اخبار او ام پی فینکسمعرفی ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال آث میلان در او ام پی فینکس لیست شد

ارز دیجیتال آث میلان (ACM) توکن هواداری (Fan Token) این باشگاه فوتبال و در واقع یک توکن کاربردی است که به هواداران این تیم اجازه داده تا در تصمیمات باشگاه از طریق اپلیکیشن سوسیوز (Socios) مشارکت کنند و تاثیرگذار واقع شوند.

این توکن‌ها شبیه به یک کارت عضویت در باشگاه بوده و برای کاربران مزایایی از قبیل پاداش‌ها، شناخت بهتر باشگاه و . . . را به‌همراه دارد. هولدرهای ارز دیجیتال آث میلان می‌توانند از طریق قراردادهای هوشمند در نظرسنجی‌های طرح‌شده توسط باشگاه نظر خود را اعلام و رأی دهند.

طبق قراردادهای ایجاد‌شده، باشگاه آث میلان موظف به پیاده‌سازی نتایج این نظرسنجی‌ها است. کاربران با مشارکت از طریق اپلیکیشن سوسیوز می‌توانند پاداش‌هایی نظیر بلیت بازی‌ها، فعالیت‌های اختصاصی، تخفیف در فروشگاه‌های آنلاین، جوایز درون اپلیکیشن، آیتم‌های دیجیتالی و NFT های اختصاصی باشگاه را دریافت کنند.


کاربردهای توکن هواداری آث میلان شامل موارد زیر می‌شود:

  • استفاده از توکن‌های ACM جهت خرید کالا و خدمات VIP
  • دسترسی به سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مرتبط با باشگاه
  • سپرده‌گذاری (استیکینگ / Staking) توکن‌های ACM و دریافت NFT در قالب پاداش
  • دسترسی به آیتم‌های کلکسیونی
  • استفاده از توکن‌ها در بازی‌های بلاک چینی (GameFi)
  • کاربرد در دنیای واقعی؛ مالکیت تام NFT ها، دسترسی VIP در استادیوم‌ها، بلیت بازی‌ها و . . .

ارز دیجیتال آث میلان توسط بایننس (Binance) راه‌اندازی شده است؛ بایننس بزرگ‌ترین صرافی رمزارز در دنیا با بیشترین حجم معاملات است. از این رو، لیست شدن این توکن در صرافی بایننس یک دستاورد بزرگ و استراتژی قوی برای این پروژه محسوب می‌شود.


اپلیکیشن سوسیوز تحت بلاک چین چیلیز (Chiliz / CHZ) فعالیت می‌کند. این بلاک چین از الگوریتم اجماع اثبات اعتبار (Proof-of-Authority / PoA) برای تامین امنیت خود استفاده می‌کند.

چیلیز در واقع یک شبکه زیرمجموعه (Sidechain) بلاک چین اتریوم است و از این طریق، قابلیت‌هایی نظیر پیاده‌سازی توکن‌های حاکمیتی (Governance)، ارائه پاداش‌ و سپرده‌گذاری در این شبکه وجود دارند.


پلتفرم معاملاتی او ام پی فینکس جهت تکمیل مجموعه توکن‌های هواداری خود، امکان خرید ارز دیجیتال آث میلان را در کنار دیگر توکن‌های هواداری برای کابران خود ایجاد کرده است.

توکن هواداری چیست؟

فن توکن (Fan Token) یا توکن هواداری نوعی ارز دیجیتال است که به دارنده آن قابلیت شرکت در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی باشگاه مورد علاقه خود و مزایایی از قبیل پاداش‌ها و حقوق VIP می‌دهد.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا