اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهاناخبار بیت کوین

یک تحلیلگر کریپتو: چشم‌انداز بیت کوین صعودی است

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین با قیمت حدود ۲۹,۰۳۲ دلار معامله می‌شود که نشانگر ۱.۳۲ درصد کاهش در هفت روز گذشته است. به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس و به نقل از وب‌سایت benzinga، «تون ویس» یک تحلیلگر معروف ارزهای دیجیتال بر این باور است که اگر BTC به زیر سطح حمایت در حدود ۲۸,۵۰۰ دلار سقوط کند، احتمال اینکه این رمزارز شاهد اصلاحات بیشتر باشد، افزایش خواهد یافت. اما تا زمانی که سطح حمایت ۲۸۰۰۰ دلار حفظ شود، روند صعودی خواهد ماند.

پادکست یک تحلیلگر کریپتو: چشم‌انداز بیت کوین صعودی است

ویس طی یک ویدیو که در یوتیوب منتشر کرد گفت که قیمت بیت کوین می‌تواند حدود ۱۷ درصد از سطح فعلی افزایش یابد، اما این رشد مستلزم آن است که BTC بتواند برای چند روز بالای ۳۰,۰۰۰ دلار باقی بماند.

مزرعه استخراج بیت کوین چیست؟

این تحلیلگر حوزه ارزهای دیجیتال با تاکید بر اینکه هنوز هم بر این باور است که روند بازار صعودی خواهد بود؛ افزود: من هنوز فکر می‌کنم تا زمانی که بیت کوین بالای ۲۸,۰۰۰ دلار باقی بماند، روند رو به رشد خواهد بود. ما منتظر برخی تاییدها خواهیم بود، که پس از پایدار ماندن این رمزارز بالای ۳۰،۰۰۰ دلار برای چندین روز به دست می‌آید. در این صورت من اطمینان زیادی خواهم داشت که ما آماده افزایش تا سطح ۳۴,۰۰۰ دلار هستیم.

مشاهده قیمت لحظه ای و فروش و خرید بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال

سناریوی صعودی و نزولی بیت کوین

با این حال، ویس گفت که اگر بیت کوین به زیر سطح حمایت در سطح ۲۸,۵۰۰ دلار سقوط کند، احتمال اینکه شاهد اصلاحات بیشتری برای این رمزارز باشیم، بیشتر می‌شود. در ادامه ویدیو، این کارشناس ارزهای دیجیتال یک نمودار بیت کوین را با دنبال‌کنندگان خود به اشتراک گذاشت و گفت: «اگر پایین‌تر از خط روند مورب قرار بگیریم، به طرز خطرناکی به سمت پایین که نوسان ثانویه کمتر از ۲۸،۵۰۰ دلار است، نزدیک خواهیم شد».

علاوه بر این، اگر BTC از خط روند یاد شده در ۲۸،۵۰۰ طی هفته آینده سقوط کند، احتمال می‌رود که این زمراز به پایین‌ترین سطح ثانویه کاهش یابد. در صورتی که ارز دیجیتال پیشروی بازار به پایین‌ترین سطح ثانویه برسد، احتمال زیادی وجود دارد که این امر سیگنالی برای ادامه روند نزولی باشد.

شایان ذکر است که ویس در اوایل ماه می، پیش‌بینی کرده‌بود که احتمال افزایش بیش از ۳۰ درصدی بیت کوین نسبت به سطوح فعلی بیشتر از احتمال سقوط این رمزارز به حدود ۲۲,۰۰۰ دلار خواهد بود. او در آن زمان توضیح داد که احتمال صعود بیت‌کوین به سمت بالا و رسیدن به سطحی حدود ۳۴,۰۰۰ دلار بسیار بیشتر از سقوط غیرمنتظره به سمت پایین و سطح قیمتی ۲۲,۰۰۰ دلار است.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا