آموزش ارز دیجیتالآموزش صرافی او ام پی فینکس

واریز تومانی نامحدود در صرافی او ام پی فینکس

واریز تومانی نامحدود در صرافی ارز دیجیتال یکی از مواردی است که معامله‌گران حرفه‌ای در بازار را به خود جذب می‌کند. همانطور که احتمالا می‌دانید خرید ارزهای دیجیتال تنها از طریق صرافی‌های آنلاین امکان‌پذیر است و شما می‌توانید با ثبت نام در یک صرافی ارز دیجیتال و انتقال پول به صرافی، معاملات خود را آغاز کنید.

صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس انتقال پول به صرافی را به دو روش پرداخت آنلاین با شماره کارت و شماره شبا فراهم کرده و شما می‌توانید از طریق شماره شبا و دریافت شناسه واریز، واریز تومانی نامحدود به صرافی داشته باشید. در این مطلب از وبلاگ او ام پی فینکس با ما همراه باشید تا مراحل گام به گام واریز تومانی نامحدود در این پلتفرم را به شما آموزش دهیم.

پادکست واریز تومانی نامحدود در صرافی او ام پی فینکس

واریز پول به صرافی ارز دیجیتال

قیمت ارزهای دیجیتال دائما در حال نوسان بوده و گاهی اوقات ممکن است با وقوع نوسان‌های قیمتی گسترده در بازار، معاملات باز کاربران در معرض خطر قرار گیرد. یکی از استراتژی‌هایی که معامله‌گران در این مواقع پیش می‌گیرند این است که با افزایش موجودی حساب خود، اقدام به افزایش حجم معامله می‌کنند و از طریق کاهش قیمت میانگین، معامله را مدیریت می‌کنند.

در صرافی او ام پی فینکس شما می‌توانید پس از ثبت نام و تکمیل احراز هویت، حساب کاربری خود را به صورت تومانی شارژ کرده و بیش از ۹۰ رمزارز را بر پایه تومان و یا تتر خرید و فروش کنید. یکی از قابلیت‌های جذابی که صرافی او ام پی فینکس به کاربران خود ارائه می‌کند، «واریز تومانی نامحدود» است.

به صورت کلی واریز تومانی در صرافی او ام پی فینکس به دو روش پرداخت با شماره کارت از طریق درگاه آنلاین و پرداخت با شناسه واریز امکان‌پذیر است. از طریق پرداخت با شناسه واریز شما می‌توانید در صرافی او ام پی فینکس، واریز تومانی نامحدود داشته باشید. در ادامه نحوه شارژ حساب کاربری و واریز تومانی در وبسایت و اپلیکیشن او ام پی فینکس را به شما توضیح خواهیم داد.

مطالعه بیشتر: آموزش ثبت نام در او ام پی فینکس

مراحل گام به گام انتقال پول به صرافی او ام پی فینکس

به منظور واریز تومانی نامحدود در او ام پی فینکس می‌بایست ابتدا برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید. در مرحله اول می‌بایست وارد وبسایت ompfinex.com شوید و روی گزینه «ثبت نام» کلیک کنید. ثبت نام در او ام پی فینکس به سادگی و از طریق ارائه یک ایمیل و تعیین رمز عبور امکان‌پذیر است. به خاطر داشته باشید که در زمان ثبت نام، ایمیلی را وارد کنید که به آن دسترسی دارید.

ثبت نام در او ام پی فینکس
مراحل ثبت نام در او ام پی فینکس

۱- در کادر اول آدرس ایمیل خود را وارد کنید.

۲- در کادر دوم یک رمز عبور ۸ رقمی ایمن شامل حروف بزرگ و کوچک انگلیسی و همچنین اعداد برای حساب خود تعیین کنید.

۳- کادر سوم مربوط به کد معرف بوده که اگر توسط فرد دیگری به پلتفرم او ام پی فینکس دعوت شده‌اید، می‌توانید کد معرف مربوط به ایشان را وارد کنید. در غیر این صورت هم می‌توانید این کادر را خالی بگذارید.

۴- در نهایت تیک مربوط به پذیرش شرایط و قوانین استفاده از پلتفرم را بزنید و گزینه «من ربات نیستم» را نیز فعال کنید.

به این ترتیب یک حساب کاربری برای شما در او ام پی فینکس ایجاد شده و در ادامه برای استفاده از خدمات مختلف پلتفرم همچون انجام معامله، فعالسازی ربات معامله‌گر و کارت هدیه ارز دیجیتال می‌بایست احراز هویت خود را تکمیل کنید. احراز هویت در او ام پی فینکس طی سه مرحله و در کمتر از ۵ دقیقه انجام می‌شود. پس از بارگذاری مدارک، واحد KYC صرافی به صورت آنی اطلاعات وارد شده توسط شما را بررسی کرده و در صورت صحت مدارک، حساب شما را تایید می‌کند.

در نهایت پس از تایید احراز هویت می‌توانید وارد قسمت «واریز» در داشبورد حساب کاربری خود شوید و واریز تومانی نامحدود داشته باشید. در ادامه دو روش واریز تومان در پلتفرم او ام پی فینکس را به شما توضیح می‌دهیم.

واریز تومانی از طریق شماره کارت

ابتدا می‌بایست در صفحه داشبورد روی گزینه «واریز» کلیک کنید.

واریز تومانی به صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، در صفحه واریز تومانی امکان واریز از طریق شماره کارت و شماره شبا برای شما فراهم شده است. در سربرگ مربوط به شماره کارت می‌توانید یکی از کارت‌های بانکی که در حساب کاربری خود اضافه کرده‌اید را انتخاب کرده و پس از مشخص کردن مبلغ واریزی، روی گزینه «انتقال به درگاه بانک» بزنید.

واریز تومانی با شماره کارت در او ام پی فینکس

در این مرحله وارد صفحه درگاه پرداخت آنلاین می‌شوید که همانند یک پرداخت اینترنتی ساده می‌توانید حساب خود را شارژ کنید. واریز تومان با شماره کارت به صورت آنی است. دقت کنید با توجه به قوانینی که بانک مرکزی وضع کرده، سقف واریز در صرافی او ام پی فینکس با استفاده از شماره کارت برای هر حساب کاربری با محدودیت ۲۵ میلیون تومانی در هر روز رو به روست. به بیان دیگر هر کد ملی می‌تواند با استفاده از شماره کارت و درگاه پرداخت آنلاین، روزانه تا سقف ۲۵ میلیون تومان نسبت به حساب کاربری خود واریز تومانی داشته باشد.

واریز تومانی نامحدود از طریق شماره شبا و شناسه واریز

با توجه به محدودیت سقف ۲۵ میلیون تومانی روزانه در واریز به صرافی از سمت سیستم بانکی، پلتفرم او ام پی فینکس قابلیتی را ارائه می‌کند که کاربران بتوانند به صورت روزانه واریز تومانی نامحدود داشته باشند. در واریز با شماره شبا و شناسه واریز شما با هیچ‌گونه محدودیتی برای سقف واریز در صرافی مواجه نیستید.

برای واریز تومانی نامحدود در او ام پی فینکس کافی است در صفحه واریز تومانی، سر برگ مربوط به «شماره شبا» را انتخاب کرده و پس از انتخاب حساب بانکی مورد نظر خود، روی گزینه «انتقال به صفحه اطلاعات پرداخت» بزنید.

واریز تومانی نامحدود از طریق شماره شبا و شناسه واریز

به این ترتیب وارد صفحه جدیدی خواهید شد که نکاتی پیرامون استفاده از سرویس واریز شناسه‌دار را به شما می‌گوید. در این مرحله کافیست این نکات را به دقت مطالعه کرده و در نهایت روی دکمه «متوجه شدم» بزنید.

تایید واریز تومانی از طریق شناسه واریز

در صفحه جدید می‌بایست اطلاعات هویتی خواسته شده را وارد کنید و در نهایت پس از فعال کردن تیک مربوط به موافقت با قوانین، بر روی دکمه «ثبت و دریافت شناسه واریز» بزنید. دقت کنید که در تکمیل اطلاعات این صفحه می‌بایست اطلاعات وارد شده با اطلاعات فرد صاحب حساب همخوانی داشته باشد.

تکمیل اطلاعات برای دریافت شناسه واریز

در نهایت یک شناسه واریز مطابق با تصویر زیر برای شما ایجاد خواهد شد. ضمنا شماره حساب و شماره شبای حساب مقصد نیز در همین قسمت قابل مشاهده است.

شناسه واریز تومانی به او ام پی فینکس

هم اکنون می‌توانید شناسه واریز مربوط به حسابتان را کپی کرده و از طریق موبایل بانک، اینترنت بانک و عابر بانک به ازای هر شماره شبا تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان در روز، واریز تومانی داشته باشید. با مراجعه حضوری به بانک و ارائه شناسه واریز نیز می‌توانید مبالغ بالاتری را به حساب کاربری خود واریز کنید.

در ادامه به عنوان یک مثال، نحوه واریز تومانی از طریق شماره شبا را از طریق همراه بانک ملت به شما آموزش می‌دهیم.

واریز تومانی شناسه دار با موبایل بانک ملت

ابتدا می‌بایست بر روی گزینه «انتقال وجه» بزنید و سپس «حواله بانک ملت» را انتخاب کنید. در صفحه جدید می‌بایست حساب مبدا مورد نظرتان را انتخاب کرده و شماره حساب مقصد که در مرحله قبل دریافت کردید را نیز به همراه مبلغ واریزی مشخص کنید. در نهایت می‌بایست شناسه واریز را وارد کنید و روی دکمه «پرداخت» بزنید.

توجه داشته باشید که اگر از روش واریز با شماره کارت استفاده کنید، حساب کاربری شما به صورت آنی شارژ می‌شود. در صورت استفاده از شناسه واریز و پرداخت با شماره شبا مدت زمان واریزی طولانی‌تر بوده و وارد سیکل پایا خواهد شد. لازم به ذکر است که از طریق حواله بانک ملت، سرعت واریزی بالاتر بوده و مبلغ مورد نظر در کمتر از نیم ساعت به حساب کاربری شما خواهد نشست.

در صورت وجود هر گونه سوال در مراحل مختلف واریز تومانی نیز می‌توانید به صورت ۲۴ ساعته از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن و همچنین تماس تلفنی با واحد پشتیبانی مجموعه او ام پی فینکس در ارتباط باشید. کافی است در صفحه داشبورد روی آیکون پشتیبانی در قسمت بالای صفحه سمت چپ بزنید تا راه‌های مختلف ارتباط با پشتیبانی به شما نمایش داده شود.

شارژ سریع کیف پول در او ام پی فینکس

قابلیت شارژ سریع کیف پول در او ام پی فینکس این امکان را فراهم کرده تا معامله‌گران بتوانند در هر ساعت از شبانه روز، کیف پول تومانی حساب کاربری خود را به صورت آنی و تنها با یک کلیک شارژ کنند. در این روش شارژ حساب دیگر نیازی به ورود به درگاه بانکی و انجام تراکنش پرداخت اینترنتی نمی‌باشد. بنابراین می‌توانید در هر زمان تنها با یک کلیک نقدینگی مورد نیاز معاملات خود را تامین کنید.

در مرحله اول می‌بایست وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه داشبورد روی گزینه «شارژ سریع» بزنید.

شارژ سریع کیف پول در او ام پی فینکس

به این ترتیب وارد صفحه قابلیت شارژ سریع می‌شوید و لازم است نسبت به فعالسازی آن اقدام کنید.

فعالسازی شارژ سریع کیف پول

در کادر اول می‌بایست بانکی که قصد دارید پرداخت‌های شما در شارژ سریع با استفاده از آن انجام شود، مشخص کنید. در کادر دوم می‌بایست شما موبایلی که در زمان باز کردن حساب در بانک مربوطه ارائه کرده‌اید، وارد کنید. در کادر آخر نیز لازم است مبلغ مورد نظرتان را وارد کنید.

نحوه فعالسازی شارژ سریع کیف پول

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، حداقل مبلغ شارژ سریع برابر با ۱۰۰ هزار تومان است. حالا اگر این عدد را به ۵۰۰ هزار تومان تغییر دهید، با هر بار شارژ سریع، کیف پول حساب کاربری شما با مبلغ ۵۰۰ هزار تومان شارژ می‌شود. در گام بعد وارد صفحه امضای قرارداد خواهید شد و پس از مشخص کردن اطلاعات کارت بانکی مورد نظر، قابلیت شارژ سریع کیف پول برای شما فعال می‌شود.

تایید فعالسازی شارژ سریع کیف پول

به این ترتیب با هر بار کلیک روی دکمه شارژ سریع، مبلغ مورد نظر به صورت خودکار از حساب بانکی مشخص شده کسر شده و به کیف پول حساب کاربری شما در او ام پی فینکس واریز می‌گردد و دیگر نیازی به اتصال به درگاه بانکی و انجام پرداخت اینترنتی برای شارژ حساب نخواهد بود. با استفاده از دکمه تغییر حساب نیز می‌توانید بانک مبدا برای برداشت وجه در زمان شارژ سریع را تغییر دهید.

شارژ سریع کیف پول در اپلیکیشن او ام پی فینکس

در صورت تمایل به استفاده از نسخه اپلیکیشن یا نسخه وب اپ او ام پی فینکس نیز کافیست ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه داشبورد، از دکمه‌های بالای صفحه روی گزینه «شارژ سریع» کلیک کنید و مراحل فعالسازی این قابلیت را مطابق با توضیحاتی که در قسمت‌های قبل داده شد، پیش ببرید.

واریز تومانی نامحدود در اپلیکیشن او ام پی فینکس

در صورت تمایل به استفاده از اپلیکیشن اندروید یا نسخه وب اپلیکیشن او ام پی فینکس نیز می‌توانید پس از ثبت نام و ورود به حساب کاربری، روی گزینه «واریز» در داشبورد بزنید و مشابه نسخه دسکتاپ مراحل واریز تومانی از طریق شماره کارت یا شماره شبا را پیش ببرید.

واریز تومانی نامحدود در اپلیکیشن او ام پی فینکس

برای ارتباط با پشتیبانی در نسخه اپلیکیشن نیز می‌توانید وارد صفحه «سایر خدمات» شوید و روی «پشتیبانی» بزنید. همکاران ما در واحد پشتیبانی او ام پی فینکس در تمام روزهای هفته به صورت ۲۴ ساعته پاسخگوی سوالات شما کاربران عزیز هستند.

پشتیبانی اپلیکیشن او ام پی فینکس

جمع بندی انواع روش‌های واریز تومانی در صرافی او ام پی فینکس

همانطور که در مطالب فوق توضیح داده شد، واریز پول به صرافی او ام پی فینکس از سه طریق «شماره کارت»، «شماره شبا» و «شارژ سریع کیف پول» امکان‌پذیر است که هر یک شرایط مخصوص به خود را دارد:

۱- واریز با شماره کارت

  • سقف واریز روزانه برای هر کد ملی برابر با ۲۵ میلیون تومان است.
  • واریز تومانی از طریق شماره کارت به صورت آنی در حساب کاربری اعمال می‌شود.

۲- واریز با شماره شبا و شناسه واریز

  • با استفاده از هر کارت بانکی می‌توانید به صورت روزانه تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک، حساب کاربری خود را شارژ کنید. لازم به ذکر است که امکان ثبت ۱۰ کارت بانکی در پلتفرم او ام پی فینکس وجود دارد. بنابراین از طریق پرداخت با شناسه واریز می‌توانید به صورت روزانه به ازای هر کارت از طریق موبایل بانک و اینترنت بانک، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان واریزی داشته باشید، یعنی در مجموع (۱۰*۱۰۰ میلیون تومان) یک میلیارد تومان.
  • با مراجعه حضوری به بانک و ارائه شناسه واریز نیز می‌توانید از یک حساب بانکی، واریز تومانی نامحدود داشته باشید.

۳- شارژ سریع کیف پول

  • شما می‌توانید با فعالسازی قابلیت «شارژ سریع کیف پول» در پلتفرم او ام پی فینکس، کیف پول حساب کاربری خود را در هر ساعتی از شبانه روز تنها با یک کلیک و بدون نیاز به ورود به درگاه بانکی، شارژ کنید.

سقف برداشت تومانی در او ام پی فینکس چقدر است؟

سقف برداشت روزانه در او ام پی فینکس برابر با ۳۰۰ میلیون تومان بوده که از طریق سه شماره شبا مجزا امکان‌پذیر است.

آیا امکان واریز تومانی نامحدود در او ام پی فینکس وجود دارد؟

بله. شما می‌توانید با استفاده از شماره شبا نسبت به حساب کاربری خود در OMPFinex واریز تومانی نامحدود داشته باشید.

آیا امکان واریز تومانی بدون احراز هویت در او ام پی فینکس امکان‌پذیر است؟

برای واریز تومانی در او ام پی فینکس می‌بایست احراز هویت خود را تا مرحله ثبت کارت بانکی پیش ببرید.

آیا امکان واریز تومانی از طریق شماره کارت فرد دیگری وجود دارد؟

خیر. برای واریز تومانی به صرافی می‌بایست حساب بانکی که متعلق به خود شماست، وارد کنید.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۱۳ دیدگاه‌ها

  1. با سلام و احترام

    با اینکه کار با صرافی او ام پی فینکس برای اولین بار بود، تجربه‌ی بسیار خوب و رضایت‌بخشی را با شما داشتم. من بسیار قدردان حرفه‌ایتان هستم و تشکر می‌کنم از تمامی تلاش‌های شما در راستای انجام امور مالی من.

    توضیحات و راهنمایی‌هایی که به من ارائه کردید، بسیار کمکم کردند و در فرایند انجام معاملاتم اطمینان بیشتری به من دادند. اعتمادی که در صرافی او ام فینکس قرار دارم را بسیار مقدردانم.

    بازخوردهای مثبتم را نیز نمی‌توانم نادیده بگیرم. سرعت پاسخگویی شما و حل هرگونه سوال یا مشکلی که داشتم، بسیار قابل تحسین بود. این مسئله مرا مطمئن می‌کند که در صرافی او ام فینکس با تیمی حرفه‌ای و متعهد همکاری می‌کنم.

    با تشکر مجدد از شما برای خدمات بی‌نظیرتان. امیدوارم در آینده هم بتوانم از صرافی او ام فینکس استفاده کنم و با شما همکاری کنم.

    با آرزوی موفقیت برای شما،
    [بهزاد باهورزهی سورانی

    1. سلام بهزاد عزیز وقتتون بخیر باشه
      بی نهایت ممنونیم ازتون بابت فیدبک‌های خوبی که برامون ارسال کردین.
      باعث افتخاره که تونستیم اعتماد و رضایت شما رو جلب کنیم.
      موفق و پرسود و سلامت باشین همیشه…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا