آموزش ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاریآموزش صرافی او ام پی فینکسآموزش صرافی های ارز دیجیتال

صرافی تبدیل ریال به تتر در ایران

شناخت صرافی تبدیل ریال به تتر برای کاربران ایرانی که قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارند، ضروری است. معامله‌گران ایرانی از طریق این صرافی‌ها، سرمایه ریالی خود را وارد بازار رمز ارز می‌کنند.

صرافی‌های خارجی همچون بایننس و کوکوین جزء بزرگترین و پرمخاطب‌ترین صرافی‌های ارز دیجیتال در سطح جهان هستند و به علت بالا بودن حجم معاملات در آن‌ها، افراد بسیاری تمایل دارند تا خرید و فروش ارزهای دیجیتال را در این پلتفرم‌ها انجام دهند.

اما امکان معامله ارزهای دیجیتال بر پایه تومان در این صرافی‌ها وجود ندارد. بلکه معامله‌گران ایرانی می‌بایست در مرحله اول به خرید تتر در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی بپردازند و سپس با انتقال تتر به سایر صرافی‌های خارجی، معاملات خود را انجام دهند. به همین خاطر کاربران با شناخت صرافی ارز دیجیتال که امکان تبدیل ریال به تتر را داشته باشد، می‌توانند سرمایه خود را وارد این بازار نمایند.

ویژگی‌های صرافی تبدیل ریال به تتر

امنیت، حجم معاملات، نرخ مناسب، کارمزد پایین و کاربری آسان مهم‌ترین مواردیست که در زمان انتخاب یک صرافی تبدیل ریال به تتر باید به آن‌ها توجه داشته باشید. در ادامه یکی از معتبرترین صرافی‌های ارز دیجیتال ایرانی را معرفی کرده و هر یک از موارد فوق را به صورت دقیق‌تر در آن بررسی می‌کنیم.

صرافی تبدیل ریال به تتر

صرافی او ام پی فینکس یکی از معتبرترین پلتفرم‌های آنلاین ایرانیست که به عنوان صرافی تبدیل ریال به تتر و همچنین خرید و فروش سایر ارزهای دیجیتال توسط افراد بسیاری مورد استفاده قرار می‌گیرد. پلتفرم او ام پی فینکس امکانات و قابلیت‌های کاربردی ویژه‌ دیگری همچون ربات تریدر، انواع روش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال، کارت هدیه ارز دیجیتال، حساب دمو و نمودارهای سود و زیان را نیز به کاربران ارائه می‌دهد.

  • امنیت دارایی در او ام پی فینکس

    مهم‌ترین دغدغه‌ای که افراد در زمان فعالیت در حساب‌های آنلاین با آن مواجه هستند، موضوع امنیت دارایی است. صرافی‌هایی که دارایی کاربران را در بستر اینترنت ذخیره می‌کنند، انتخاب خوبی به عنوان یک صرافی تبدیل ریال به تتر نیستند. دارایی کاربران در او ام پی فینکس به صورت آفلاین و درون کیف پول‌های سرد نگهداری می‌شود. بنابراین هیچ هیچ خطری مبنی بر هک یا از دست رفتن دارایی، سرمایه کاربران را تهدید نمی‌کند.
  • نرخ مناسب تتر در او ام پی فینکس

    با مقایسه قیمت تتر در او ام پی فینکس و سایر صرافی‌ها به راحتی متوجه مناسب بودن نرخ خرید و فروش تتر در این صرافی خواهید شد. همچنین شاید برایتان جالب باشد که کارمزد معاملاتی که با استفاده از ربات تریدر در او ام پی فینکس ثبت می‌شوند تنها برابر با ۰.۱ درصد است و شما می‌توانید با فعالسازی ربات معامله‌گر بر روی بازار “تتر – تومان” در او ام پی فینکس به صورت پیوسته، حتی زمانی که آنلاین نیستید و در حساب کاربری خود حضور ندارید، از نوسان قیمت تتر کسب سود کنید!
  • کارمزد واریز و برداشت تتر در او ام پی فینکس

    یکی از مواردی که باعث می‌شود اکثر معامله‌گران ایرانی، صرافی او ام پی فینکس را به عنوان بهترین صرافی تبدیل به ریال بشناسند، پشتیبانی از شبکه انتقال KCC در این پلتفرم است. به بیان دیگر او ام پی فینکس تنها صرافی ارز دیجیتال در ایران است که از شبکه KCC پشتیبانی می‌کند. KCC بستر انتقال اختصاصی صرافی کوکوین بوده و تریدرهایی که در صرافی کوکوین فعالیت می‌کنند، می‌توانند پس از خرید تتر در او ام پی فینکس، آن را با کمترین کارمزد از طریق شبکه KCC به صرافی کوکوین انتقال دهند.

    کارمزد واریز و برداشت تتر در شبکه ترون یا همان TRC-20 برابر با ۱.۹ تتر است و اکثر معامله‌گران ایرانی، این شبکه را به عنوان مقرون به صرفه ترین شبکه برای انتقال تتر می‌شناسند. در حالی که با استفاده از شبکه KCC شما می‌توانید ارز دیجیتال تتر را با کارمزد تنها ۰.۱ تتر انتقال دهید. حال با قطعیت می‌توان گفت که پلتفرم او ام پی فینکس بهترین صرافی تبدیل ریال به تتر در ایران است!

آموزش تبدیل ریال به تتر در او ام پی فینکس

برای تبدیل ریال به تتر در او ام پی فینکس می‌بایست ابتدا برای خود یک حساب کاربری ایجاد کنید، سپس کیف پول خود را به صورت آنلاین شارژ کنید و در نهایت به خرید و فروش تتر بپردازید.

گام اول – ثبت نام و احراز هویت در او ام پی فینکس

ثبت نام در صرافی تبدیل ریالی به تتر او ام پی فینکس

گام اول برای فعالیت در یک صرافی تبدیل ریال به تتر همچون او ام پی فینکس، ثبت نام و احراز هویت در آن است. ثبت نام در او ام پی فینکس از طریق وبسایت رسمی صرافی و همچنین اپلیکیشن او ام پی فینکس امکان پذیر است. احراز هویت در او ام پی فینکس طی تنها ۳ مرحله و در کمتر از ۵ دقیقه انجام شده و به صورت آنی توسط کارشناسان پشتیبانی مورد بررسی و تایید قرار می‌گیرد. امکان دریافت نسخه اندروید اپلیکیشن او ام پی فینکس نیز از طریق کافه بازار، گوگل پلی، مایکت و دانلود مستقیم وبسایت امکان‌پذیر است.

مطالعه بیشتر: آموزش ثبت نام در او ام پی فینکس

گام دوم – شارژ کیف پول برای تبدیل ریال به تتر

واریز ریالی برای صرافی تبدیل ریال به تتر او ام پی فینکس.jpg

پس از تکمیل ثبت نام می‌توانید کیف پول خود را با استفاده از کارت بانکی یا شناسه واریز شارژ کنید و سپس به دو روش “معامله سریع” یا “معامله در بازار” به تبدیل ریال به تتر بپردازید. برای شارژ کیف پول کافیست روی دکمه “واریز” کلیک کنید و وارد قسمت “واریز تومانی” شوید.

مطالعه بیشتر
واریز ریالی با شماره کارت در صرافی تبدیل ریال به تتر ایرانی
واریز ریالی با شماره شبا در صرافی تبدیل ریال به تتر ایرانی

سپس می‌توانید با انتخاب شماره کارت یا شماره شبا، حساب کاربری خود را شارژ کنید. توجه داشته باشید که سقف واریزی روزانه به صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس با استفاده از شماره کارت بانکی برای هر کد ملی برابر با ۲۵ میلیون تومان است. او ام پی فینکس قابلیتی را فراهم کرده تا کاربران بتوانند از طریق شماره شبا و دریافت شناسه واریز، واریز تومانی نامحدود داشته باشند.

گام سوم – تبدیل ریال به تتر در او ام پی فینکس

همانطور که در قسمت‌های قبل توضیح داده شد، امکان تبدیل ریال به تتر به دو روش “معامله سریع” و “معامله در بازار” در صرافی او ام پی فینکس امکان‌پذیر است. در روش “معامله سریع” شما می‌توانید با مشخص کردن مقدار تومانی مورد نظر خود، با تنها یک کلیک به تبدیل ریال به تتر بپردازید. در روش “معامله در بازار” نیز می‌توانید ضمن مشاهده نمودار قیمت و استفاده از ابزارهای تحلیلی، به چهار روش سفارش بازار (Market)، سفارش محدود (Limit)، سفارش حد ضرر (Stop Limit) و سفارش حد ضرر با قیمت بازار (Stop Market) به تبدیل ریال به تتر بپردازند.

معامله سریع در صرافی تبدیل ریال به تتر او ام پی فینکس
معامله سریع در صرافی تبدیل ریال به تتر.jpg

در روش معامله سریع می‌توانید با انتخاب “تومان” در قسمت پرداخت می‌کنم و انتخاب “تتر” در قسمت دریافت می‌کنم و وارد کردن مقدار مورد نظر خود می‌توانید به صورت آنی مقادیر تومان موجود در کیف پول خود را به تتر تبدیل کنید.

معامله سریع تبدیل ریال به تتر در اپلیکیشن او ام پی فینکس.jpg

در اپلیکیشن نیز کافیست وارد قسمت معامله شوید و سربرگ “معامله سریع” را انتخاب کنید. در نهایت هم می‌توانید با انتخاب گزینه‌های تومان و تتر و مشخص کردن مقدار مورد نظر، تبدیل ریال به تتر انجام دهید.

معامله در بازار در صرافی تبدیل ریال به تتر او ام پی فینکس

ورود به بازار معاملات او ام پی فینکس.jpg

با ورود به بازار معاملات می‌توانید نمودار لحظه ای قیمت تتر را مشاهده کنید و با استفاده از انواع روش سفارش گذاری، به تبدیل ریال به تتر بپردازید. کافیست در صفحه داشبورد روی منوی معاملات بزنید و گزینه “معامله” را انتخاب کنید.

تبدیل ریال به تتر در صرافی او ام پی فینکس.jpg

در صفحه معامله کافیست از قسمت بالای صفحه، بازار “تتر – تومان” را انتخاب کنید. هم اکنون می‌توانید تابلوی سفارشات خرید و فروش تتر در او ام پی فینکس را مشاهده کرده و با استفاده از انواع روش‌های سفارش‌گذاری در قسمت پایین صفحه، به خرید تتر بپردازید.

تبدیل ریال به تتر در اپلیکیشن صرافی او ام پی فینکس.jpg

در اپلیکیشن نیز می‌توانید وارد قسمت “معامله” شوید و پس از انتخاب بازار “تتر – تومان” به تبدیل ریال به تتر در صرافی او ام پی فینکس بپردازید.

مطالعه بیشتر: انواع سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال

واریز و برداشت تتر در صرافی او ام پی فینکس

در او ام پی فینکس می‌توانید پس از خرید تتر، آن را در شبکه‌های TRC-20، BEP20 و KCC انتقال دهید. کارمزد و حداقل برداشت تتر در هر شبکه به شرح زیر است:

نوع شبکهکارمزد برداشتحداقل مقدار برداشت
تتر شبکه TRC-20۲ USDT۱۰ USDT
تتر شبکه KCC۰.۱ USDT۱۰.۱ USDT
تتر شبکه BEP20۲ USDT۱۲ USDT

دقت کنید که کارمزد واریز و برداشت ارزهای دیجیتال مربوط به شبکه بلاک چین بوده و ارتباطی به صرافی‌ها ندارد. برای برداشت تتر نیز کافیست در صفحه داشبورد روی گزینه “برداشت” کلیک کنید و وارد قسمت “واریز رمزارز” شوید. در این صفحه می‌توانید با انتخاب تتر و شبکه انتقال مورد نظر خود و آدرس کیف پول مقصد ارز دیجیتال تتر را انتقال دهید.

خرید تتر چه مزایایی دارد؟

ارز دیجیتال تتر در دسته استیبل کوین‌ها قرار می‌گیرد و ارزش آن بر اساس قیمت دلار آمریکا قیمت‌گذاری می‌شود و در معاملات بین‌المللی نقش مهمی دارد. دسته بسیاری از افراد نیز هستند که سرمایه گذاری در استیبل کوین‌هایی همچون تتر را به سرمایه گذاری در دلار کاغذی ترجیح می‌دهند.

برخی تحلیلگران نیز سرمایه گذاری در تتر را به عنوان یک استراتژی ضد تورمی می‌شناسند که می‌تواند ارزش دارایی افراد را در طول زمان و در شرایط تورمی حفظ کند. اگر شما نیز قصد خرید تتر و سرمایه گذاری در استیبل کوین‌ها را دارید می‌توانید این ایده را از طریق یک صرافی تبدیل ریال به تتر همچون او ام پی فینکس عملی کنید.

بیشترین سوالات کاربران در مورد صرافی تبدیل ریال به تتر

بهترین صرافی برای تبدیل ریال به تتر در ایران کدام است؟

با ثبت نام در صرافی او ام پی فینکس می‌توانید با بهترین نرخ به تبدیل ریال به تتر بپردازید و از طریق شبکه‌های مختلف، آن را به صرافی‌های خارجی انتقال دهید.

روش تبدیل ریال به تتر در او ام پی فینکس چگونه است؟

در او ام پی فینکس امکان تبدیل ریال به تتر به دو روش “معامله سریع” و “معامله در بازار” برای کاربران فراهم شده است.

کارمزد خرید تتر در او ام پی فینکس چقدر است؟

کارمزد خرید تتر در او ام پی فینکس بر اساس سطح کاربری معامله‌گران بین ۰.۳۵ درصد تا ۰.۲ درصد متغیر است. کارمزد معاملاتی که با استفاده از ربات ثبت می‌شوند نیز برای تمامی کاربران برابر با ۰.۱ درصد است.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۱۰ دیدگاه‌ها

  1. سلام مرسی از اموزشتون فقط عکس ها یه مقداری کیفیتش پایین هست بعضیاشون خوب دیده نمیشه ، اگه امکانش هست ویدیو هم بسازین

  2. ممنونم بابت مطالب مفید و جامعتون . بنظر من همون حساب دموتون کاربردی ترین و بهترین آپشن هستش واقعا مرسی خسته نباشید

  3. خیلی ممنون از مقاله خوبت تون
    ممنون میشم برای بخش معامله ویدیوی اموزشی در همن صفحه قرار بدید
    باتشکر از تیم او ام پی فینکس

  4. ممنون از مطالب مفیدتون
    ظاهرا با شماره شبا میشه نامحدود واریز کرد. خوب بود به این نکته هم اشاره کنید.

  5. ممنون وتشکربخاطرراهنماییهای بسیارعالی وکارامدتون.صرافی اوام پی فینکس یکی ازبهترینهای حال حاضرهستش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا