اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

حمایت مجدد رابرت اف کندی جونیور از بیت کوین

رابرت اف کندی جونیور قول داد در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور از دلار آمریکا با بیت کوین حمایت کند. به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از tr.tradingview، رابرت اف کندی جونیور، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تاکید کرده‌است که در صورت پیروزی در انتخابات آینده ریاست‌جمهوری به تدریج از دلار ایالات متحده با بیت کوین حمایت کند.

پادکست حمایت رابرت اف کندی از بیت کوین

کندی در سخنرانی که طی رویداد Heal-the-Divide PAC امروز ۱۹ جولای ایراد کرد، مدعی شد که حمایت از دلار آمریکا در کنار آنچه او «ارز قوی» می‌خواند، از جمله طلا، نقره، پلاتین یا بیت کوین، می‌تواند به ثبات مجدد اقتصاد آمریکا کمک کند. حمایت از دلار و تعهدات بدهی ایالات‌ متحده با دارایی‌های قوی می‌تواند به بازگرداندن قدرت به دلار، مهار تورم و آغاز دوره جدیدی از ثبات مالی، صلح و رفاه آمریکا کمک کند.

کندی توضیح داد که این روند به تدریج رخ خواهد داد و بسته به موفقیت طرح، میزان حمایت از دلار را تعدیل خواهد کرد. وی افزود: برنامه من این است که با گام‌های خیلی کوچک شروع کنم. شاید ۱ درصد از اوراق خزانه‌داری صادر شده توسط ارزهای قوی مثل طلا، نقره، پلاتین یا بیت کوین پشتیبانی شود.

علاوه بر این، نامزد دموکرات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد که تبدیل بیت کوین به دلار آمریکا را معاف از مالیات بر عایدی سرمایه خواهد کرد. به نظر او، معافیت پیشنهادی باعث تشویق سرمایه‌گذاری‌ها می‌شود و به سرمایه‌گذاری‌ها انگیزه می‌دهد تا به جای اینکه تجارت خود را در دیگر حوزه‌های قضایی دوستدار رمزنگاری مانند سنگاپور یا سوئیس انجام دهند، معاملات خود را درون مرزهای ایالات متحده تکمیل کنند.

حمایت مجدد رابرت اف کندی جونیور از بیت کوین

آخرین باری که کندی در حمایت از بیت کوین اظهارنظر کرد، در زمان حضور وی در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳ میامی در ۱۹ می بود، جایی که اعلام کرد علاقه‌مندان ارائه کمک‌های مالی به کمپین سیاسی وی، می‌توانند وجوه خود را از طریق بیت کوین بپردازند.

لازم به ذکر است که افشای میزان سرمایه‌گذاری‌ها در ۹ جولای، نشان دادند که کندی حدود ۲۵۰ هزار دلار بیت کوین در اختیار دارد. علی‌رغم اظهارات قبلی‌اش که در آن هرگونه قرار گرفتن در معرض این دارایی را انکار می‌کرد.

کندی یکی از نامزدهای ریاست جمهوری است که وعده‌های زیادی در زمینه حمایت از ارزهای دیجیتال داده‌است. ران دیسانتیس نامزد جمهوری‌خواه ریاست جمهوری و فرماندار فلوریدا در ۱۴ جولای، قول داد در صورت انتخاب شدن به عنوان رئیس جمهور، ارزهای دیجیتال بانک مرکزی را ممنوع کند.

وی افزود: اگر من رئیس جمهور باشم، در همان روز اول، ارز دیجیتال بانک مرکزی را حذف خواهیم کرد. این فرایند تمام شده و مرده و در این کشور اتفاق نمی‌افتد.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا