آموزش ارز دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

روش‌ های افزایش سکه در تپ سواپ (TapSwap) چیست؟

جشنواره تون پلاس

تپ سواپ (TapSwap) یک بازی کلیکی مبتنی بر بلاک چین در تلگرام است که در آن می‌توانید از طریق روش‌ های افزایش سکه در تپ سواپ، توکن بدست آورید. هدف اصلی تکمیل ماموریت‌ها به منظور به حداکثر رساندن ارز درون بازی و کسب سکه است که بعدا می توانید آن‌ها را در صرافی ارز دیجیتال مبادله کنید.

مشاهده قیمت ارز دیجیتال در صرافی او ام پی فینکس

تپ سواپ (TapSwap) چیست؟

برای کسب تپ سواپ باید از طریق تلگرام وارد ربات شده و روی صفحه نمایش ضربه بزنید. به این نوع از بازی ها، تپ تو ارن گفته می‌شود.  پس از پروژه نات کوین، پروژه‌های زیادی از نوع Tap To Earn وارد بازار شدند که همگی مکانیزم و ایده یکسانی دارند. با ضربه زدن مداوم و انجام برخی اقداماتی که پلتفرم از شما می‌خواهد، می‌توانید شانس خود را در ایردراپ افزایش دهید. اکنون TapSwap بیش از ۴۶ میلیون بازیکن دارد و بسیاری مشتاقانه منتظر عرضه توکن آن هستند.

در حالی که چشم انداز تیم پشت پروژه روشن نیست، برخی‌ها معتقدند این یک استراتژی برای جذب هرچه بیشتر افراد به سوی پروژه‌های کریپتویی بدون نیاز به درک فناوری بلاکچین است. استراتژی توزیع توکن Tapsبرای مشارکت فعال و پاداش دادن به جامعه به این صورت است که، ۵۰٪ را به اعضای فعال جامعه، ۳۰٪ را به خزانه برای توسعه پلتفرم، و مابقی را به تیم، مشاوران و برای پشتیبانی نقدینگی اختصاص داده‌ شده‌است. در مجموع، ۲۰ درصد از توکن ها (۱۰۰ میلیون) نیز طی ۶ ماه از طریق ربات تلگرام TapSwap توزیع می‌شود. 

اگر درگیر تپ سواپ هستید حتما مقاله ارز دیجیتال تپ سواپ کی لیست می‌‌شود؟ را مطالعه کنید

روش‌ های افزایش سکه در تپ سواپ (TapSwap) چیست؟ صرافی او ام پی فینکس

چگونه سکه خود را در تپ سواپ بیشتر کنیم؟

در بازی تپ سواپ‌، بخش‌هایی برای کاربران طراحی شده‌است تا در کنار ضربه زدن، بتوانند انجام دهند و سکه‌های خود را افزایش دهند. این عملکرد باعث می‌شود تا کاربران دائما در حال تعامل با پلتفرم و بحث در مورد تپ سواپ باشند. 

ارتقا (Boost) 

در تب Boost، کاربران می‌توانند تعداد استخراج سکه با هر ضربه، سرعت پر شدن ظرفیت استخراج و محدویت استخراج خود را ارتقا دهند. همچنین یک ربات در این قسمت وجود دارد که با خرید آن دیگر نیازی به ضربه زدن روی صفحه گوشی نیست و به صورت خودکار ربات به استخراج تپ کوین می‌پردازد. بدین ترتیب روند کسب درآمد در تپ سواپ تسریع می‌شود. 

روش‌ های افزایش سکه در تپ سواپ (TapSwap) چیست؟ صرافی او ام پی فینکس

وظایف (Task)

 در تب Task می‌توانید با انجام کارهای مختلفی که از شما خواسته شده از جمله مشاهده ویدیو، پیوستن به صفحات اجتماعی، شرکت در لیگ‌ها و دعوت از دوستان، سکه های تپ سواپ خود را بیشتر کنید.

  • دعوت (Ref): در این قسمت نیز مانند لیگ، هرچه تعداد بیشتری از دوستان خود را به برنامه دعوت کرده باشید، سکه‌های زیادتری به عنوان پاداش دریافت خواهید کرد.
  •  رتبه بندی (Leagues) : با رسیدن به لول‌های بالاتری از نظر تعداد سکه، در قسمت لیگ می‌توانید جایزه دریافت کنید. 
  • ویژه (Special): در این بخش از کاربران درخواست می‌شود که به شبکه‌های اجتماعی مانند یوتیوب بپیوندند و یا از اخبار مرتبط به تپ سواپ دیدن کنند. از این طریق هم بازدید محتوای تپ سواپ در صفحات مجازی بالاتر می‌رود و هم در ازای آن کاربران سکه رایگان دریافت می‌کنند. 
  • سینما (Cinema): در قسمت سینما، لینک چندین ویدیو قرار دارد که با مشاهده و وارد کردن کد مخفی شده در آن ویدیو می‌تواند ۲۰۰ هزار سکه کسب کنید. 
روش‌ های افزایش سکه در تپ سواپ (TapSwap) چیست؟ صرافی او ام پی فینکس

لیست همه کدهای تپ سواپ به ترتیب از روز اول تا امروز:

روز اول : ۷۳۹۰۰۲
روز دوم : ۵
روز سوم : ۵۴۸۷۱۹
روز چهارم : دیدن ویدیو تا آخر
روز پنجم : ۰۳۰۰۷۲
روز ششم : ۷۳۹۵۵۱
روز هفتم : ۲۶۱۴۹۰۷
روز هشتم : D57U94 (با حروف بزرگ)
روز نهم : genesis (با حروف کوچک)
روز نهم کد دوم : ۲۷F53K9 ( همه حروف بزرگ)
روز دهم : encryption

ایردراپ تپ سواپ

ایردراپ فرصتی برای کاربران است تا با انجام کارهای ساده، ارز دیجیتال $TAPS رایگان کسب کنند. پلتفرم TapSwap یک پلتفرم غیرمتمرکز دیفای است که بر روی بلاک چین Solana ساخته شده‌است. پروژه تپ سواپ در حال حاضر مخاطبان زیادی را جمع‌آوری کرده است و همچنان به رشد خود ادامه می‌دهد. همچنین، راه‌های مختلفی را برای افزایش درآمد به کاربران خود ارائه می‌دهد که گیم‌پلی بازی را جذاب‌تر می‌کند.

قبل از اینکه توکن TAPS لیست شود، یک صرافی قابل اعتماد برای معامله آن انتخاب کنید. صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس یکی از صرافی‌های معتبری است که همزمان با صرافی‌های جهانی توکن تپ سواپ را لیست می‌کند و نحوه نقد کردن آن را آموزش می‌دهد.  

زهرا اسدنژاد حقی

من زهرا اسدنژاد حقی؛ دانش آموخته رشته مدیریت مالی که از سال ۱۳۹۸ تا الان به عنوان معامله‌گر و ژورنالیست بازارهای مالی مشغول به فعالیت هستم. به تحقیق و پژوهش در حوزه‌ اقتصاد و بازارهای جهانی بسیار علاقه‌مندم و تولید محتوا در زمینه ارزهای دیجیتال و بلاک چین برای من جذابیت دارد. در سال‌های اخیر تلاش کردم تا روی مباحث اقتصاد کلان، تحلیل فاندامنتال و تکنیکال تسلط پیدا کنم. به عقیده من، پذیرش تکنولوژی‌های نوظهور و همگام شدن با آن‌ها نیازمند افزایش آگاهی جمعی و اطلاع رسانی درست است و من از اینکه می‌توانم در مسیر جمع آوری و انتقال این اطلاعات به جامعه کریپتو موثر باشم، بسیار خوشحالم.

مطالعه بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا