اخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

به روز رسانی هاردفورک وسیل کاردانو با موفقیت انجام شد

هاردفورک ارز دیجیتال کاردانو که با عنوان هاردفورک وسیل (Vasil) در میان جامعه ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود، پس از چندین ماه تاخیر سرانجام در روز پنج شنبه ۳۱ شهریور ماه در ساعت ۱۳:۱۵ به وقت تهران با موفقیت انجام شد.

جهش قیمتی ADA پس از هاردفورک ارز دیجیتال کاردانو

از زمان اجرای قراردادهای هوشمند در فضای بلاک چین، هارد فورک وسیل به‌عنوان مهم‌ترین رویداد برای بلاک چین‌های با پشتوانه IOG شناخته می‌شود. تیم IOG نیز ضمن اعلام موفقیت آمیز بودن هاردفورک ارز دیجیتال کاردانو در شبکه اجتماعی توئیتر، به برخی از مهم‌ترین مزایای آن همچون افزایش کارایی و کاهش هزینه در انجام تراکنش‌ها اشاره کرد.

هارفورک ارز دیجیتال کاردانو

رمزارز بومی شبکه کاردانو با نماد ADA نیز در واکنش به انتشار گزارش‌های مربوط به موفقیت آمیز بودن این به روزررسانی، توانست رشد قیمتی ۶ درصدی را تجربه کند و به قیمت ۰.۵ دلار برسد.

بیشتر بخوانید: همکاری عالی IOG و اپراتورهای استخر سرمایه کاردانو

قابلیت های هاردفورک ارز دیجیتال کاردانو

به روزرسانی هاردفورک وسیل، تاثیرات قابل توجهی در شبکه بلاک چین کاردانو خواهد داشت. مهم‌ترین این تاثیرات عبارتند از:

  • مدیر عامل بلاک چین کاردانو، چارلز هاسکینسون، وعده داده که پس از اجرای به روز رسانی هاردفورک وسیل، رشد رمزارزهای حوزه دیفای (DeFi) در بلاک چین کاردانو به مرور زمان اتفاق خواهد افتاد.
  • به روز رسانی Vasil در بلاک چین کاردانو به افزایش مقیاس‌پذیری در این شبکه منجر می‌شود که می‌تواند بستری بسیار مناسب و بهینه‌ و با هزینه کمتر برای ایجاد و راه‌اندازی برنامه‌های غیرمتمرکز یا همان Dapp ها در بلاک چین کاردانو ایجاد کند. به این ترتیب کاربرد بلاک چین کاردانو و هم چنین رمزارز بومی آن یعنی ADA افزایش خواهد یافت.
  • با افزایش کاربرد بلاک چین و ارز دیجیتال کاردانو در ابعاد مختلف، تقاضا برای خرید و استفاده از رمزارز ADA نیز افزایش یافته و می‌تواند باعث ارزشمند شدن این رمزارز در طول زمان شود.
  • همچنین هاردفورک ارز دیجیتال کاردانو یا همان هاردفورک Vasil، امکان همکاری بین زنجیره‌های جانبی کاردانو را نیز فراهم می‌کند که در واقع یکی از مهم‌ترین مراحل توسعه کاردانوست که بر بهبود مقیاس‌پذیری تمرکز دارد.

بیشتر بخوانید: هاردفورک وسیل کاردانو روزهای روشنی پیش رو دارد

خرید و فروش ارز دیجیتال کاردانو

با ثبت نام و احراز هویت در صرافی او ام پی فینکس می‌توانید به خرید و فروش ارز دیجیتال کاردانو (ADA) در بستری امن و سریع بر پایه تومان یا تتر بپردازید. با استفاده از قابلیت ربات معامله گر در او ام پی فینکس نیز می‌توانید معاملات ارز دیجیتال ADA را بر اساس قیمت بازار جهانی تنظیم کنید.

با فعالسازی ربات معامله گر، معاملات خرید و فروش رمزارز ADA یا هر رمزارز دیگری که مد نظر دارید، به صورت خودکار و بدون نیاز به آنلاین بودن و حضور شما در حساب کاربری به صورت خودکار و پیوسته انجام می‌شوند.

همچنین در او ام پی فینکس می‌توانید رمزارز ADA را در شبکه‌ بلاک چین کاردانو و همچنین شبکه BEP20 با کارمزد بسیار پایین انتقال دهید.

اصطلاح فورک به چه معناست؟

 هنگامی که یک بلاک چین با تغییر پروتکل به دو بخش مختلف تقسیم‌بندی می‌شود، به اصطلاح یک فورک صورت گرفته که به دو صورت سافت فورک و هارد فورک قابل انجام است.

منبع: cryptopotato.com

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا