تحلیل ارز دیجیتالتحلیل تکنیکال ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

تحلیل شیبااینو و بررسی روند قیمت؛ امروز ۲۸ فروردین

به گزارش واحد ترید و تحلیل صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، شیبا اینو (SHIB)، دومین میم‌کوین بزرگ بازار، با افزایش قیمت بیت کوین (BTC) در هفته گذشته، بهبود ملایمی را تجربه کرد. با این حال، انتظار می‌رود که قیمت این میم کوین به دلیل تصمیم بایننس به‌عنوان بزرگترین صرافی ارز دیجیتال جهان برای ارتقای فهرست خود، افزایش داشته‌باشد. در همین حین، نهنگ‌های کریپتو در حال جابه‌جایی تریلیون‌ها کوین شیبا اینو هستند.

طبق داده‌های دریافت شده توسط WhaleAlert، نهنگ‌های کریپتو در یک تراکنش ۳.۴۸ تریلیون کوین شیبا اینو را جابه‌جا کردند. در این راستا، ۴۰.۲ میلیون دلار SHIB بین دو کیف پول ناشناخته جابه‌جا شد. ذکر این نکته ضروری است که این تراکنش قبل از تصمیم بایننس به خارج کردن SHIB از ناحیه نوآوری ثبت شده‌است.

پادکست تحلیل شیبا اینو

در توضیح ناحیه نوآوری باید گفت که صرافی بایننس برای لیست کردن توکن‌های جدید حوزه دیفای یا همان سیستم مالی غیرمتمرکز، بخشی به نام «ناحیه نوآوری» یا «Innovation Zone» را راه‌اندازی کرد. به گفته چانگ پنگ ژائو، مدیر صرافی بایننس، تیم این صرافی بخشی به نام ناحیه نوآوری را به پلتفرم خود اضافه کرده که به کاربران اجازه می‌دهد توکن‌های جدید را با خیال راحت و به دور از ریسک‌های همراه با این رمزارزها، ترید و معامله کنند. بنابراین، بایننس توکن‌های جدید حوزه دیفای را با سرعت بیشتری در این صرافی عرضه خواهد کرد.

تاثیر تصمیم بایننس بر قیمت شیبا اینو

بایننس در اطلاعیه اخیر خود تصمیم گرفت چندین توکن از جمله Shiba Inu را از ۱۸ آوریل ۲۰۲۳ به خارج از ناحیه نوآوری منتقل کند. رمزارزهای دیگری همچون Frax Share (FXS)، Trust Wallet Token (TWT) و  1 inch (۱INCH) نیز از دیگر مواردی هستند که از لیست خارج خواهند شد.

این سایت اضافه کرد که منطقه نوآوری برای تبدیل ارز دیجیتال به مکانی امن‌تر معرفی شده‌است. با این حال، این توکن‌ها ثابت کردند که پروژه‌های آنان با سطوح بالایی از استانداردها مطابقت دارند.

بایننس چندین فاکتور را در طول بررسی‌های دوره‌ای پروژه‌ها در نظر می‌گیرد. این شامل تعهد تیم پروژه، سطح و کیفیت فعالیت توسعه، حجم معاملات و نقدینگی، ثبات و ایمنی شبکه و اندازه و ارتباطات پروژه است. علاوه بر این، بایننس پاسخگویی پروژه به درخواست‌های بررسی دوره‌ای، کمک به جامعه رمزنگاری و همچنین شواهدی مبنی بر اقدامات غیراخلاقی و سهل‌انگاری پروژه‌ها را بررسی می‌کند.

دسترسی سریعفروش تتر

پس از اعلام این خبر بزرگ، احتمال افزایش قیمت معقولی وجود دارد. با این حال، قیمت شیبا اینو ۱.۲۶ درصد در ۲۴ ساعت گذشته رشد کرد تا زیان قبلی را جبران کند. SHIB در حال حاضر با قیمت حدودی ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار معامله می‌شود. حجم معاملات ۲۴ ساعته آن با ۱.۱۰ درصد افزایش به ۳۳۳,۹ میلیون دلار رسیده‌است و بر اساس داده‌ها، نرخ سوزاندن شیبا اینو در ۲۴ ساعت گذشته ۸۶ درصد کاهش داشته‌است.

در ادامه، بررسی روند و تحلیل شیبا اینو امروز را ملاحظه می‌کنید:

نمودار یک‌روزه قیمت شیبااینو
نمودار یک‌روزه قیمت شیبااینو – TradingView

نسخه عمومی بتا راهکار لایه ۲ شیباریوم با نام پاپی نت (Puppynet) به نقطه عطف جدیدی از نظر میانگین زمان بلاک و تعداد آدرس‌های کیف پول در حال تعامل در شبکه رسیده‌است. میانگین زمان بلاک در بلاک چین شیبا اینو حدود ۵ ثانیه یا کمتر است و تعداد تراکنش‌ها اکنون از ۳ میلیون عبور کرده‌است. نقطه عطف دیگر این است که آدرس‌های Waller اکنون در پلتفرم بتا از ۴ میلیون فراتر رفته‌است. تحلیلگران بر این باورند که Shibarium در آینده به شیبا کمک خواهد کرد.

تحلیل شیبا اینو با بررسی تغییرات تکنیکال

از نظر تکنیکال، نمودارهای شیبا اینو روندی صعودی را نشان می‌دهند و خریداران می‌توانند قیمت شیبا را بالای ۰.۰۰۰۰۱۱ دلار نگه دارند. در نمودار ۴ ساعته شیبا، قیمت خالص این میم کوین بالاتر از میانگین متحرک ۵۰ روزه و همچنین میانگین متحرک ۲۰۰ روزه است. میانگین متحرک نمایی ۵۰ روزه برای شیبا حدود ۰.۰۰۰۰۱۱۱ دلار و میانگین متحرک نمایی ۲۰۰ روزه ۰.۰۰۰۰۱۰ دلار است. قرار گرفتن این رمزارز بالاتر از این دو میانگین متحرک نمایی، نشان می‌دهد که شیبا برای سرمایه‌گذاری‌های کوتاه مدت و بلند مدت صعودی است.

برای ۲۴ ساعت آینده، سطح حمایت شیبا حدود ۰.۰۰۰۰۱۱۴۴ دلار است. این یک سطح حمایت پایدار برای این رمزارز است؛ زیرا خریداران توانسته‌اند رمزارز یاد شده را بالاتر از این سطح حمایت نگه دارند. مقاومت بعدی شیبا اینو نیز ۰.۰۰۰۰۱۲۴ دلار است.

نمودار ۴ ساعته قیمت شیبا اینو
نمودار ۴ ساعته قیمت شیبا اینو– TradingView

با توجه به روند صعودی شیبا و اینکه تحلیل‌های تکنیکال سیگنالی صعودی ارائه می‌دهند، به نظر شما رشد قیمت تا کجا ادامه خواهد داشت؟
شما می‌توانید با مطالعه مطالب بخش تحلیل‌ تکنیکال صرافی او‌ام‌پی فینکس از آخرین تغییرات بازار ارزهای دیجیتال مطلع شوید.

سلب مسئولیت- شیبا اینو

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا