اخبار ارز دیجیتالتحلیل آنچینتحلیل ارز دیجیتال

شروع مجدد خرید نهنگ های کاردانو با نزدیک شدن به هاردفورک وسیل

کاردانو (ADA) هم مانند بسیاری از دیگر دارایی‌های دیجیتال روزهای سختی را سپری کرده است و بازار خرسی حاکم، رفتار قیمتی منفی را برای این رمزارز رقم زد و باعث از بین رفتن اطمینان سرمایه‌گذاران شد؛ مسئله‌ای که در فروش‌های اخیر کاردانو کاملاً مشهود بود.

با این حال، آمار جدید نشان از روند مجدد خرید نهنگ های کاردانو و انباشت در آدرس کیف پول‌های ADA دارد که ممکن است بازگشتی مثبت را برای این ارز دیجیتال در پی داشته باشد.

خرید نهنگ های کاردانو و اتمام روند فروش

بر اساس داده‌های پلتفرم آماری سنتیمنت (Santiment)، کوسه‌های کاردانو، کیف پول‌های حاوی ۱۰,۰۰۰ تا ۱۰۰,۰۰۰ توکن ADA، کمی دیر اما دوباره احیا شده‌اند و توانستند ۷۹.۱ میلیون واحد ADA را به ارزش تقریبی ۳۵.۶ میلیون دلار انباشت کنند که این نرخ انباشت، نسبت به ماه گذشته افزایش داشته است.


به‌علاوه، این تحرکات به نوعی اطمینان از دست رفته در مورد این دارایی را دوباره زنده کردند. پس از یک دوره فروش‌های متوالی، نهنگ های بزرگ کاردانو، کیف پول‌های دارای ۱۰۰,۰۰۰ تا ۱ میلیون واحد ADA، دوباره شروع به خرید کرده‌اند و به نظر می‌رسد که روند فروش در ماه جاری متوقف شده است.


خرید نهنگ های کاردانو تاثیر زیادی در عملکرد قیمتی رمزارز ADA می‌گذارد و به‌طور کل و خصوصاً در این اوضاع نابسامان بازار، نشان‌دهنده تمایلات و ذهنیت پیرامون این پروژه است؛ علت هم این است که طبق آمار سنتیمنت، این دو دسته از هولدرهای کاردانو در مجموع ۲۷.۴۵ درصد از کل موجودی ADA را به خود اختصاص داده‌اند که به‌ بیان دقیق، کوسه‌ها ۱۰.۴۸ درصد و نهنگ‌ها مالک ۱۶.۹۷ درصد از موجودی ADA در بازار هستند.

هاردفورک وسیل قرار است در ماه جاری اجرا ‌شود

فعالیت‌های اخیر در شبکه و جامعه کاردانو نیز نشانه‌هایی مثبت و صعودی برای این دارایی داشته‌اند. در یکی از تحلیل‌های اخیر خود، مایکل ون دی پوپ پیش‌بینی کرد قیمت کاردانو تا ۳۳.۴۵ درصد افزایش پیدا خواهد کرد و هدف قیمتی آن را در محدوده ۰.۶۴ دلار معرفی کرد.


هاردفورک کاردانو تحت عنوان وسیل (Vasil) در آستانه پیاده‌سازی در شبکه اصلی است و بسیاری از حامیان کریپتو انتظار این ارتقا در بلاک چین کاردانو را می‌کشند. هاردفورک وسیل که با هدف بهبود عملکرد شبکه و مقیاس‌پذیری آن ایجاد شده، مراحل آزمایشی را با موفقیت پشت سر گذاشته است و بر اساس گزارشات، این ارتقا قرار است در ماه جاری (ژوئیه) در شبکه اصلی اجرا شود.


اما برخی از اعضای جامعه رمزارزها نیز انتقادهایی پیرامون هاردفورک وسیل داشته‌اند. چارلز هاسکینسون، خالق کاردانو، در ششم ژوئیه (۱۵ تیر) و در توییتر در پاسخ به منتقدان به کاربران این اطمینان را داد که حتی پس از پیاده‌سازی هاردفورک وسیل، قراردادهای هوشمند به فعالیت خود در شبکه ادامه خواهند داد.


هم اکنون ADA با قیمت ۰.۴۴ دلار معامله می‌شود و طی هفت روز اخیر ۷.۵۸ درصد رشد در نمودار خود ثبت کرده است.

منبع: ZyCrypto

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا