اخبار ارز دیجیتال

پیش‌بینی صعودی بیت‌کوین؛ حرکت بیت کوین به بالای ۷۴۰۰۰ دلار

مسترکارت کارت مسافرتی

در این بلاگ خبری از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به پیش‌بینی معامله‌گران نسبت به روند صعودی بیت کوین خواهیم پرداخت. معامله‌گران آپشن بیت‌کوین انتظار جهش قریب‌الوقوع به بالای ۷۴ هزار دلار و رسیدن به قیمت‌های رکورد جدید را دارند. یک ناظر بازار اشاره کرد که معامله‌گران آپشن بیت‌کوین به دنبال سود از یک رالی بین ۷۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ دلار تا پایان این ماه هستند.

داده های بازار حاکی از آن است که معامله‌گران آپشن بیت کوین (BTC) به طور چشمگیری برای رسیدن به قیمت‌های جدید این دارایی در این ماه موقعیت‌یابی می‌کنند.
صندوق تامینی دارایی دیجیتال QCP در به‌روزرسانی بازار چهارشنبه اعلام کرد: ما شاهد روند صعودی به جهت خریدهای قابل توجه call option برای سررسیدهای ژوئن هستیم که نشان‌دهنده موقعیت‌گیری در بازار آپشن‌ها برای شکست قاطعانه رکوردهای تمام زمانه ۷۴,۰۰۰ دلار در این ماه است.


آپشن‌ها قراردادهای مشتقه‌ای هستند که به خریداران حق خرید یا فروش یک دارایی را با قیمت معین قبل یا در تاریخ تعیین‌شده‌ای که قرارداد منقضی می‌شود می‌دهند. اگر دارایی پایه به قیمت توافقی نرسد (خارج از پول)، آپشن بدون ارزش منقضی خواهد شد. خرید آپشن‌های خرید به معنای داشتن نگرشی صعودی نسبت به قیمت یک دارایی است، در حالی که خریداران آپشن‌های فروش دیدگاهی نزولی دارند.

بازار معاملاتی ارزهای دیجیتال نهادی فرابورس (OTC)، با نام Paradigm در یک پخش تلگرامی گفت: «جریان آپشن‌ها امروز به وضوح صعودی بود، با حجم بزرگی در معاملات خرید آپشن‌های خارج از پول (OTM) بیت‌کوین در پایان ژوئن و تا حدی کمتر در پایان جولای.


جوشوا لیم (Joshua Lim)، یکی از بنیانگذاران شرکت معاملاتی اصلی مشتقات رمزنگاری آربلوس مارکتز (Arbelos Markets)، روز سه‌شنبه با حدود ۱۱۰۰ قرارداد خریداری شده به خرید بسیار متمرکز اشاره کرد که با سررسید از ۲۸ ژوئن در سطوح ۷۴۰۰۰ تا ۸۰۰۰۰ دلاری، حدود ۸۰ میلیون دلار تقاضای فرضی را نشان می‌دهد.

کال اسپرد (call spread) یک استراتژی معاملاتی اختیار معامله (Option) است که در آن call option با قیمت عملیاتی پایین‌تر خریداری می‌شود و در کنار فروش همان مقدار با قیمت بالاتر با انقضای یکسان، با هدف کسب سود از افزایش قیمت محدود انجام می‌شود.

در تحلیل بیت کوین از زمانی که در اواسط ماه مارس به بالاترین حد خود به کمتر از ۷۴۰۰۰ دلار رسید، تقریبا سه ماه در حال تثبیت بود. پس از سقوط کوتاه مدت به زیر ۵۷۰۰۰ دلار در اوایل ماه مه، شاهد روند بهبود بودیم و اکنون در حدود ۷۱۰۰۰ دلار تغییر کرده است که تنها چند درصد نسبت به قیمت‌های رکورد جدید فاصله دارد.
شرکت خدمات سرمایه گذاری کریپتو Matrixport در پست چهارشنبه X اعلام کرد به نظر می‌رسد بیت‌کوین آماده افزایش قیمت است که توسط جریان های ورودی سنگین به صندوق های قابل معامله در بورس بیت کوین ایالات متحده و افزایش علاقه باز در بازار آتی پشتیبانی می‌شود.

ماتریکسپورت (Matrixport) خاطرنشان کرد که افزایش بیش از سطح ۷۲۰۰۰ دلار می‌تواند فشار کوتاهی ایجاد کند، زیرا حدود ۱.۵ میلیارد دلار قراردادهای آتی اهرمی وجود دارد که روی قیمت‌های پایین‌تر شرط‌بندی می‌شوند و در اطراف آن محدوده متمرکز شده‌اند که می‌توانند نقد شوند و این حرکت بالاتر را تشدید می‌کند.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا