اخبار ارز دیجیتال

رکورد جدید بازارNFT با فروش بالای ۴۱۲ میلیون دلار

داده‌های اخیر وب‌سایت Cryptoslam.io نشانگر افزایش قابل توجه معاملات در بازار توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) است. به گونه‌ای که فروش NFTها در هفت روز گذشته به ۴۱۲,۳۸۴,۱۳۰ دلار رسیده و از ۳۵.۱۴ درصد افزایش نسبت به آمار هفته قبل حکایت دارد.

پادکست رکورد جدید بازارNFT با فروش بالای ۴۱۲ میلیون دلار

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت cryptopolitan، این سومین هفته متوالی رشد در بازار NFT است. در میان ۲۱ بلاکچینی که مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفتند، بیت کوین با ۱۵۴.۸۲ میلیون دلار پیشتاز حجم فروش بود که نشان دهنده افزایش ۱۰۳.۲۹ درصدی است. اتریوم نیز فاصله کمی با بیت کوین داشت و با فروش ۱۵۳.۹۴ میلیون دلار در جایگاه دوم قرار گرفت که نشانگر رشد ۱۰.۶۰ درصدی تراکنش‌های NFT مبتنی بر ETH است.

سایر بلاک چین‌ها از جمله سولانا (Solana)، بایننس چین (BNB Chain) و میتوس چین (Mythos Chain) نیز افزایش فروش NFT خود را گزارش کردند که به افزایش کلی فعالیت بازار کمک کرد. رشد فروش در این پلتفرم‌های متنوع، نشان‌‌ می‌دهد که علاقه فعالان حوزه کریپتو به سرمایه‌گذاری در فضای NFT افزایش یافته است.

آشنایی با کاربرد NFT در دنیای واقعی و مجازی

مجموعه‌های پیشرو و فروش با ارزش بالا

با نگاهی به داده‌های هفته پیش مشاهده می‌کنید که برخی از مجموعه‌ها عملکرد بهتری را نشان داده‌اند که بازار را هدایت کرده است. مجموعه Uncategorized Ordinals بیت کوین با فروش ۳۹,۰۳۷,۹۶۳ دلار بیشترین درآمد را داشته و نسبت به هفته قبل ۲۱۳.۹۹ درصد افزایش را به ثبت رساند. مجموعه Nodemonkes پس از آن  قرار گرفت و فروش ۳۲,۶۴۸,۰۳۷ دلاری داشت. مجموعه‌های دیگری مانند پاندورا (Pandora)، کریپز (Creepz) و کریپتوپانک‌ها (Cryptopunks) جزو پنج مورد برتر در حجم فروش بودند که تنوع و جذابیت NFT‌های موجود برای کلکسیونرها و سرمایه‌گذاران را به نمایش گذاشتند.

یک تراکنش قابل توجه دیگر در این دوره، فروش یک NFT بیت کوین به نام (Burgie) به قیمت ۱.۴۴ میلیون دلار بود که بالاترین رقم در هفته است. فروش قابل توجه دیگر یک NFT مبتنی بر سولانا بود که به قیمت ۱.۱ میلیون دلار فروش رفت. در نهایت یک  NFT اتریوم به نام (Lif3 v3 Position) نیز با قیمت ۵۹۷۸۰۰ دلار فروختهه شد. این معاملات با ارزش بالا مهر تاییدی بر ماهیت سودآور بازار و تمایل کلکسیونرها برای سرمایه‌گذاری حجم زیادی از سرمایه خود در بازار این دارایی‌ها دیجیتال است.

همچنین، این داده‌ها نشان دهنده رشد و پویایی مستمر در بازار NFT است که توسط طیف گسترده‌ای از مجموعه‌ها و فروش قابل توجه آنها در چندین بلاک چین تقویت می‌شود.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا