اخبار ارز دیجیتالاخبار ارز دیجیتال در جهان

کاهش ۱۴ درصدی قیمت دوج کوین

مسترکارت کارت مسافرتی

دوج کوین Dogecoin کاهش قیمت چشمگیری را تجربه کرد و حدود ۱۴درصد از ارزش خود را از دست داد و اکنون زیر ۰.۱۹ دلار معامله می شود.

بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته با سقوط قیمت بیت کوین حدود ۳ هزار دلار سقوط کرد. قیمت دوج کوین در ۲۴ ساعت گذشته (۱۳ فروردین) در کنار بقیه بازار ارزهای دیجیتال کاهش یافت.

بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته سقوط کرد و اکثر آلت کوین‌ها به میزان قابل توجهی کاهش یافتند. این اتفاق منجر به یک شوک مالی مهم شد که نزدیک به ۵۰۰ میلیون دلار از بین رفت. بیشتر آن‌ها، به طور قابل پیش‌بینی دارای پوزیشن لانگ بودند.

دوج کوین نیز همراه با بازار حرکت کرد اما به نسبت بیشتری کاهش یافت. بزرگترین میم‌کوین جهان بر اساس ارزش کل بازار است که در طی ۲۴ ساعت گذشته تقریبا ۱۴ درصد کاهش یافته و با قیمتی کمتر از ۰.۱۹ دلار معامله می‌شود.

کاهش 14 درصدی دوج کوین

در واقع، DOGE یکی از آلتکوین های پیشرو از نظر لیکوئیدیتی است. داده های CoinGlass نشان می‌دهد که بیش از ۱۶ میلیون دلار پوزیشن‌های دوج لیکوئید شده در ۲۴ ساعت گذشته وجود داشته است که آن را پس از بیت کوین، اتریوم و سولانا در رتبه چهارم قرار می‌دهد.

میم کوین‌ها در مقایسه با سایر ارزهای دیجیتال بی‌ثبات‌تر هستند و به دلیل نوسانات قیمتی، ریسک‌ لیکوئید بیشتری را برای معامله‌گران اهرمی به همراه دارند. برای مثال به غیر از دوج‌کوین می‌توان ارز داگ ویف هت (Dogwifhat) و شیبا اینو (Shiba Inu) را نام برد.

ارز Dogwifhat را که با نماد WIF نشان داده می‌شود بیش از ۱۷ درصد از اوج قیمت خود، دیروز در حدود ۴.۶۰ دلار کاهش یافت و در حال حاضر در حدود ۳.۸۰ دلار معامله می‌شود. ارز دیجیتال شیبا اینو پس از رسیدن به سطح قیمتی ۰.۰۰۰۰۳ دلار برای بیش از ۴۸ ساعت، دوباره زیر این سطح قیمتی رفته است.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا