آموزش ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاریآموزش صرافی های ارز دیجیتال

معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین

پیدا کردن معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین همواره یکی از نگرانی‌های افرادی است که به معامله در بازار ارزهای دیجیتال علاقه‌مند هستند.

سوالاتی همچون “معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین چیست؟”، “معتبر ترین اپلیکیشن خرید و فروش بیت کوین کدام است؟”، “یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال معتبر چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟” و “چگونه به یک صرافی ارز دیجیتال اعتماد کنیم؟” مهم‌ترین موضوعاتی هستند که ذهن اکثر افرادی که قصد ورود و سرمایه‌ گذاری در بازار ارزهای دیجیتال را دارند به خود مشغول می‌کند.

در ادامه به بررسی ۶ ویژگی مهم برای شناخت صرافی آنلاین معتبر بیت کوین می‌پردازیم.

معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین چه ویژگی هایی دارد؟

معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال می‌بایست در یک پلتفرم آنلاین ثبت نام کنید و پس از شارژ کیف پول خود به خرید و فروش بیت کوین یا هر ارز دیگری که در نظر دارید بپردازید.

اولین قدم برای ورود به دنیای معامله‌گری ارزهای دیجیتال انتخاب یک سایت معتبر خرید و فروش بیت کوین است. برای تشخیص و انتخاب معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین می‌بایست ۶ مورد مهم را همواره در نظر داشته باشید.

امنیت دلیل اعتبار سایت خرید و فروش بیت کوین

فعالیت در فضای اینترنت و پلتفرم‌های آنلاین همواره برای بسیاری از افراد با چالش‌ها و نگرانی‌هایی همراه بوده است. حال اگر این فعالیت مربوط به امور همچون سرمایه گذاری و معامله گری باشد نیز این نگرانی‌ها دو چندان خواهد شد! بنابراین مهم‌ترین دغدغه معامله‌گران در بازار کریپتوکارنسی، موضوع “امنیت” است.

قبل از ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال می‌بایست با چگونگی تامین امنیت در آن آشنا شوید. صرافی‌هایی که دارایی کاربران را به صورت آنلاین و در بستر اینترنت نگهداری می‌کنند ممکن است مورد حملات هکری قرار بگیرند. بنابراین به هیچ عنوان یک صرافی معتبر خرید و فروش بیت کوین نخواهند بود!

از همین روی توصیه مهم ما به شما این است که برای خرید امن بیت کوین و ارزهای دیجیتال همواره از صرافی‌هایی استفاده کنید که دارایی کاربران را به صورت آفلاین و در کیف پول‌های سرد و سخت افزاری نگهداری می‌کنند.

بنابراین بهتر است پیش از ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال، شرایط و قوانین مربوط به آن را مطالعه کرده و با سطوح امنیتی آن آشنا شوید. به این ترتیب می‌توانید ارزیابی کنید که آیا صرافی مورد نظر، معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال هست یا نه.

پشتیبانی از رمزارزهای گوناگون

یکی از ویژگی‌هایی که همواره باعث جذب شدن افراد به یک صرافی ارز دیجیتال می‌شود، تنوع بالای ارزهای دیجیتال در آن است. بازار ارزهای دیجیتال یک تکنولوژی کاملا نوظهور بوده و روز به روز بر تعداد پروژه‌ها و رمزارزهای مستعد رشد در این بازار اضافه می‌شود.

بنابراین یکی دیگر از مواردی که می‌بایست در هنگام انتخاب بهترین سایت های خارجی ارز دیجیتال حتما بررسی کنید، تعداد ارزهایی است که توسط آن پلتفرم پشتیبانی می‌شود. هر چه تعداد ارزهای یک صرافی بالاتر باشد، شما نیز فرصت‌های معاملاتی بیشتری در اختیار خواهید داشت.

واریز و برداشت سریع دلیل اعتماد به صرافی آنلاین

یکی از مهم‌ترین مواردی که باعث ایجاد رضایت یا نارضایتی در کاربران یک صرافی ارز دیجیتال می‌شود، سرعت انجام تراکنش‌های واریز و برداشت است.

تاخیر در واریز و برداشت‌های ارزی و هم چنین واریز و برداشت ریالی در یک پلتفرم معاملاتی باعث ایجاد نگرانی و استرس پیرامون از دست رفتن دارایی در کاربران می‌شود.

بنابراین بهتر است در زمان انتخاب معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال، با مشاهده شرایط و قوانین مربوط به آن صرافی پیرامون وضعیت انجام تراکنش‌های واریز و برداشت اطلاعات کافی کسب کنید و با بررسی صفحات اجتماعی مربوط به آن صرافی نیز میزان رضایت کاربران نسبت به سرعت واریز و برداشت را مد نظر قرار دهید.

حجم معاملات در صرافی آنلاین بیت کوین

یکی از مواردی که در تشخیص اعتبار یک صرافی آنلاین ارز دیجیتال به کمک کاربران می‌آیند، بررسی تعداد کاربران آن پلتفرم و حجم معاملات است. معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین می‌بایست دارای حجم معاملات بالایی باشد تا کاربران در هنگام فروش و نقد کردن دارایی با مشکل مواجه نشوند و بتوانند خرید و فروش بیت کوین و سایر رمزارزها را به راحتی با قیمت مورد نظر و البته به موقع انجام دهند.

اعتماد به صرافی با بررسی کارمزد معاملات

صرافی های ارز دیجیتال به عنوان یک واسطه در بازار است و به نوعی خریدارن و فروشندگان را به هم متصل می‌کند و در ازای انجام معاملات از آن‌ها کارمزد دریافت می‌کند. اکثر معامله‌گران نیز ترجیح می‌دهند تا کمترین میزان کارمزد را بپردازند.

اگر به صورت روزانه و در تایم فریم‌های پایین ترید می‌کنید و تعداد معاملات شما در روز عموما بالاست، میزان کارمزدی که به ازای هر معامله می‌پردازید می‌تواند روی برآیند سود و زیان شما تاثیرگذار باشد. بنابراین بهتر است صرافی‌ای را انتخاب کنید که مقادیر معقولی را به عنوان کارمزد از کاربران دریافت می‌کند.

با مقایسه مقدار کارمزد در صرافی های مختلف در کنار سایر مواردی که در قسمت‌های قبل ذکر شد می‌توانید معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین را پیدا کنید.

پشتیبانی ۲۴ ساعته صرافی ارز دیجیتال

دنیای بلاکچین و ارزهای دیجیتال به واسطه نوظهور بودن می‌تواند برای برخی افراد گمراهی و پیچیدگی‌هایی به همراه داشته باشد. یکی از مهم ترین ویژگی‌های معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین این است که بتواند در هر ساعتی از شبانه روز پاسخگوی سوالات و مشکلات کاربران پیرامون نحوه ثبت نام، نحوه خرید و فروش ارزهای دیجیتال و نحوه واریز و برداشت باشد.

چگونه معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین را پیدا کنیم؟

چگونه معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین را پیدا کنیم؟

در قسمت‌های قبل به مهم‌ترین مواردی که باید در هنگام پیدا کردن معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین به آن توجه داشته باشید را بررسی کردیم. دقت کنید که موضوع “امنیت دارایی‌” در یک صرافی آنلاین معتبر بیت کوین اولین و اصلی‌ترین موردی است که در هنگام ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال باید مد نظر قرار دهید.

پس از کسب اطمینان از امنیت یک صرافی ارز دیجیتال نیز کافیست استراتژی معاملاتی خود را پیدا کنید و بر اساس آن استراتژی، اهمیت سایر موارد مثل تنوع تعداد ارزها، کارمزد معاملات و سرعت واریز و برداشت در معاملات خود را بررسی کنید.

برای مثال اگر استراتژی شما اسکلپ (scalp) است بهتر است صرافی‌ای را انتخاب کنید که تعداد بالایی از ارزهای دیجیتال را پشتیبانی می‌کند، حجم معاملات بالایی دارد و نرخ کارمزد معاملات در آن نیز مقداری منطقی و معقول است. به این ترتیب می‌توانید استراتژی معاملاتی خود را به صورت کامل در بازار پیاده‌سازی کنید.

چگونه در معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین ثبت نام کنیم؟

چگونه در معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین ثبت نام کنیم؟

قدم بعدی پس از انتخاب معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین و ارزهای دیجیتال، ایجاد حساب کاربری در آن است. ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال عموما با استفاده از یک ایمیل یا شماره تلفن همراه امکان‌پذیر بوده و پس از آن می‌بایست به احراز هویت در آن بپردازید.

احراز هویت به منظور حفظ امنیت حساب کاربری و جلوگیری از پولشویی و سو استفاده از هویت سایر افراد در معاملات خرید و فروش ارزهای دیجیتال صورت می‌گیرد. پس از ثبت نام و احراز هویت در یک صرافی ارز دیجیتال می‌توانید کیف پول خود را شارژ کرده و به خرید بیت کوین، خرید اتریوم یا هر رمزارز دیگری که می‌خواهید بپردازید.

معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین در ایران

صرافی‌های بین المللی همچون بایننس عموما قوانین نسبتا سخت‌ گیرانه‌ای برای احراز هویت کاربران در نظر می‌گیرند و با توجه به تحریم‌هایی که علیه ایران وضع شده، فعالیت کاربران ایرانی را ممنوع اعلام کرده‌اند. در مواقع خاص نیز در صورتی که تشخیص دهند فردی با آی پی کشور ایران در حال معامله است اقدام به بلوکه کردن دارایی او می‌کنند.

بنابراین همواره پیشنهاد می‌شود تا از صرافی های ارز دیجیتال ایرانی برای معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال استفاده کنید تا هیچگونه نگرانی بابت مسدود شدن و یا از دست رفتن دارایی باعث ایجاد نگرانی در وجود شما نشود. در ادامه به معرفی صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به عنوان یکی از معتبر ترین پلتفرم‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال در ایران می‌پردازیم.

معرفی صرافی او ام پی فینکس

معرفی صرافی او ام پی فینکس

او ام پی فینکس یکی از برترین صرافی های ارز دیجیتال در ایران است که قابلیت‌های گوناگونی همچون ربات معامله گر، حساب دمو، کارت هدیه ارز دیجیتال، نمودارهای سود وزیان و انواع روش‌های سفارش گذاری برای کاربران ایرانی فراهم کرده است.

مطالعه بیشتر: انواع سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال

او ام پی فینکس تمام دارایی کاربران را در کیف پول های سرد و به صورت آفلاین نگهداری کرده و هیچ خطری مبنی بر هک یا سرقت دارایی، سرمایه کاربران را تهدید نمی‌کند.

با استفاده از ربات معامله گر در او ام پی فینکس کاربران می‌توانند سفارش های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به قیمت بازار جهانی ثبت کنند. لازم به ذکر است که هیچ کارمزدی بابت استفاده از سرویس ربات از کیف پول کاربر کسر نشده و کارمزد معاملاتی که با استفاده از ربات ثبت می‌شوند نیز تنها برابر با ۰.۰۰۱ حجم یا ۰.۱ درصد است!

با استفاده از حساب دمو در او ام پی فینکس نیز کاربران می‌توانند با ۱۰۰ میلیون تومان شارژ مجازی به خرید و فروش آزمایشی ارزهای دیجیتال بپردازند و از این طریق دانش و تجربه خود را در بازار ارزهای دیجیتال افزایش دهند.

به همین دلیل است که بسیاری از کاربران وبسایت او ام پی فینکس را به عنوان معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین در ایران معرفی می‌کنند.

با ارئه یک ایمیل کاربری می‌توانید در صرافی او ام پی فینکس ثبت نام کنید و پس از تکمیل احراز هویت به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازید. واحد پشتیبانی او ام پی فینکس نیز به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن و تماس تلفنی پاسخگوی سوالات کاربران است.

مطالعه بیشتر: آموزش ثبت نام در او ام پی فینکس

آیا در او ام پی فینکس ثبت نام کرده‌اید؟ تجربه خود را پیرامون کار با وبسایت و اپلیکیشن او ام پی فینکس با ما در میان بگذارید.

بهترین سایت خرید و فروش ارز دیجیتال خارجی کدام است؟

صرافی بایننس به عنوان بهترین و محبوب ترین صرافی ارز دیجیتال خارجی محسوب می‌شود.

سایت رسمی خرید بیت کوین در ایران کدام است؟

صرافی آنلاین او ام پی فینکس به عنوان معتبر ترین سایت خرید و فروش بیت کوین در ایران محسوب می‌شود و با ثبت نام در وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس می‌توانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بر پایه تومان و تتر بپردازید.

کارمزد خرید و فروش کریپتو در او ام پی فینکس چگونه محاسبه می‌شود؟

کارمزدها در او ام پی فینکس بر اساس حجم معاملات یک ماه اخیر کاربر بین مقادیر ۰.۰۰۲۰ تا ۰.۰۰۳۵ حجم معامله متغیر خواهد بود. کارمزد معاملات ربات معامله گر نیز برای تمام کاربران ۰.۰۰۱ حجم معامله است.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. او ام پی واقن صرافی خوبیه من خودم استفاده میکنم ، پیشنهادم اینه اگ کسی استفاده میکنه کارت ملت اگ دارین اد کنین برداشت ریالیش خیلی سریع میشینه

    1. بله درسته
      یکی از بزرگترین صرافی‌های ارز دیجیتال خارجی و امکانات بسیار کاربردی و البته حجم معاملاتی بالا.
      اما باید حتما با یک آی پی و حساب مطمئن معاملات خودتون رو در این صرافی انمجام بدین تا خدایی نکرده حسابتون مسدود نشه

  2. خیلی تیم قوی هستین از تیم پشتیبانی تون میشه این نکته رو فهمید
    و اینکه بنده هر روز شاهد پیشرفت تون هستم
    همیشه موفق پایدار باشید

    1. سلام دوست عزیز
      ممنون از فیدبک و انرژی خوبی که برامون ارسال کردین
      خوشحالیم که رضایت و همراهی شما رو داریم
      موفق و پر سود باشید 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا