اخبار ارز دیجیتال

کوین بیس بعد از ۳ ساعت قطعی، در دسترس قرار گرفت

مسترکارت کارت مسافرتی

صرافی رمزارز مستقر در ایالات متحده، کوین‌بیس، با قطع سیستمی روبه‌رو شد که باعث عدم قابلیت استفاده از خدمات برای کاربران شد.

کوین‌بیس کاربران را از قطعی خدمات در صفحه رسمی خود مطلع کرد و اعلام کرد که “یک قطعی عمده” از ساعت ۰۷:۴۵ تا ۱۰:۲۵ به وقت ایران در تاریخ ۱۴ مه به وجود آمد.

کاربران هنگام بازدید از وب‌سایت پیام خطای “۵۰۳ سرویس موقتا در دسترس نیست” را دریافت می‌کنند. به گفته راهنمای توسعه‌دهنده‌های موزیلا، علت رایج‌ این موضوع این است که سرورها برای نگهداری خارج شده یا بار زیادی بر آن‌ها وارد شده است.

قطعی در صرافی کوین بیس

حساب رسمی پشتیبانی کوین‌بیس در X در تاریخ ۱۴ مه خبر قطعی خدمات را منتشر کرد و گفت که در حال بررسی مشکل و کار روی یافتن راه‌حل است. آن‌ها تأکید کردند که اموال کاربران ایمن هستند.

در ۲۸ فوریه، Coinbase و چندین صرافی دیگر به دلیل افزایش سریع فعالیت معاملاتی کریپتو در طی یک سقوط فلش ​​بیت کوین که منجر به کاهش تقریبا ۱۰ درصدی قیمت دارایی قبل از افزایش مجدد شد، دچار قطعی موقت شدند.

در حالی که قطعی‌ها برای کاربران صرافی‌های کریپتو ناامیدکننده هستند، کارشناسان جامعه کریپتو در X اغلب از این قطعی‌ها به‌عنوان نشانی برای ایجاد یک روند صعودی استفاده می‌کنند، مدعی شده‌اند که افزایش ترافیک که باعث دوره‌های طولانی از کار افتادگی می‌شود، در نهایت برای کریپتو مفید است.

مشاهده قیمت لحظه ای و خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال

صرافی ارزهای دیجیتال کوین بیس (Coinbase) پس از یک وقفه سه ساعته که از ساعت ۷:۴۵ به وقت تهران آغاز شده بود، در ساعت ۱۱:۱۲ (به وقت تهران) مجددا شروع به کار کرد. سهام کوین بیس در معاملات پیش از گشایش بازار، ۱٫۷ درصد افت داشته است.

البته ادعاهایی در فضای مجازی از سوی برخی مشتریان این صرافی بیان شده که هنوز هم قادر به برداشت وجوه خود نیستند. یکی از کاربران شبکه اجتماعی “X” اعلام کرده هنگام تلاش برای برداشت، با پیامی روبه‌رو شده که ارسال به این گیرنده موقتا غیرفعال است.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا