آموزش ارز دیجیتالآموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

معرفی بازی anipang blast

بازی anipang blast یکی از بازی‌های مجموعه anipang است که بدون شک محبوب‌ترین مجموعه بازی‌های کشور کره هستند. مجموعه anipang در سال ۲۰۰۹ ساخته شده، ولی به تازگی توسعه دهندگان آن با پلتفرم WEMIX همکاری کرده‌اند تا نسخه‌‌های بازی کن و پول دربیار این مجموعه را با عنوان بازی anipang blast توسعه دهند. در ادامه با بلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس همراه باشید تا مجموعه بازی‌‌های anipang و بازی anipang blast را معرفی و بررسی کنیم.

پادکست معرفی بازی anipang blast

بازی anipang blast چیست؟

شرکت Wemade Play که در سال ۲۰۰۹ تاسیس شد، یکی از بزرگ‌ترین توسعه دهندگان بازی‌های موبایل است که شهرت خود را با مجموعه بازی‌های anipang کسب کرد. گفته میشه که بیش از ۸۰ درصد از جمعیت کشور کره مجموعه بازی‌های anipang را تجربه کرده‌اند.

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال

شرکت Wemade Play علاوه بر سری anipang بازی‌های موبایلی زیادی را منتشر کرده است. این شرکت با تجربه خود در سرویس‌دهی، توانسته بازی‌هایی را توسعه دهد که بیش از ۱۰۰ میلیون دانلود داشته‌اند. یکی از تصمیمات جدید این شرکت راه‌اندازی بازی‌های anipang روی پلتفرم WEMIX است تا این بازی‌ها به صورت جهانی عرضه شوند.

بازی anipang blast یک نسخه جهانی از بازی anipang 4 است که با بیش از هزار مرحله، انجمن بازیکنان و محتویات مختلف از بازی anipang 4 الهام گرفته است.

مقایسه و تفاوت بازی‌های وب ۲ و وب ۳

بازی anipang blast به طور اختصاصی با پلتفرم WEMIX توسعه یافته است. سیستم پازل مسابقه‌ای بازی که در آن باید بلوک‌ها را کنار هم قرار دهید، گیم پلی و گرافیک سرگرم کننده‌ای را برای بازیکنان پدید آورده است تا از این بازی کسب درآمد کنند.

به گفته مدیرعامل شرکت Wemade، هنری چانگ، WEMIX تنها پلتفرم بازی‌های بلاک چین است که مجموعه کاملی از توکن‌ها و ان اف تی‌ها را به کاربران ارائه می‌دهد.

چگونه از بازی anipang blast کسب درآمد کنیم؟

چگونه از بازی anipang blast کسب درآمد کنیم؟

برای کسب درآمد از بازی anipang blast فقط باید بازی کنید. بازی به ازای هر مرحله‌ای که به اتمام می‌رسانید توکن اختصاصی درون بازی را با عنوان Red Paw به شما می‌دهد. توکن Red Paw فقط برای پرداخت‌های درون بازی کاربرد دارد و به عنوان ارز اختصاصی بازی شناخته می‌شود. برای کسب درآمد از بازی anipang blast، ابتدا باید توکن Red Paw را جمع‌آوری و با توکن دیگری با عنوان Blue Paw معاوضه کنید. در ادامه هم توکن Blue Paw را باید با ارز دیجیتال WEMIX معامله کنید که همانطور که از نام آن مشخص است، ارز اختصاصی پلتفرم WEMIX است.

جمع‌آوری توکن Red Paw خیلی سخت نیست، ولی توجه کنید که بازی به ازای هر یک مرحله تعداد بسیار کمی توکن به شما می‌دهد. بازی anipang blast برای جلوگیری از تغییرات ناگهانی قیمت توکن، یک آستانه و سقف برداشت روزانه در نظر گرفته است تا از ارزش توکن‌های بازیکنان و درآمد آن‌ها کم نشود.

مجموعه بازی کن و پول دربیار anipang

مجموعه بازی کن و پول دربیار anipang

البته بازی anipang blast تنها بازی P2E سری بازی‌های anipang نیست. مجموعه بازی‌های کریپتویی anipang به سه بازی anipang blast، anipang coin و anipang match تقسیم می‌شود. هر سه این بازی‌ها از توکن‌های مشترک استفاده می‌کنند پس برای کسب درآمد می‌توانید از هر سه آن‌ها استفاده کنید.

پروژه ان اف تی anipang supporter club

مجموعه anipang یک پروژه ان اف تی برای طرفداران هم ساخته است تا با تهیه آن از این مجموعه پشتیبانی کنند. این مجموعه ان اف تی که با عنوان anipang supporter club شناخته می‌شود برای کاربران مزایای درون بازی را هم به همراه دارد. توسعه دهندگان این بازی بخشی از توکن‌های blue paw بازی را به عنوان جایزه نگهدارندگان این ان اف تی قرار داده‌اند.

پلتفرم‌های بازی anipang blast

بازی anipang blast و دیگر بازی‌‌های این مجموعه روی سیستم عامل‌های IOS و اندروید در دسترس هستند و می‌توانید آن‌ها را از گوگل پلی و اپ استور دریافت کنید. متاسفانه، این بازی به دلیل مکانیزم‌های درون آن و دسترسی‌های شرکت Wemade Play روی سیستم عامل دسکتاپ در دسترس نیست و نخواهد بود.

معرفی بازی ریو ریسینگ؛ نقد، بررسی و آموزش کسب درآمد

پلتفرم WEMIX چیست؟

WEMIX یک پلتفرم جهانی پیشرو در صنعت بازی‌های بلاک چین است که بر اساس رمز ارز انحصاری خود با عنوان WEMIX نیز شناخته می‌شود. پلتفرم WEMIX عناوین بازی کن و پول دربیار را معرفی می‌کند که یک الگوی جدید از بازی‌های است که بازیکنان می‌توانند از آن‌ها ارز دیجیتال کسب کنند.

سوالات پرتکرار درباره بازی anipang blast

  • بازی anipang blast چیست؟

    بازی anipang blast یکی از بازی‌های مجموعه کره‌ای anipang است که با بلاک چین تلفیق شده.

  • شرکت توسعه دهنده بازی anipang blast کیست؟

    شرکت توسعه دهنده این مجموعه بازی، Wemade Play نام دارد که یکی از بزرگ‌ترین توسعه دهندگان بازی‌های موبایل است.

  • پلتفرم بلاک چینی بازی anipang blast چه نام دارد؟

    پلتفرم بلاک چینی این بازی WEMIX است که علاوه بر انتشار جهانی بازی قابلیت‌های P2E را هم به بازی اضافه کرده است.

امیرمهدی شکوهی

امیر مهدی شکوهی هستم. دو سال قبل نوشتن و ترجمه را شروع کردم. نزدیک به 10 سال زبان خواندم و مدرک‌های CAE و TTC گرفتم. در حال حاضر به طور اختصاصی روی مقالات بخش‌های بازی‌‌های بلاک چینی، ان اف تی‌ها و متاورس متمرکز هستم. به زبان انگلیسی، فیلم، سریال و بازی‌های ویدئویی علاقه زیادی دارم. همچنین به طور حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنم. به نظرم کریپتوکارنسی‌ها آینده اقتصاد را شکل خواهند داد و تحولی در اقتصاد غیرمتمرکز ایجاد خواهند کرد.

مطالعه بیشتر

یک دیدگاه

  1. با سلام و وقت بخیر
    امکان تبدیل red paw به blue paw وجود نداره
    این هم متن پشتیبانی بازی
    GM Mocha (wemadeplaygb)

    Oct 12, 2023, 12:41 GMT+9

    Hi,

    Thank you for sending your inquiry to the WEMADE PLAY Customer Support.

    Please note that it is not possible to swap RED PAW to BLUE PAW directly.
    In the case of ANIPANG BLAST, the exchange is possible through regular events (Fishing, Bakery).

    Thank you.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا