اخبار ارز دیجیتال

نات کوین پیشتاز در کشف پروژه‌های وب۳

مسترکارت کارت مسافرتی

در این وبلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی اطلاعیه‌ای که نات‌کونی در کامینیوتی تلگرام خود منتشر کرده است، می‌پردازیم.

با اعلام دستیابی به بیش از ۴۰ میلیون کاربر فعال و کسب درآمد بیش از ۱.۵ میلیون دلار توسط اکسپلورها در کمتر از یک ماه، نات کوین نشان داد که در مسیر درست و آینده‌دار خود گام برمی‌دارد. این دستاوردها نشان می‌دهد که نات کوین به عنوان یکی از پیشگامان در کشف پروژه‌های وب۳ در حال پیشرفت و رشد فوق‌العاده است. همچنین، با افزایش تعداد کمپین‌ها و امکان حضور در سطوح بالاتر برای کاربران جدید، نات کوین به دنبال ارائه تجربه‌ای بی‌نظیر و متفاوت در فضای وب۳ می‌باشد.

این پروژه برنامه‌های جذابی را برای آینده پلتفرم خود در نظر دارد. این برنامه‌ها شامل ایجاد سطوح مختلف کاربری با امکانات منحصربه‌فرد، پاداش دادن بر اساس درصدی از درآمد دوستانی که دعوت می‌شوند، دسترسی اعضای طلایی و پلاتینیوم به عرضه‌های توکن‌های سطح بالا و امکان راه‌اندازی کمپین‌های خودکار برای پروژه‌ها می‌شود. هدف نهایی نات کوین این است که به محبوب‌ترین مقصد کاربران برای کشف پروژه‌های وب۳ در پلتفرم‌هایی مانند تلگرام و همچنین فراتر از آن تبدیل شود.

ویژگی‌های نات‌کوین

ویژگی های نات کوین

تیم توسعه‌دهنده نات‌کوین اعلام کرده بعد از اتمام فاز بتا تعداد کمپین‌ها افزایش پیدا می‌کند و پاداش‌ها ۱۰ برابر خواهد شد. توسعه‌دهندگان نات‌کوین روی موارد زیر کار می‌کنند:

  • سطوح در دسترس برای کاربران جدید افزایش پیدا می‌کند.
  • قابلیت استیک برای کاربران جدید اضافه می‌شود.
  • دوستان که شما دعوت کردید به شما درصدی از آنچه که به دست می‌آورند، می‌دهند.
  • دسترسی برای کاربران در سطوح طلایی و پلاتینوم افزایش پیدا خواهد کرد.
  • کمپین‌های اکسپلور خودکار خواهند شد، بنابراین پروژه‌ها می‌توانند آن را به‌صورت خودکار راه‌اندازی کنند.

نات کوین قصد دارد Explore را به عنوان یک جایگاه برتر برای کشف پروژه‌های وب۳ در تلگرام و خارج از آن تبدیل کند، این بازی و ربات تلگرامی به کاربران خود گفته برای هر گونه تغییری آماده باشند.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا