اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی یک تحلیلگر از حرکت صعودی کاردانو

کارا سابو تحلیلگر نام آشنای کریپتو در ۹ سپتامبر ۲۰۲۳، خرید ۲۰ هزار دلار کاردانو (ADA) را زمانی که این رمزارز با قیمت تقریبی ۰.۲۵۳۴ دلار معامله می شد، فاش کرد. کارا بیان کرد که قیمت این رمزارز به اندازه‌ای خوب است که نمی‌توان از آن گذشت. این صحبت‌ها نشان از اعتماد شدید او به ADA داشت. این تحلیلگر اینک به انتقاداتی که راجع به تصمیم خرید به وی شده‌بود پاسخ داد و افزود که از این تصمیم پشیمان نیست.

پادگست پیش‌بینی یک تحلیلگر از حرکت صعودی کاردانو

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت cryptoglobe، کارا با انتشار پستی در پلتفرم ایکس یا همان توییتر سابق، بر اعتماد فزاینده خود به کاردانو (ADA) تاکید کرد و تحقیقاتی که برای خرید این رمزارز کرده بود را در جهت اثبات ادعای خود ارائه کرد. او در گام نخست از سرمایه‌گذاری ۲۰,۰۰۰ دلاری که در این ارز دیجیتال کرده‌بود، پرده برداشت؛ سرمایه‌گذاری که کل دارایی ADA او را به ۱۵۶,۳۹۱ توکن رساند. با توجه به روندهای آتی بازار، کارا اعلام کرد که قصد دارد سبد ADA خود را بین ۵۰۰,۰۰۰ تا ۱ میلیون توکن افزایش دهد تا برای چرخه بازار صعودی بعدی آماده شود.

کارا معتقد است رمزارز کاردانو یک سقف جدید قیمتی ایجاد می‌کند. او در ادامه افزود که فکر می‌کند کمترین قیمتی که این ارز دیجیتال می‌تواند به آن برسد ۰.۲۰ دلار است و اما ۰.۲۵ دلار نیز در حال حاضر قیمت خوبی محسوب می‌شود.

این تحلیلگر در تاریخ یکم سپتامبر سال جاری اولین خرید قابل توجه خود از توکن‌های کاردانو را فاش کرد. این زمانی بود که ارز دیجیتال یاد شده با قیمت تقریبی ۰.۲۵۷۸ دلار معامله می‌شد. کارا بیان کرد که قیمت آنقدر خوب است که نمی‌توان آن را رد کرد و نشان از اعتماد او به دارایی داشت.

توییت کارا سابو

پس از اعلام او، کارا به دلیل تصمیم سرمایه‌گذاری خود با انتقاداتی مواجه شد. او در پاسخ گفت که سرمایه‌گذاری ۲۰,۰۰۰ دلاری در کاردانو نسبتا کم بوده و ممکن است در صورت ادامه کاهش قیمت، سرمایه‌گذاری تا سقف ۱۰۰,۰۰۰ دلار را از طریق میانگین هزینه دلاری (DCA) انجام دهد. او خطرات را کم اهمیت جلوه داد و اظهار داشت که حتی اگر اشتباه هم کرده باشد از این تصمیم پشیمان نخواهد شد، سناریویی که او بعید می‌داند.

کارا علاوه بر سرمایه‌گذاری در کاردانو، فلسفه سرمایه‌گذاری گسترده‌تر خود را نیز به اشتراک گذاشت. او با تاکید بر اینکه شرایط کنونی بازار فرصت‌هایی را برای انباشت دارایی‌هایی که شاهد کاهش قیمت شدیدی بودند، فراهم کرده‌است، از دنبال‌کنندگان خود خواست به‌جای فروش، ارزهای دیجیتال بخرند. به گفته کارا، کوین‌های مطرحی که در حال حاضر در محدوده قرمز هستند، موقعیت خوبی برای خرید دارند.

شایان ذکر است که کاردانو در حال حاضر با ۲.۷۱ درصد کاهش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته در قیمت ۰.۲۴۳۲ معامله می‌شود. با وجود کاهش قیمت، حجم معاملات این رمزارز در تایم فریم یاد شده رشدی ۱۷.۸۲ درصدی داشته و به ۱۱۴,۰۴۵,۸۳۳ دلار رسیده‌است.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا