اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

امکان ثبت مطالبات برای مال باختگان FTX فراهم شد

بدهکاران FTX مشتریان را تشویق می‌کنند تا مطالبات خود را به صورت الکترونیکی در سایت claims.ftx.com ثبت و ادعاهای خود را برای بررسی به این صرافی ارسال کنند. مال باختگان FTX می‌توانند تا ۷ مهر، درخواست خود را ثبت کنند.

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، این پورتال به مشتریان اجازه می‌دهد تا با استفاده از اعتبارنامه FTX خود وارد سیستم شوند تا اطلاعات تاریخی تراکنش‌ها و مانده حساب‌های خود را تا تاریخ تشکیل پرونده بدهکاران FTX در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۲ مشاهده کنند. در توضیح بیشتر باید گفت که صرافی ورشکسته FTX در راستای بازگشایی و تجدید ساختار شرکت در تاریخ ۲۰ تیرماه پورتالی آنلاین را برای مشتریان راه‌اندازی کرد.

پادکست امکان ثبت مطالبات برای مال باختگان FTX فراهم شد

این پورتال به مشتریانی که در شعبه‌های FTX، FTX US، Blockfolio FTX EU، FTX Japan و Liquid حساب داشتند، این امکان را می‌دهد که به اطلاعات حساب خود دسترسی داشته‌باشند. لازم به ذکر است که مشتریان این صرافی فقط تا ۷ مهر فرصت دارند تا درخواست خود را ارائه دهند. لازم به ذکر است که هیچ اولویتی بر اساس زمان ثبت ادعا برای مشتریان وجود نخواهد داشت. تنها موضوع مهم این است که ادعاها فقط باید در مهلت تعیین شده ثبت شوند.

بدهکاران FTX برای اطلاع‌رسانی به مشتریان شناخته شده شروع به ارسال ایمیل کردند و حتی به کسانی که جزو بدهکاران FTX بودند و فقط آدرس پستی فیزیکی دارند، از طریق پست اطلاع‌رسانی می‌کنند. این اعلان‌ها شامل دستورالعمل‌هایی برای نحوه ارسال مدارک ادعایی مشتریان از جمله دسترسی به پورتال ادعاهای مشتری خواهد بود. بدهکاران FTX مشتریان را تشویق می‌کنند تا از طریق پورتال مطالبات ادعاهای خود را ارسال کنند و توجه داشته باشند که ممکن است برای هر گونه ادعایی که از طریق پست ارسال می‌شود تاخیر در رسیدگی وجود داشته‌باشد.

ثبت آنلاین مطالبات مشتریان FTX

طبق گزارش‌ها، فرآیند ثبت طلب‌ها شامل پنج بررسی حیاتی است، از جمله احراز هویت اطلاعات حساب، تأیید موجودی اطلاعات حساب، ارائه گواهی الکترونیکی طلب، تأیید اعتبار احراز هویت و بررسی مانده حساب از ۱۱ نوامبر.

در این مسیر، ابتدا پس از تایید، از مشتریان درخواست می‌شود تا KYC را ارائه دهند. در گام بعدی پورتال، مشتریان را به صفحه جداگانه‌ای که حاوی تمام اطلاعات تراکنش‌های تاریخی و مانده حساب است، هدایت می‌کند. در نهایت، این پورتال مشتریان را ادغام کرده و به درگاه الکترونیکی اثبات ادعا هدایت می‌کند که جزئیات ادعاهای هر مشتری با مانده خالص را از تاریخ دادخواست فهرست می‌کند. نکته شایان توجه این است که دستورالعمل‌ها به چندین زبان از جمله اسپانیایی، چینی، ژاپنی، آلمانی و روسی در دسترس هستند.

اطلاعات تکمیلی را کجا ردیابی کنیم؟

پرونده‌های دادگاه ورشکستگی آمریکا و سایر اسناد مربوط به مراحل دادگاه، از جمله اطلاعات مربوط به نحوه ارائه یک ادعا و سوالات متداول برای مشتریان، در سایت cases.ra.kroll.com/FTX موجود است.

مشاور حقوقی بدهکاران FTX

شرکت حقوقی سالیوان و کرامول در این مسیر نقش مشاور حقوقی بدهکاران FTX را بر عهده دارند. همچنین، شرکت Alvarez & Marsal به عنوان مشاور مالی و شرکت Perella Weinberg Partners به عنوان بانکدار سرمایه‌گذار در این مسیر به صرافی و مشتریان کمک خواهند کرد.

در نهایت باید گفت که راه‌اندازی پورتال طلبکاران و شاکیان یک حرکت امیدوارکننده است که در نهایت احتمالا به ظهور مجدد صرافی FTX کمک کند. ورشکستگی FTX موجی از شوک‌ها را به بازار ارزهای دیجیتال وارد کرد که هم سرمایه‌گذاران خرد و هم سرمایه‌گذاران نهادی را تحت تأثیر قرار داد. این گام مثبت می‌تواند در بازار رمزارزها تاثیر شایان توجهی داشته باشد.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا