اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

اتصال کیف پول به ربات نات کوین فراهم شد

مسترکارت کارت مسافرتی

در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس آخرین تحولات و اخبار در دنیای نات کوین و صرافی‌های ارز دیجیتال را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

به تازگی امکان اتصال کیف پول‌های تن کوین به ربات نات کوین فراهم شده است. این قابلیت به کاربران اجازه می‌دهد تا کیف پول‌های خود را با ربات مرتبط کنند و از ویژگی‌های جدید و کاربردی نات کوین بهره‌مند شوند.

برای اتصال کیف پول، کاربران می‌توانند به روش زیر عمل کنند:

اتصال کیف پول به ربات نات کوین
  1. راه‌اندازی ربات نات کوین: ابتدا با زدن دستور /start ربات نات کوین را راه‌اندازی کنید.
  2. اتصال کیف پول: در ربات، گزینه “اتصال کیف پول” را انتخاب کنید و سپس کیف پول کوین خود را که از قبل نصب کرده‌اید، انتخاب کنید.
  3. انتخاب کیف پول: با مراجعه به سایت رسمی تن کیپر (tonkeeper.com) کیف پول TonKeeper را روی گوشی خود نصب کرده و از آن برای اتصال به ربات استفاده کنید.
  4. اتصال کیف پول: پس از انتخاب کیف پول، دکمه “Connect Wallet” را بزنید تا ربات به کیف پول شما متصل شود.

این امکان به کاربران این اجازه را می‌دهد تا به‌سرعت و بدون هیچ مشکلی از ویژگی‌های جدید نات کوین بهره‌مند شوند و در روز لیست نات کوین در صرافی‌ها، امکان انتقال و فروش نات کوین‌ها برای آنها فراهم شود. برای برداشت نات کوین به مبلغ کمتر از دو دلار، در کیف پول خود نیاز دارید.

باید بگوییم بیش از ۴۰ درصد وچرهای‌هایPRE-MARKET نات کوین به wNOT تبدیل شده یا سوزانده شده‌اند. مشاهده این پذیرش گسترده از فناوری وب ۳ نکته مثبت قابل توجهی است. تن همچنان قدرتمند ادامه می‌د‌هد.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

‫۱۲ دیدگاه‌ها

  1. باسلام
    برای برداش من باید ۴۳تن کوین داشته باشم یعنی قبلا میخواستم تبدیل به وچر کنم زد ۴۳تن باید داشته باشم اون زمان تقریبا۶میلیارد ناتکوین داشتم و الان که ستا صفر کسر شده ۶میلیون ،ایا هنوز باید ۴۳تن داشته باشم یا کم شده هزینه ؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا