اخبار ارز دیجیتال

سیگنال صعودی بیت کوین مشابه با رالی ۲۰۱۷

مسترکارت کارت مسافرتی

در این خبر از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی سیگنال صعودی بیت کوین که در سال ۲۰۱۷ رخ داد و یک رالی ۹ ماهه را رقم زد، می‌پردازیم. یک استراتژیست ارز دیجیتال با نام مستعار تِک‌دِو (TechDev) می‌گوید بیت کوین (BTC) آخرین بار قبل از افزایش چشمگیر چرخه بازار صعودی ۲۰۱۷، سیگنالی را منتشر کرد.

این تحلیلگر به ۴۵۲۶۰۰ دنبال کننده خود در پلتفرم X می‌گوید که نمودار بیت کوین در مقابل عرضه پول M1 مقاومت باندهای بولینگر میانگین متحرک نمایی را در نمودار ماهانه شکسته است. او می‌گوید همین اتفاق در ماه های اول سال ۲۰۱۷ رخ داد، قبل از اینکه بیت کوین در کمتر از یک سال بیش از ۲۶۰۰ درصد سود بدهد.

“شما به اولین شکست بیت کوین در برابر عرضه پول M1 از مارس ۲۰۱۷ نگاه می کنید، زمانی که به مدت ۹ ماه صعودی شد.”

تأمین پولی M1 مقدار نقدینگی را که در سیستم مالی ایالات متحده به وجود می‌آید، با جمع‌آوری تمام پول‌های فیزیکی از جمله سکه و اسکناس، سپرده‌های تقاضایی، چک‌های مسافرتی و سایر سپرده‌های قابل بررسی ردیابی می‌کند. به گفته این تحلیل‌گر سیگنال فوق نشان می‌دهد که معامله‌گران و سرمایه‌گذاران پتانسیل رشدی بالای بیت‌کوین در این دوره بازار را دست کم گرفته‌اند.

یک تفسیر:

در سال ۲۰۲۱، بیت کوین با افزایش عرضه پول به بالاترین سطح دلار آمریکا رسید.

در سال ۲۰۲۴، به تقاضای خود به آنجا رسید و بنابراین در برابر M1 شکست خورد.

این بار رشد پیش‌بینی‌شده M1 را اضافه کنید و احتمالاً شاهد پیشی گرفتن انتظارات BTC بر اساس بخشی از سال ۲۰۲۱ خواهیم بود.

TechDev می‌گوید اگر BTC از بازار صعودی ۲۰۱۷ پیروی کند، ممکن است در کمتر از یک سال به بیش از ۴۰۰۰۰۰ دلار برسد.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا