اخبار ارز دیجیتال

نات کوین در کامیونیتی خود خبر از لیست شدن داد

در این خبر از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به بررسی صحبت‌هایی که در مورد لیست شدن نات کوین در کامینیوتی خود اعلام کرده است می‌پردازیم.

نات کوین در کانال تگرامی کامینیوتی خود تصویری را منتشر کرده و در آن تاریخ لیست شدن را ۱۶ می اعلام کرد. این خبر نشان از لیست شدن توکن در صرافی‌های اوکی ایکس (OKX) و بای بیت (Bybit) می‌دهد.

صرافی OKX آماده افزودن ارز دیجیتال نات کوین به فهرست معاملاتی خود است. به گزارش از صرافی ارزهای دیجیتال OKX، این صرافی در پلتفرم X (توییتر سابق) اعلام کرده است که ارز دیجیتال نات کوین به فهرست ارزهای قابل معامله در پلتفرم خود در تاریخ ۱۶ می ساعت ۶ AM اضافه خواهد شد. افزودن نات کوین به فهرست معاملاتی OKX می‌تواند شناخت و دسترسی به این ارز دیجیتال را افزایش دهد. این اقدام ممکن است به گسترش روزافزون اکوسیستم نات کوین و جلب سرمایه‌گذاران بیشتر به این پروژه کمک کند.

نات کوین در بای بیت

هم‌چنین صرافی Bybit که یک صرافی ارزهای دیجیتال مستقر در امارات متحده عربی، اعلام کرد که میم کوین مبتنی بر تلگرام یعنی نات کوین را در قسمت Pre-market لیست کرده است. این بدان معناست که کاربران اکنون می‌توانند توکن NOT را قبل از اینکه به طور رسمی برای عموم عرضه شود، روی پلتفرم Bybit معامله کنند. در کامیونیتی تلگرام نیز عکس بالا منتشر شده است که توکن نات کوین در ۱۶ می لیست می‌شود.

پیرامون این موضوع خبرهای غیر رسمی نیز از لیست شدن نات کوین در دیگر صرافی‌ها به گوش می‌خورد، یکی از این صرافی‌ها که نیاز به احراز هویت ندارد صرافی بینگ‌ایکس (BingX) است که کاربران ایرانی می‌توانند از آن استفاده کنند.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

    1. سلام بله درسته ولی همچنان برای کار کردن با صرافی بینگ ایکس نیاز به احراز هویت اجباری وجود نداره. اما برای کار کردن با هر صرافی خارجی باید خیلی دقت داشته باشید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا