تحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تحلیل کاوا، مشاهده نمودار و آخرین تحلیل های تکنیکال KAVA

تحلیل کاوا برای سرمایه‌گذاران و معامله‌گران علاقه‌‌مند به این رمزارز امری ضروری است. چرا که بازار رمزارزها به نوسانات بالا و سودهای زیادی که نصیب دارندگان خود می‌کند شهرت دارد. بنابراین، بدون داشتن اطلاعات و تحلیل‌های درست درباره یک رمزارز، نمی‌توان وارد بازار شد.

کاوا یکی از ارزهای دیجیتال موفق است که با وجود پیشینه کوتاه خود، به دلیل مزیت‌های بی‌شماری که پروتکل آن در اختیار کاربران قرار داده‌است، توانسته در همین مدت کم محبوبیت زیادی کسب کند. کاوا پروژه‌ محبوبی در زمینه وام‌دهی دیفای است که در سال ۲۰۱۸ به وسیله کاوا لبز بنیان‌گذاری و در آگوست ۲۰۲۰ روی بلاکچین نسل چهارم کازماس فعال شد. هدف‌ کاوا برای تغییر سیستم وام‌دهی سنتی و تلاش همه جانبه توسعه‌دهندگان این پروژه برای پیشرفت و ارتقاء سطح خدمات، باعث شده معامله‌گران چشم‌انداز روشنی را برای آن پیش‌بینی کنند.

این پلتفرم میان زنجیره‌ای از بسیاری جهات کارکردی مشابه میکردائو دارد. تفاوت عمده این دو پروتکل در تعداد رمزارزهای پشتیبانی شده است. کاوا برخلاف میکردائو که فقط از شبکه اتریوم و توکن‌هایی با استاندارد ERC-20 پشتیبانی می‌کند، تنوع زیادی در زمینه پشتیبانی از رمزارزها دارد که همین بزرگ‌ترین وجه تمایز است.  

با اینکه مزیت‌های این پروژه، کاوا را به یک رمزارز مناسب برای سرمایه‌گذاری تبدیل کرده‌است اما تغییرات آنی قیمت کاوا همچون دیگر رمزارزها، ورود به معاملات این رمزارز را بدون دانش و اطلاعات کافی غیرممکن می‌کند. بنابراین، با توجه به نیاز کاربران برای بررسی دقیق تحلیل‌ها و اخبار پیرامون این رمزارز، صرافی او ام پی فینکس صفحه‌ای را برای ارائه تحلیل‌های تکنیکال، آنچین و فاندامنتال کاوا به همراه واکاوی داده‌های کلان اقتصادی تاثیرگذار بر قیمت این رمزار اختصاص داده‌است.  

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا