اخبار ارز دیجیتال

افزایش قیمت دوج کوین در پی تغییر لوگوی توییتر

به گزارش واحد ترید و تحلیل صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، تصویر پروفایل توییتر به عنوان محبوب‌ترین پلتفرم رسانه‌های اجتماعی جهان در ۳ آوریل توسط ایلان ماسک مدیرعامل این شبکه اجتماعی تغییر کرد و  تصویر دوج کوین (DOGE)، میم ‌کوین محبوب جایگزین آن شد.  

این در حالی است که فقط دو روز قبل از آن، مدیرعامل ۵۱ ساله توییتر و تسلا، ایلان ماسک و وکلای او از یک قاضی آمریکایی درخواست کردند که شکایت ۲۵۸ میلیارد دلاری سرمایه‌گذارانی که ادعا می‌کردند او یک طرح هرمی برای تبلیغ ارز دیجیتال دوج‌کوین انجام داده را رد کند. وکلای ایلان ماسک در تاریخ ۱ آوریل اظهار داشتند شکایت علیه ماسک که توسط سرمایه‌گذاران دوج‌کوین در ژوئن ۲۰۲۲ ارائه شد، یک «موضوع تخیلی» در دادگاه فدرال منهتن در ۳۱ مارس بوده است.

پادکست تغییر لوگوی توییتر

چه چیزی باعث تغییر لوگوی توییتر شد؟

در حالی که جامعه کریپتو از این حرکت ناگهانی برای تغییر لوگوی توییتر مبهوت شده‌است، ایلان ماسک در توییتی متن مکالمه خود با (WSBChairman)، یک معامله‌گر مشهور سهام، را منتشر ‌کرد. این مکالمه به قرارداد خرید قبل از توییتر برمی‌گردد، جایی که او نظر WSBChairman را در مورد لزوم ایجاد یک پلتفرم جدید میکرو وبلاگ نویسی که بتواند با توییتر رقابت کند، جویا شد. در پاسخ، WSB اشاره کرد که «فقط توییتر را بخر» و به‌جای ساخت یک پلتفرم جدید، پیشنهاد تغییر لوگوی پرنده را به دوج کوین داد. پس از آخرین پیشرفت و خرید توییتر، امروز ماسک توییت جدید خود را درباره تغییر لوگوی توییتر با عبارت «همانطور که قول داده بودم» شروع کرد.

توییت ایلان ماسک درباره تغییر لوگوی توییتر

گروه دیگری از معامله‌گران بر این باورند که این یکی از تلاش‌های وحشتناک ماسک برای شوخی احمقانه آوریل (دروغ ۱۳) است، البته با کمی تاخیر! با توجه به جوک‌ها و شوخی‌های متعدد توییتری در روز ۱ آوریل، بعضی افراد این تغییر را یک حرکت بسیار خوب و هوشمندانه توسط این غول فناوری می‌دانند. گمان می‌رود که ماسک عمدا این شوخی را دیر اجرا کرده تا میلیون‌ها کاربر توییتر خود را غافلگیر کند.

دسترسی سریعخرید بیت کوین

تغییر لوگوی توییتر و افزایش قیمت دوج کوین

شایان ذکر است که این اقدام مستقیما روی قیمت توکن دوج کوین (DOGE) تاثیر گذاشت و باعث شد این رمزارز با رشدی ۳۵ درصدی از مرز قیمتی ۰.۱ دلار عبور کند. علاوه بر این، ارزش بازار دوج کوین از پالیگان (MATIC) پیشی گرفت و جایگاه هشتم را در ردیاب بازار ارز دیجیتال CoinGape به دست‌آورد. در حال حاضر، قیمت این ارز دیجیتال با ۲۶.۹۵ درصد افزایش نسبت به ۲۴ ساعت گذشته با قیمت ۰.۰۹۹ دلار در حال معامله است.

افزایش قیمت دوج کوین

با توجه به روند صعودی دوج کوین پس تغییر لوگوی توییتر، به نظر شما این اقدام طبق وعده‌های قبلی ماسک انجام شده یا فقط یک دروغ ۱۳ است؟

شما می‌توانید با مطالعه مطالب بخش تحلیل تکنیکال صرافی او‌ام‌پی فینکس از آخرین تغییرات بازار ارزهای دیجیتال مطلع شوید.

وسط چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا