تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

تحلیل فگ، مشاهده نمودار و آخرین تحلیل های تکنیکال FEG

مسترکارت کارت مسافرتی

تحلیل فگ یا هر ارز دیجیتال دیگری همیشه ۱۰۰ درصد و قطعی نیست، اما می‌توان با استفاده از ابزارهای تحلیل تکنیکال، وب‌سایت‌هایی نظیر تریدینگ ویو یا دنبال‌کردن اخبار و تحلیل فگ FEG از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس در همین صفحه، به دید واضح‌تری در مورد عملکرد گذشته و آینده فگ رسید. برخی از این ابزارهای تحلیل تکنیکال میانگین متحرک‌ها (Moving Averages)، اسیلاتورها (Oscillators) و نقاط پیوت (Pivot) هستند.


در رابطه با تحلیل فاندامنتال فگ، باید گفت که هدف اصلی این پروژه ایجاد یک شبکه غیرمتمرکز ویژه تراکنش‌های ارز دیجیتال در بستر بلاک چین‌های اتریوم و بایننس است. آینده قیمت ارز دیجیتال فگ را نوسانات بازار تعیین می‌کنند اما مدل‌سازی و طراحی این پروژه، خیلی از سرمایه‌گذاران و کارشناسان را به این پروژه امیدوار کرده است. توکن فگ (FEG) سعی در تحول‌آفرینی در حوزه دیفای (DeFi) رمزارزها دارد و در این مسیر، تلاش کرده که یکی از برجسته‌ترین و پیشرفته‌ترین اکوسیستم‌ها را در اختیار کاربران قرار دهد.


نوسانات قیمت فگ، تا حد زیادی از ۱۰ رمزارز برتر بازار ارز دیجیتال پیروی می‌کند؛ به این معنی که ارز فگ با رمزارزهای برتر همبستگی مثبت داشته و هر زمان که قیمت این ارزهای دیجیتال افزایش یا کاهش پیدا می‌کند، قیمت ارز فگ هم مطابق با آن‌ها دچار رشد یا کاهش می‌شود.


حتماً می‌دانید که بارزترین ویژگی بازار ارزهای دیجیتال، نوسانات شدید و سریع قیمت‌ها است. به این ترتیب توصیه می‌شود در صورتی که قصد خرید فگ (FEG) را دارید، ابتدا دانش و آگاهی خود را در مورد این بازار و وضعیت فاندامنتال و تکنیکال فگ بالا ببرید، تا بتوانید درصد خطا در سرمایه‌گذاری را تا حد خوبی کاهش دهید. در این صفحه از بلاگ صرافی او ام پی فینکس، تصمیم گرفتیم به پوشش تحلیل فگ، اعم از فاندامنتال، تکنیکال و آنچین، و ارائه به‌روزترین اطلاعات و اتفاقات پیرامون این پروژه بپردازیم.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا