اخبار ارز دیجیتال

ارزهایی که بهترین عملکرد را در هفته گذشته داشتند در تاریخ ۶ خرداد ۱۴۰۳

مسترکارت کارت مسافرتی

در این بلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به ببررسی عملکرد ارزها در هفته گذشته می‌پردازیم. این هفته برای اکثر ارزهای دیجیتال یک هفته مثبت بود. بیت کوین، در کنار بقیه بازار، هفته بسیار سودمندی را پشت سر گذاشت که ناشی از هیاهو و تایید رسمی ETF های اتریوم در ایالات متحده بود. مقیاس هفتگی نشان می‌دهد که یونی سواپ، لیدو دائو، پپه و اتریوم در بین آلت‌کوین‌ها بهترین عملکرد را داشتند.  

افزایش هفتگی BTC

در میان گزارش‌هایی مبنی بر اینکه SEC ایالات متحده ممکن است هشت ETF اتریوم را در آن هفته تایید کند، بیت‌کوین برای اولین بار در شش هفته گذشته بیش از پنج دلار افزایش یافت و به ۷۲۰۰۰ دلار نزدیک شد. با این وجود نتوانست عملکرد خود را حفظ کند و در روزهای بعد شروع به از دست دادن ارزش خود کرد.

بدترین افت قیمت تنها چند ساعت پیش از آن بود که رگولاتور اوراق بهادار ایالات متحده در روز پنجشنبه به این محصولات مالی اشاره کرد و بیت کوین به ۶۶۴۰۰ دلار کاهش یافت. با این حال رشد کرد و تا جمعه به ۶۹۰۰۰ دلار رسید. آخر هفته کاملا آرام گذشت اما بیت کوین توانست سطح ۶۹۰۰۰ دلار را حفظ کند. ارزش بازار آن نزدیک به ۱.۳۷۰ تریلیون دلار است، در حالی که تسلط آن بر alts 50.3٪ است.

هفته رشد PEPE

رشد پپه

تا حدودی انتظار می‌رفت، اخبار بالا تاثیر زیادی روی توکن بومی اتریوم گذاشت. اتریوم رول شد و از ۳۱۰۰ دلار به بیش از ۳۹۰۰ دلار رسید که به بالاترین قیمت از ابتدای آوریل تبدیل شد. دومین ارز بزرگ نیز در بحبوحه تایید SEC حرکتی پرنوسان داشت اما اکنون پس از افزایش ۲۲ درصدی در هفته گذشته، نزدیک به ۳۸۰۰ دلار است.

ارزهای چین لینک، دوج کوین و آپتوس نیز به طرز چشمگیری در مقیاس هفتگی جهش کرده اند، اما یونی سواپ و پپه در جدول پیشرو هستند. یونی سواپ تا ۴۴ درصد افزایش یافته است و بالای ۱۱ دلار است، در حالی که پپه چندین رکورد را در این هفته ثبت کرده است.

در مقابل تن، ترون، سولانا و آدا در مقیاس هفتگی در قرمز هستند. با این حال، کل ارزش بازار کریپتو در این بازه زمانی بیش از ۲۰۰ میلیارد دلار افزایش یافت و اکنون به بالای ۲.۷ تریلیون دلار رسیده است.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا