اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهاناخبار بیت کوین

کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳ و تحلیل کارشناسان از رمزارز برتر دنیا

به گزارش واحد خبری صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس از کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳، اوبی نوسو، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار پلتفرم فدی (Fedi)، طی مصاحبه اختصاصی خود با نشریه کوین‌تلگراف (CoinTelegraph) صحبت‌هایی را در مورد شکوفایی اکوسیستم بیت کوین (Bitcoin/ BTC) تا پایان سال میلادی جاری انجام داد.

پادکست کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳

کنفرانس بیت کوین 2023


طبق اظهارات نوسو، بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ برتری خود را از هر لحاظ در بازار ارزهای دیجیتال محرز خواهد کرد. جو هال، گزارشگر کوین‌تلگراف در کنفرانس بیت کوین ۲۰۲۳، روز گذشته با مدیرعامل کمپانی فدی مصاحبه‌ای ویژه داشت. فدی یک پروتکل حضانت بیت کوین برای افرادی است که دسترسی یا اعتماد کافی به صرافی‌های متمرکز جهت خرید و فروش بیت کوین را ندارند.


نوسو در این مصاحبه تاکید کرد که بیت کوین سریع‌ترین، ارزان‌ترین و ساده‌ترین اکوسیستمی است که بالاترین سطح امنیت و تمرکززدایی را دارد. وی معتقد است که این ویژگی‌های بیت کوین تا پایان سال ۲۰۲۳ کاملاً آشکار خواهند شد.


وی اظهار کرد صرف نظر از این‌که هدف اصلی در این‌جا توسعه عملکرد و ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز و قدرتمند برای جوامع است، رفته رفته مشخص خواهد شد که بیت کوین بهترین و امن‌ترین راه‌کار موجود است. البته وی همچنین معتقد است که در کنار بیت کوین، فضا برای دیگر رمزارزها نیز برای شکوفای وجود دارد و آینده تنها متعلق به یک رمزارز نیست. نوسو این روند را به تکامل صنعت موسیقی و طیف گسترده آن تشبیه کرد.

اوبی نوسو
اوبی نوسو مدیرعامل کمپانی Fedi


نوسو در ادامه صحبت‌های خود افزود که در مورد «روند آرام نوآوری» بیت کوین، باورهای اشتباهی نیز وجود دارند. وی تصریح کرد که عملکرد و مقیاس‌پذیری محدود برای بیت کوین اشتباه است و در واقعیت، پیشرفت‌ها به‌سرعت در حال انجامند و راهکارهای جدیدی برای نخستین بار، به‌طرز صحیح در حال پیاده‌سازی هستند. نوسو خاطرنشان کرد که اولویت قراردادن کمال‌گرایی و به کمال رسیدن شاید کمی زمان‌بر باشد، اما قطعاً بهتر از نیاز برای تغییرات مکرر و پی‌درپی است.


به عقیده نوسو، رمزارز (Cryptocurrency) اساساً یک اندیشه و طرز تفکر است، چراکه ترکیبی از مفاهیم فلسفی و تکنولوژی است که در کنار هم قرار داده شده‌اند. وی در این باره توضیح داد که به‌دلیل ماهیت غیرقابل لمس رمزارزها، نمی‌توان با سلاح و موشک در برابر آن‌ها ایستاد؛ در عوض، رمزارزها در معرض حملاتی از طریق اطلاع‌رسانی‌های اشتباه و همچنین قانون‌گذاری‌های افراطی هستند.


وی افزود، کشورهایی که از آزادی بیان یا به‌طور کل از آزادی برخوردار نیستند، به‌شدت در معرض قوانین سخت‌گیرانه در برابر رمزارزها قرار دارند و عامل پیروزی در برابر چنین شرایطی، اصلاح اطلاعات غلط و ایجاد یک سیستم با مدیریت افراد درست‌کار است.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا