اخبار ارز دیجیتال

آغاز ییلدفارمینگ نات کوین به همراه آموزش

مسترکارت کارت مسافرتی

در این وبلاگ از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس به معرفی ۳ روش برای به دست آوردن نات کوین می‌پردازیم.

به دست آوردن نات کوین از طریق WalletEearn

با توجه به پیامی که در کانال تلگرامی WalletEearn منتشر شده است شما می‌توانید از طریق این کیف پول یلدفارمینگ نات کوین را آغاز کنید. متن این پیام به شکل زیر است:

یک میلیارد توکن نات برای کاربران کیف پول

ما برنامه‌ی بونوس خود را گسترش می‌دهیم! در همکاری با نات‌کوین، یک میلیارد توکن NOT را به دارندگان تن‌کوین اختصاص می‌دهیم!

برای شرکت در این برنامه، به بخش “Wallet Earn” رفته و کمپین نات‌کوین را انتخاب کنید. تا ۱۰۰ تن‌ کوین را به حساب بونوس خود واریز کنید، و هر روز ۵ توکن NOT برای هر تن دریافت خواهید کرد!

لطفاً توجه داشته باشید: توکن‌های NOT قابل درخواست در تاریخ ۱۶ مه (۲۶ اردیبهشت) خواهند بود، پس از ادغام نات‌کوین به کیف پول.

این تبلیغات در حال حاضر آغاز شده و تا تاریخ ۲۵ مه (۵ خرداد) ادامه خواهد داشت. مجموع جایزه برای کاربران کیف پول یک میلیارد نات‌کوین خواهد بود!

ضوابط کمپین Notcoin Earn

این شرایط بخشی جدایی ناپذیر از توافقنامه کاربر Wallet است. اگر بین این شرایط و توافقنامه کاربر تناقض وجود داشته باشد، توافقنامه کاربر حاکم خواهد بود. با شرکت در کمپین کسب درآمد، موافقت می کنید که به این شرایط پایبند باشید.

تاریخ ها و شرایط کلیدی کمپین
تاریخ شروع کمپین ۱۱ مه ۲۰۲۴ ساعت ۱۷:۰۱ به وقت GMT است.
تاریخ پایان کمپین ۲۵ مه ۲۰۲۴ ساعت ۲۳:۵۹ به وقت GMT است. کمپین کسب درآمد در ابتدا قرار است به مدت ۱۴ روز تقویمی ادامه داشته باشد، اگرچه این مدت ممکن است بنا به صلاحدید Wallet تغییر کند.

شرایط شرکت در کمپین

برای شرکت در کمپین کسب، شما باید کاربر کیف پول باشید و باید در سطوح شناسایی توسعه یافته یا پیشرفته تایید شده باشید تا بتوانید پاداش‌ها را دریافت کنید.

اگر در سطح شناسایی پایه تایید شده‌اید، تا زمانی که به سطح بالاتری از شناسایی پیشرفت نیافته‌اید، نمی‌توانید پاداش‌های خود را دریافت کنید.

اگر در تاریخ پایان کمپین در سطح شناسایی “پایه” تایید شده‌اید، اصلاً قادر به دریافت پاداش‌های خود نخواهید بود. شما نمی‌توانید در کمپین کسب شرکت کنید اگر به هر دلیلی توسط کیف پول مسدود، محدود یا به هر شکل دیگری محدود شده باشید طبق توافقنامه کاربر و سیاست‌های داخلی کیف پول.

ممکن است قادر به دریافت پاداش‌ها نباشید اگر کیف پول تشخیص دهد که شما توافقنامه کاربر را نقض کرده‌اید بین زمانی که ادعای پاداش را انجام می‌دهید و زمانی که واقعا به ترتیب به موجودی کیف پولتان واریز می‌شوند.

برای شرکت در کمپین کسب، اولین واریز شما باید در هر روزی در طول مدت کمپین کسب انجام شود، اما حداقل ۲۴ ساعت قبل از تاریخ پایان کمپین.

به دست آوردن نات کوین از طریق صرافی OKX

نات کوین

در اوکی اکسچنج یلدفارمینگ نات کوین از ساعت ۶:۰۰ صبح (UTC) در تاریخ ۱۳ مه ۲۰۲۴ آغاز خواهد شد. دارندگان TON می‌توانند TON خود را قرار داده و در مقابل نات‌ کوین استخراج کنند.

شرایط شرکت در این کمپین

کشورها و مناطق زیر در این کمپین معتبر نیستند: چین مستعمره اصلی، هنگ‌کنگ و کره.

نیاز به تکمیل احراز هویت

محاسبه پاداش استیکینگ

پاداش استیکینگ به توکن‌هایی اشاره دارد که با شرکت در ماینینگ Jumpstart OKX کسب می‌شود و به صورت لحظه‌ای محاسبه می‌شود و در هر زمان قابل برداشت است.

پاداش در طول هر دقیقه کاربران = مقدار توکنی که قرار داده‌اند / مجموع مقدار توکن‌های قرار داده شده * مقدار توکن‌های منتشر شده در هر دقیقه است.

اگر یک کاربر ۰.۱ تن را قرار داده باشد، مجموع مقدار تن قرار داده شده در آن زمان ۱٬۰۰۰ باشد و مقدار توکن‌های منتشر شده در هر دقیقه ۱۰٬۰۰۰ باشد، در این صورت پاداش کاربر در هر دقیقه به شرح زیر محاسبه خواهد شد:

پاداش کاربر در هر دقیقه = (۰.۱ / ۱,۰۰۰) * ۱۰,۰۰۰ = ۱ (توکن).

دستورالعمل‌های استیکینگ و اناستیکینگ

  1. فرآیند استیکینگ

مرحله ۱: قبل از شروع ماینینگ، توکن‌های خود را به حساب تأمین مالی خود انتقال دهید.

مرحله ۲: وارد برنامه رسمی OKX شوید، به بخش Grow بروید و بر روی Jumpstart کلیک کنید.

مرحله ۳: پس از شروع ماینینگ، روی Stake کلیک کرده، مقدار مورد نظر خود از TON را وارد کرده و تأیید کنید. پس از انجام این سه مرحله، شما شروع به ماینینگ خواهید کرد!

  1. فرآیند اناستیکینگ

برای آزاد کردن TON خود، بر روی Unstake کلیک کنید و TON به صورت خودکار به حساب تأمین مالی شما بازگردانده خواهد شد.

  1. اگر قبل از پایان ماینینگ TON خود را آزاد نکنید. هنگامی که ماینینگ به اتمام برسد، توکن‌های استیک شده به عنوان پاداش، به صورت خودکار در عرض ۲ ساعت پس از پایان رویداد به حساب تأمین مالی شما توزیع خواهند شد.

۴. زمان فعال‌سازی واریز، برداشت و معامله‌گری بعداً اعلام خواهد شد.

به دست آوردن نات کوین از طریق سرویس لانچ‌پول بایننس

بایننس پروژه ۵۴ ام روی لانچ‌پول بایننس را نات کوین معرفی کرد، صفحه وب در ۲۴ ساعت پیش از شروع لانچ‌پول در دسترس قرار می‌گیرد.

کاربران قادر خواهند بود سرمایه خود را در BNB و FDUSD خود را در استخرهای جداگانه قرار داده و در مدت سه روز نات کوین را فارم خواهند کرد، با شروع فارم از ساعت ۰۰:۰۰ (UTC) روز ۱۳ مه ۲۰۲۴. حداکثر عرضه توکن برابر۱۰۲٬۷۱۹٬۲۲۱٬۷۱۴ توکن است و پاداش‌های توکن لانچ‌پول ۳٬۰۸۱٬۵۷۶٬۶۵۱ نات یعنی ۳ درصد از حداکثر عرضه توکن را شامل می‌شود. حداقل سرمایه‌گذاری ساعتی برای هر کاربر برابر ۳٬۶۳۷٬۹۷۲ نات در استخر BNB و ۶۴۱٬۹۹۵ نات در استخر FDUSD است.

اخبار جدید درمورد نحوه و پاداش فارمینگ نات کوین را می‌توانید از طریق سایت صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس یا شبکه‌های اجتماعی دنبال کنید.

الناز جلالی

من، الناز جلالی، فارغ‌التحصیل رشته کامپیوتر هستم و بیش از سه سال است که به عنوان تولیدکننده محتوا در فضای رمزارز کشور فعالیت میکنم. به حوزه تکنولوژی و فناوری علاقه‌ زیادی دارم و آشنایی با بازارهای مالی باعث شد فعالیت خود را در دنیای ارز دیجیتال شروع کنم. در همین راستا، با دقت به جزئیات و توجه به نیازهای هدفمند مخاطبان، سعی در ارائه اطلاعات مفید، متنوع و تخصصی در این زمینه دارم. نوشتن را به عنوان یک ابزار برای انتقال افکار و ایده‌‌ها انتخاب کرده‌ام و در تلاش برای ایجاد محتوایی آموزنده و اثرگذار برای مخاطبان هستم.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا