اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

قیمت بیت کوین کش در نزدیکی دومین هاوینگ سقوط کرد

مسترکارت کارت مسافرتی

بیت کوین کش که با نماد BCH نشان داده می‌شود روز چهارشنبه ۱۵ فروردین ۱۴۰۳ پس از یک رالی سه ماهه پیش از این که بلاک‌چین دومین هاوینگ خود را به پایان رساند، پس از مدت کوتاهی دوباره به حالت اول برگشت.

بیت کوین کش یک شبکه بلاک چین اثبات کار و ارز دیجیتال است که برای استفاده سریع‌تر و ارزان‌تر از بیت کوین طراحی شد. اولین رویداد هاوینگ بیت کوین کش در ۸ آوریل ۲۰۲۰ برگزار شد و پاداش استخراج کنندگان از ۱۲.۵ BCH به ۶.۲۵ BCH کاهش یافت.

حدس و گمان هایی در آستانه هاوینگ وجود دارد، به طوری که قیمت بیت کوین کش ۱۴۷.۸۵ درصد طی سه ماه گذشته و ۲۴ درصد در ۳۰ روز گذشته افزایش یافته است.

با این حال، در روز منتهی به هاوینگ، قیمت بیت کوین کش ۹.۹۴ درصد کاهش یافت و به ۵۷۲.۲۱ دلار سقوط کرد. با این حال پس از هاوینگ به سرعت بالا رفت و یک افزایش قیمت ۵۵ درصدی را تجربه کرد یعنی عدد آن به ۶۰۴ دلار رسید.

کاهش قیمت اخیر منجر به لیکویید شدن در مجموع ۳.۹ میلیون دلار شد که عمدتا بر موقعیت‌های خرید ۳.۳ میلیون دلار تأثیر گذاشت، در حالی که طبق داده‌های CoinGlass، موقعیت های فروش ۵۶۹،۵۴۰ دلار بودند.

روند قیمتی بیت کوین کش

در تاریخ ۲۹ مارچ، کوین تلگراف گزارش داد که سرمایه باز (OI) در قراردادهای دائمی آتی بیت‌کوین کش به رکوردهای تاریخی ۷۰۸.۷۵ میلیون دلار رسید. در زمان انتشار، سرمایه باز به صعود خود ادامه داد و حتی به ۷۹۹.۲۳ میلیون دلار افزایش یافت.

در همین حالیکی از کاربران X با نام دیوید شرز (DavidShares) به ۱۷۵۰۰ دنبال کننده خود توضیح داد که بسیاری از ماینرها پیش از هاوینگ به استخراج بیت کوین روی آورده‌اند.

او همچنین خاطرنشان کرد که نرخ هش از زمان هاوینگ کاهش یافته است. این شبکه در حال حاضر ۸۴۰۰۰۴ بلاک را تایید کرده است، که نشان می‌دهد تنها چهار بلاک از زمان نصف شدن تایید شده‌اند.

در سال ۲۰۱۷، بیت‌کوین کش از بیت‌کوین جدا شد، زیرا گروهی از جامعه بر سر راه‌های افزایش و کاهش کارمزد تراکنش‌ها برای تطبیق با تقاضای رو به رشد اختلاف نظر داشتند.

در نوامبر ۲۰۱۹، Cointelegraph گزارش داد که استخراج‌کنندگان منابع خود را برای استخراج ۱۴ بلوک خالی در زنجیره قدیمی صرف کرده بودند که اکثریت شبکه بیت‌کوین کش آن‌ها را نامعتبر و رد کرده بود.

مهم‌ترین رویداد پیش رو هاوینگ بیت‌کوین است که گفته می‌شود در تاریخ ۲۰ آوریل برگزار خواهد شد و فقط ۱۶ روز از همین حالا یعنی ۴ آوریل یا همان ۱۶ فروردین فاصله دارد.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا