اخبار ارز دیجیتال

خالق نات‌ کوین: خبرهای مهمی در راه است!

خالق نات‌کوین در حساب توییتر خود اعلام کرد که قرار است فردا اتفاقات مهمی در رابطه با نات‌کوین رخ دهد. حساب رسمی نات‌کوین نیز با کوت این توییت، زمان این رویداد را مشخص کرد و نوشت: فردا ساعت ۱۹:۳۰ منتظر اتفاقاتی باشید.

به گزارش صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، چند روز پیش هم نات‌کوین خبر از برنامه‌هایی برای راه‌اندازی معاملات همتا به همتا اعلام کرده بود. بنابراین، این احتمال وجود دارد که یکی از این اتفاقات جدید به موضوع معاملات همتا به همتا مرتبط باشد.

پادکست خالق نات‌ کوین: خبرهای مهمی در راه است!

افزون بر آن، کانال تلگرام نات‌کوین کامیونیتی نیز چندی پیش اعلام کرده ‌بود که بیشتر نات‌کوین‌ها توسط کاربران استخراج شده‌اند و بعد از اتمام همه آنها، مرحله بعدی شروع شده و محصولات جدید معرفی خواهند شد.

پست نات کوین در پلتفرم ایکس

همچنین این تیم در اعلامیه‌ای دیگر نوشته بود که تیم توسعه نات کوین تصمیم دارد کاربران غیرفعال را حذف کند. به این ترتیب، نات‌کوین‌ کاربرانی که طی ۳۰ روز گذشته غیرفعال بوده‌اند را به صورت روزانه خواهند سوزاند. هدف این پروژه از سوزاندن نات‌کوین‌ها، افزایش فعالیت و مشارکت کاربران است.

نات کوین چیست؟ راهنمای جامع خرید و فروش Notcoin

همانطور که می‌دانید، نات کوین میم کوینی مبتنی بر بلاکچین TON است که در ۱۱ نوامبر ۲۰۲۳ در کنفرانس TON دبی معرفی شد و در ژانویه ۲۰۲۴ راه‌اندازی گردید. نات کوین یک بازی Play to earn است و کاربران زیادی را در سراسر جهان به خود جذب کرده است. اگر شما هم جز افراد علاقه‌مند به این نوع بازی‌ها برای کسب درآمد هستید، می‌توانید تنها با ضربه زدن روی نماد بازی، نات کوین استخراج کنید. افزون بر آن، با انجام فعالیت‌های ساده‌ای همچون پیوستن به تیم‌ها یا دعوت از دوستان خود به این بازی می‌توانید نات کوین‌های بیشتری جایزه بگیرید. همچنین، این اقدامات باعث می‌شود که به لیگ‌های بالاتر صعود کنید و افزایش درجه بگیرید.

توییت‌ها و اعلامیه‌هایی که تیم توسعه نات کوین منتشر می‌کنند، نشانگر تحولات و پیشرفت‌هایی در این پروژه است که کاربران را به آینده این ارز امیدوار می‌کند.

الهه سیدان

من الهه سیدان هستم، فارغ‌التحصیل رشته حسابداری و دارای مدرک پیشرفته زبان انگلیسی. با توجه به رشته تحصیلم، به اقتصاد علاقه زیادی دارم و از سال ۹۲ در عرصه اقتصادی به‌عنوان خبرنگار مشغول به فعالیت بودم. بازار کریپتو به عنوان صنعتی نوپا به دلیل کارکردهای گسترده‌ و فرصت‌های مالی که در اختیار جوامع قرار می‌دهد، به تدریج توجه من را جلب کرد و باعث شد به این بازار جدید مالی علاقه‌مند شوم. در حال حاضر حدود ۵ سال است که محتوای تحلیلی- خبری در حوزه رمزارز تولید می‌کنم و امیدوارم بتوانم نقشی موثر در ارائه به موقع اطلاعات و اخبار این حوزه مالی به علاقه‌مندان دنیای ارز دیجیتال داشته‌باشم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا