش قابل توجهی در فعالیت تراکنش‌ها به ثبت رسانده است. این امر همچنین چشم‌انداز مثبتی را نشان می‌دهد و مشخص می‌کند که رشد TVL این شبکه اجتماعی می‌تواند تقاضای بازار AVAX را افزایش دهد.

به طور مشخص، تراکنش‌های AVAX از ۲۷ سپتامبر با افزایش مواجه شده و در ۳ اکتبر به ۳۷۶,۰۰۰ تراکنش رسیده‌است. در واقع، آخرین باری که فعالیت شبکه آوالانچ به این سطح رسید، حدود ۲۶ جولای بود.

تعداد تراکنش‌های AVAX در یک هفته
تعداد تراکنش‌های AVAX در یک هفته

متریک تعداد تراکنش‌ها، تصویری از فعالیت اقتصادی فعلی در شبکه بلاک چین را ارائه می‌دهد. به طور معمول، جهش‌های فعالیت شبکه نشان می‌دهد که توکن زیربنایی با تقاضای زیادی مواجه شده و به طور فزاینده‌ای در تراکنش‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بنابراین، جای تعجب نیست که قیمت توکن AVAX بین ۲۷ سپتامبر و ۴ اکتبر شاهد جهش ۱۰ درصدی بوده‌است.

پیش‌بینی قیمت AVAX: آیا قیمت به ۲۰ دلار می‌رسد؟

شاخص‌های آنچین، ارتباط نزدیکی بین قیمت AVAX و پذیرش رو به رشد سوشیال‌فای در شبکه آوالانچ را نشان می‌دهد. از این رو، خریداران AVAX می‌توانند در آن سرمایه‌گذاری کنند تا روند صعودی قیمت را به سمت ۲۰ دلار سوق دهند.

چارت پیش‌بینی قیمت آوالانچ
چارت پیش‌بینی قیمت آوالانچ

اگر گاوهای آوالانچ بتوانند از مانع فروش اولیه در سطح ۱۵ دلار عبور کنند، می‌توان انتظار داشت که قیمت AVAX به ۲۰ دلار برسد. همانطور که در زیر نشان داده شده‌است، ۷۵۵۲۸۰ آدرس، ۱۷.۲ میلیون از این رمزارز را با قیمت متوسط ۱۴.۷۷ دلار خریداری کردند. اگر خریداران وقتی قیمت AVAX به ۱۵ دلار می‌رسد، پوزیشن‌های خود را ببندند، ممکن است به طور ناخواسته باعث کاهش قیمت شوند.

اما اگر پذیرش جهانی Stars Arena همانطور که پیش‌بینی می‌شد تشدید شود، قیمت آوالانچ می‌تواند به محدوده ۲۰ دلار افزایش یابد.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا