اخبار ارز دیجیتال

بیت کوین، ذخیره جدید ایالات متحده به پیشنهاد دونالد ترامپ

جشنواره تون پلاس

بر اساس گزارش فوربس (Forbes)، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اخیرا حمایت قاطع خود را از بیت کوین (BTC) ابراز کرده و بحث‌ها را در مورد طبقه‌بندی این ارز دیجیتال به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک برانگیخته است، در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی جزئیات این خبر می‌پردازیم.

ترامپ در یک پست در رسانه‌های اجتماعی به اهمیت بیت کوین اذعان کرد و نسبت به سیاست‌هایی که مانع رشد آن می‌شود هشدار داد و اظهار داشت که چنین اقداماتی فقط به نفع چین و روسیه خواهد بود. این تأییدیه، ترامپ را به عنوان اولین نامزد حزب سیاسی بزرگ معرفی می‌کند که بیت کوین را پذیرفته است و توجه‌ها را نسبت به بیت کوین به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک جلب کرده است.

حمایت از دلار آمریکا با بیت کوین

رهبران سیاسی پیشنهاد حمایت از دلار آمریکا با بیت کوین را دارند، رهبران سیاسی دوستدار بیت کوین و تأثیرگذاران از در نظر گرفتن بیت کوین به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک دفاع کردند. از ژانویه، ویوک راماسوامی (Vivek Ramaswamy) نامزد سابق ریاست جمهوری، به ترامپ در مورد بیت کوین و دارایی‌های دیجیتال مشاوره می‌دهد. بر اساس این گزارش، راماسوامی پیشنهاد حمایت از دلار آمریکا با سبدی از کالاها از جمله بیت کوین را برای مهار تورم و حفظ ارزش پول در طول زمان ارائه کرد.

سناتور سینتیا لومیس (Cynthia Lummis) معروف به ملکه رمزارز کنگره، به فدرال رزرو پیشنهاد کرد که دارایی‌های ارز خارجی را با افزودن بیت کوین به ترازنامه خود متنوع کند. او معتقد است که بیت کوین یک ذخیره عالی ارزش است و مزایای کشور را در تنوع بخشیدن به سرمایه‌گذاری‌ها می‌بیند.

تاثیر بیت کوین بر اقتصاد آمریکا

تاثیر بیت کوین بر اقتصاد آمریکا

بحث در مورد بیت کوین به عنوان یک دارایی ذخیره استراتژیک سوالاتی را در مورد اینکه چگونه ایالات متحده می‌تواند از کالای دیجیتال برای تقویت سلامت مالی و موقعیت ژئوپلیتیک خود استفاده کند، ایجاد می‌کند. الکس تورن (Alex Thorn) رئیس تحقیقات شرکت گلکسی دیجیتال، به فوربس گفت که ماهیت غیرمتمرکز و ویژگی‌های صدای بیت کوین، آن را برای ایفای نقش رو به رشد در ژئوپلیتیک و تجارت بین‌الملل مناسب می‌سازد. تورن تاکید می کند که لایه شبکه BTC می تواند گسترش یابد تا دولت و ملت‌ها را نیز در بر بگیرد و آن را به ابزاری ارزشمند برای دولت‌سازی اقتصادی تبدیل کند.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا