اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

اصرار SEC به محاکمه ریپل

شرکت ریپل لبز و کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا (SEC) در جنگ قانونی خود پیشرفت قابل توجهی کرده‌اند، به طوری که SEC پاسخ نهایی خود را در مرحله رسیدگی به شکایت ارائه کرده است.

SEC در پاسخ اخیر خود اصرار ریپل مبنی بر اینکه استارت‌آپ بلاک چین بدون بی‌احتیاطی عمل کرده و علیرغم اینکه دادگاه قبلاً دفاعیه «اخطار منصفانه» را رد کرده است، نباید «ابهام گسترده‌ای» درباره وضعیت حقوقی XRP وجود داشته باشد، به چالش کشید.

SEC همچنین موضع خود را در مورد اینکه آیا ریپل احتمالا در آینده اقدامات مشابهی انجام خواهد داد یا خیر، حفظ می کند، حتی اگر ریپل از زمان طرح دعوای XRP در سال ۲۰۲۰ هیچ قانونی را نقض نکرده است.

طبق گزارش کوتاه، اصرار SEC به محاکمه ریپل سعی کرده است مسئولیت خود را کم اهمیت جلوه دهد درحالی‌که همکاری خود را با SEC از زمان ارائه اولیه کوین XRP در سال ۲۰۱۳ روشن کند.

اما، کمیسیون اوراق بهادار و تبادلات آمریکا تأکید کرد که طبق قانون، حتی اگر شرکت ریپل از سال ۲۰۲۰ از نقض قوانین خودداری کرده باشد، احتمال وقوع نقض دیگر همچنان وجود دارد.

کمیسیون اوراق بهادار و تبادلات آمریکا ادعا می‌کند تضمین شرکت ریپل درباره تغییر رفتار خود پس از دادخواست قانونی، موجب اجتناب از فرمان‌های موقت نمی‌شود. طبق گفته SEC ادعاهای شرکت ریپل مبنی بر پیروی از راهنمایی‌های قانونی و تغییر ساختار فروش آینده XRP بر اساس فرمان دادخواست مربوطه، گمراه‌کننده است. SEC ادعا می‌کند که شرکت ریپل فرمان را اشتباه تفسیر می‌کند و پیامدهای آن برای انطباق و رعایت قوانین قبول نمی‌کند.

دادگاه ریپل

پاسخ به ادعاهای شرکت ریپل درباره فروش‌های خارج از ایالات متحده و به سرمایه‌گذاران ومعتبر، رد شده است، زیرا این دفاع‌ها در زمان صدور حکم رها شدند. علاوه بر این، ادعاهای ریپل مبنی بر تغییر قرارداد برای فروش نقدینگی بر اساس تقاضا رد می‌شود، زیرا این قراردادها قبلا فاقد محدودیت‌های خاصی بودند که به عنوان نقض شناسایی شده بودند.

سرانجام، کمیسیون اوراق بهادار و تبادلات آمریکا (SEC) ادعا می‌کند که ادعاهای شرکت ریپل نمی‌توانند نیاز به فرمان‌های موقت را برای جلوگیری از نقض‌های آینده از بین ببرند. استوارت آلدروتی، مدیر ارشد حقوقی ریپل، در پاسخ به SEC اظهار داشت که شهرت SEC همچنان رو به کاهش است. او تاکید کرد که نظارت‌کنندگان مالی بین‌المللی با چارچوب‌های قوی مجوز کریپتو ممکن است از اینکه SEC تلاش‌های خود را شبیه به صدور مجوز ماهیگیری می‌داند متعجب شوند.

آلدروتی از کمیسیون اوراق بهادار و تبادلات آمریکا (SEC) به دلیل عدم اعمال مداوم قانون انتقاد کرد. او امیدواری خود را درباره حل دادگاه XRP بیان کرد. در حالی که جامعه کریپتو با اشتیاق منتظر نتیجه پرونده است، تحلیل‌گران تصور می‌کنند که حکم نهایی در حدود ماه سپتامبر صادر می‌شود.

ریپل قصد دارد راه‌حل‌های شرکتی XRPL را از طریق یک همکاری استراتژیک با شرکت مشاوره مستقر در توکیو به نام هش‌کی دی‌ایکس (HashKey DX) به بازار ژاپن معرفی کند.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا