اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

دوج‌ کوین بیشترین سود یک روزه در ۴ ماه گذشته را ثبت کرد

مسترکارت کارت مسافرتی

طبق داده‎‌های TradingView، دوج کوین (DOGE) روز سه‌شنبه ۳ مرداد ۱۰ درصد رشد کرد که بیشترین افزایش یک روزه از ۳ آوریل یعنی ۴ ماه گذشته محسوب می‌شود.

مارکوس تیلن رئیس بخش تحقیقات استراتژی در Matrixport معتقد است که افزایش گمانه زنی‌ها مبنی بر استفاده از این ارز دیجیتال به عنوان مکانیزم پرداخت در پلتفرم تجاری توییتر که اینک به ایکس تغییر برند داده، موجب شد تا دوج کوین طی دو هفته ۲۵ درصد افزایش یابد.

پادکست دوج‌ کوین بیشترین سود یک روزه در ۴ ماه گذشته را ثبت کرد

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از کوین دسک، به نظر می‌رسد که معامله‌گران نیز همین فکر را می‌کنند، امری که از افزایش قیمت در بازار معاملات آتی مرتبط با دوج کوین نیز مشهود است.

روند قیمت دوج‌کوین در تایم فریم یک روزه
روند قیمت دوج‌کوین در تایم فریم یک روزه

بر اساس تجزیه و تحلیل داده‌های کوین گلس، سود باز (Open Interest) یا ارزش دلار قفل شده در تعداد قراردادهای فیوچرز دائمی، برای اولین بار از ۱۹ آوریل از مرز ۵۰۰ میلیون دلار عبور کرده‌است. به عبارت دیگر، این آمار در دو هفته بیش از دو برابر شده‌است.

نمودار افزایش Open Interest یا سود باز
نمودار افزایش Open Interest یا سود باز

ترکیبی از افزایش سودهای باز در کنار افزایش قیمت، نشان دهنده هجوم پول جدید به بازار است؛ موضوعی که روند صعودی را نیز تایید می‌کند. با این حال، در زمان انتشار این خبر، نرخ‌های فاندینگ ریت Open Interest به صفر کاهش یافته‌است که نشان‌دهنده ایجاد تعادل بین موقعیت‌های خرید در بازار صعودی و فروش در بازار نزولی است. این احتمال وجود دارد که دوج کوین پس از رخدادهای اخیر، شاهد یک بازار صعودی باشد.

با توجه به گمانه‌زنی‌های فعلی که در مورد پلتفرم رسانه‌های اجتماعی X در حال انتشار هستند، Dogecoin احتمالا نقش مهمی در تحولات آینده آن ایفا خواهد کرد. افزون بر آن، با وجود اینکه همه چیز درباره این اپلیکیشن در حال حاضر نامعلوم است، باز هم X موقعیت مناسبی برای پشتیبانی از پرداخت‌های دیجیتال، به ویژه با Dogecoin به دلیل علاقه‌ای که ماسک به این ارز دارد، برخوردار است.

مشاهده قیمت لحظه ای تتر، فروش و خرید تتر

همانطور که اشاره شد، در حالی که زمان دقیق اجرای این تصمیم و استفاده از رمزارزها به عنوان روش پرداخت در این پلتفرم رسانه‌های اجتماعی همچنان نامعلوم باقی مانده‌است، اما سرمایه‌گذاران در اکوسیستم کریپتو در حال حاضر با افزایش تقاضا برای این کوین، به تدریج قیمت آن را افزایش می‌دهند. معامله‌گران بر این باورند که استفاده از دوج کوین به عنوان روش پرداخت در این پلفرم از طرف ایلان ماسک و X بلاخره صورت خواهد گرفت.

همانطور که می‌دانید، Dogecoin از مدت‌ها قبل به عنوان ارز دیجیتال مورد علاقه این سرمایه‌گذار میلیاردر شناخته می‌شد. هر گونه اقدامی برای ادغام آن به عنوان توکن اصلی برنامه X می‌تواند زمینه را برای جهش شدید این میم‌کوین فراهم کند. بنابراین، اگر شتاب خرید فعلی حفظ شود، می‌توانیم مجددا در تایم فریم کوتاه مدت شاهد افزایش قیمت دوج کوین تا نقطه مقاومت ۰.۰۹ دلار باشیم.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا