آموزش ارز دیجیتالآموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتالبازی های ارز دیجیتال

کسب درآمد از بازی کریپتویی بدون نیاز به سرمایه +‌ معرفی ۷ بازی

با توجه به شهرت زیادی که بازی‌های کریپتویی پیدا کرده‌اند، اکثر مردم به دنبال تجربه و کسب درآمد از این بازی‌ها هستند. با این حال، بیشتر بازی‌های کریپتویی به یک سرمایه گذاری اولیه برای شروع نیاز دارند، ولی هیچ تضمینی نیست که این سرمایه گذاری در آینده سودده باشد. در این مقاله از بلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس می‌خواهیم به بازی های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه بپردازیم.

پادکست معرفی ۷ بازی کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه

بازی‌های P2E بر پایه بلاک چین بدون نیاز به سرمایه اولیه

بازی‌های P2E که بر پایه بلاک چین یا NFT هستند، این تکنولوژی را درون گیمپلی و مکانیک بازی خود قرار داده‌اند. برخلاف بازی‌های معمولی که در آنها می‌توانید آیتم‌های درون بازی را خریداری کنید، بازی‌های بر پایه بلاک چین از قراردادهای هوشمندی که در بلاک چین ذخیره شده‌اند استفاده می‌کنند تا این آیتم‌ها تبدیل به دارایی شوند. بازیکنان می‌توانند آیتم‌‌هایی که درون بازی خریداری می‌کنند را به عنوان یک سرمایه که قابلیت خرید و فروش آن را دارند، ذخیره کنند.

چطور از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه کسب درآمد کنیم؟

بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه که به شما سود بدهند هم وجود دارند و روش‌های معمول کسب درآمد از این بازی‌ها شامل:

  • معامله NFT که از آن بازی کسب کرده‌اید
  • فروش کریپتو و توکن اصلی بازی که به ازای بازی کردن دریافت می‌کنید

البته باید در نظر بگیرید که کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه سود بسیار کمی دارد. این ممکن است باعث تکراری و روتین شدن بازی شود. در ادامه لیستی از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه برای شما آماده کرده‌ایم که ارزش درآمد نسبت به زمانی که می‌گذارید را دارند.

سوریر (Sorare) بازی‌ کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه

سوریر یکی از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه در سبک فوتبال منیجر است که بر پایه بلاک چین اتریوم ساخته شده است. در این بازی بازیکنان از NFT برای خرید، فروش و معامله کارت‌های دیجیتال استفاده می‌کنند. همانند بازی‌های دیگر مدیریت فوتبال، بازیکنان باید به صورت هفتگی ترکیب تیم خود را برای رقابت در لیگ آماده کنند.

مشاهده قیمت لحظه‌ای و خرید اتریوم در صرافی ارز دیجیتال

در این بازی می‌توانید بر اساس بازیکنان ستاره‌ای که در زمین دارید امتیاز جمع کنید. هدف هفتگی بازی هم شکست دادن سایر بازیکنان لیگ با جمع‌آوری امتیاز بیشتر است. با استفاده از NFT و بلاک چین در این بازی، می‌توانید کارت‌های خود را خارج از بازی و در مارکت به فروش برسانید.

بازی سوریر لایسنس بیش از ۲۰۰ تیم فوتبالی را در دسترس دارد و به طرفداران این امکان را می‌دهد تا بازیکنانی را از تیم‌هایی مثل بارسلونا، منچستر و یوونتوس انتخاب کنند. توسعه دهندگان این بازی پیش بینی می‌کنند که تا سال ۲۰۲۷ حجم مارکت بازی‌های مدیریت فوتبال به ارزش ۴۸ بیلیون دلاری برسد.

بازی سوریر به بازیکنان اجازه می‌دهد تا برای دریافت جوایزی مثل توکن و کارت‌های کمیاب در لیگ‌های مختلف فوتبالی شرکت کنند. برای شرکت در لیگ‌ها هم بازیکنان می‌توانند هر هفته ترکیب خود را تغییر دهند. در انتهای هفته بر اساس نحوه عملکرد بازیکنان در دنیای واقعی، در بازی امتیاز دریافت خواهید کرد. بازیکنانی که بیشترین امتیاز را در آخر هفته دریافت کنند جوایزی مثل کارت‌های کمیاب و توکن‌های اتریوم کسب می‌کنند.

همانطور که اشاره کرده بودیم این مقاله درباره بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه است. هنگام ثبت نام در سوریر، بازی به شما ۱۲ کارت رایگان می‌دهد. مراحل ثبت نام نیز بسیار آسان است. در ابتدا لوگو و نام کلاب فوتبال خود را انتخاب می‌کنید تا بتوانید در لیگ‌ها شرکت کنید. در ادامه ۳ کلاب مورد علاقه خود را انتخاب می‌کنید، البته این کلاب‌ها بر بازیکنانی که به شما داده می‌شود تاثیری ندارد و بازیکنان بدون هیچ ترتیب یا الگوی خاصی پخش می‌شوند.

کریپتو کیتیز (Crypto Kitties) بازی‌ بدون نیاز به سرمایه اولیه

بازی کریپتو کیتیز یکی دیگر از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه، با هدف بزرگ کردن گربه است که در آن شما باید گربه‌ها را پرورش دهید و جمع کنید. این بازی در سال ۲۰۱۷ ساخته شده و اولین بازی بر پایه بلاک چین اتریوم است. بازی کریپتو کیتیز اولین تجربه برای کاربران بود که در آن می‌توانستند دارایی‌های درون بازی خود را به ارز دیجیتال تبدیل کنند.

یکی از مزایای این بازی متنوع و خاص بودن آن است. در این بازی هر NFT یک گربه به خصوص است و به هیچ عنوان نمی‌توان آن را کپی یا تخریب کرد. پس اگر شما صاحب یک گربه کریپتویی درون بازی باشید هیچکس دیگری این گربه را نمی‌تواند داشته باشد.

بازیکنان بسیاری با فروش NFT در این بازی سود کرده‌اند و درآمد خوبی داشته‌اند. بازی کریپتو کیتیز تا به حال بیش از ۱۲ میلیون دلار در چرخه بازی داشته است که این بازی را به ترندترین بازی NFT از سال ۲۰۱۷ تبدیل کرده است.

همانطور که گفتیم بازی کریپتو کیتیز اولین بازی است که از ویژگی‌های اپلیکیشن‌های غیر‌متمرکز (Decentralized Application) استفاده می‌کند. این بازی توسط کمپانی Axiom Zen ساخته شده است و اولین قدم برای ورود بلاک چین به صنعت بازی‌های ویدیویی بوده است.

طراحی‌های کریپتو کیتیز در کالکشن‌های مختلف از هنرمندان و دنیای اطراف ما تاثیر گرفته‌ است. برخی از کالکشن‌ها به دلیل همکاری با برند‌ها و آرتیست‌های خاص، کمیاب‌تر و ارزشمندتر هستند. کریپتو کیتیز در سال ۲۰۱۹ با بازی Gods Unchained هم همکاری کرد و گربه‌هایی را با تم این بازی منتشر کرد.

کریپتو کیتیز در سال ۲۰۲۰ تصمیم گرفت که از بلاک چین اتریوم خارج شود و بلاک چین خود را با نام Flow ایجاد کند. این بازی تا آن سال ۱۳ درصد از تمام تراکنش‌های اتریوم را پوشش می‌داد که حدود ۶۱ هزار اتریوم بود.

مشاهده قیمت و خرید تتر در صرافی ارز دیجیتال

چین مانسترز (Chain Monsters) را بدون نیاز به سرمایه اولیه بازی کن

چین مانسترز (Chain Monsters) بازی کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه

چین مانسترز یک بازی مولتی پلیر آنلاین در سبک RPG است که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا هیولاهای مختلف را شکار کنند و از آنها برای مبارزه و معامله با دیگران استفاده کنند. یکی از ویژگی‌های بازی چین مانسترز قابلیت کراس پلتفرم آن است، به زبان ساده بازیکنان از پلتفرم‌های مختلف مانند ویندوز، مک، IOS و اندروید می‌توانند با یکدیگر بازی کنند.

بازی چین مانسترز بر پایه بلاک چین Flow ساخته شده است و از ساحل‌های سرزمینی به نام آنکورا شروع می‌شود. گیمپلی بازی حول محور جمع آوری و پرورش هیولاهایی به نام Chainmons می‌گذرد. هر کدام از این هیولاها را می‌توانید با استفاده از توکن مینت کنید و به NFT تبدیل کنید.

این بازی زمین‌هایی هم برای فروش به بازیکنان قرار داده است. تعداد کل زمین‌های بازی ۳ هزار NFT است و خرید آنها مزایایی را به بازیکنان می‌دهد.

همانند دیگر بازی‌های این لیست، چین مانسترز هم یکی از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه است، در این بازی چندین راه برای کسب درآمد وجود دارد و بازیکنانی که تمایل به سرمایه گذاری اولیه ندارند هم می‌توانند با استفاده از تورنومنت‌ها و ماموریت‌های بازی کسب درآمد کنند.

مشاهده قیمت و خرید بیت کوین در صرافی ارز دیجیتال

تتان آرنا (Thetan Arena) بدون نیاز به سرمایه اولیه

تتان آرنا ( Thetan Arena) بازی کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه

در رتبه چهارم بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه تتان آرنا قرار دارد، که در سبک MOBA است. طرفداران بازی‌های موبایل پس از شروع بازی متوجه شباهت زیاد آن به Brawl Stars می‌شوند، البته تتان آرنا شامل مکانیک‌های بلاک چین و P2E می‌شود. بازیکنان در این بازی باید در تیم‌های ۴ نفره با یکدیگر رقابت کنند.

تتان آرنا با سبک گیمپلی سریعی که دارد توانسته بیش از ۲۱ میلیون بازیکن را به خود جذب کند. با کوتاه بودن هر مسابقه این بازی بازیکنان به راحتی می‌توانند هرجایی و هروقتی بازی کنند. این بازی بر پایه بلاک چین بایننس ساخته شده است و از توکن‌های THG و THC استفاده می‌کند.

توکن THG که توکن اصلی بازی است به عنوان ارز اصلی مارکت بازی شناخته می‌شود و با استفاده از آن می‌توانید قهرمان‌های خود را ارتقا دهید. برای به دست آوردن این توکن باید در چالش‌های درون بازی شرکت کنید.

توکن THC هم توکن دوم بازی است که برای خرید جعبه‌های درون بازی استفاده می‌شود. برای دریافت توکن THC هم چالش‌‌های به خصوصی درون بازی وجود دارد.

بازی تتان آرنا کاملا رایگان است و هر شخصی با دسترسی به گوشی موبایل و کامپیوتر می‌تواند این بازی را انجام دهد. هنگام شروع بازی شما یک قهرمان رایگان دریافت می‌کنید. البته، برای جوایز و درآمد بیشتر باید روی یک قهرمان بهتر سرمایه گذاری کنید.

۶ اژدها (The Six Dragons) بدون نیاز به سرمایه اولیه

6 اژدها (The Six Dragons) بازی کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه

بازی ۶ اژدها اولین بازی جهان باز در سبک RPG است که بر پایه بلاک چین Enjin ساخته شده است. این بازی یکی از پرچمدار‌های صنعت گیمفای است که بر پایه تکنولوژی بلاک چین و مکانیک‌های P2E ساخته شده است.

در این بازی، بازیکنان می‌توانند در نقشه ۲۵۶ کیلومتری بازی ماجراجویی کنند و به سراغ میلیون‌ها سیاه چالی که به صورت تصادفی در بازی ساخته می‌شود، بروند. فضای این بازی از جنگل، آتشفشان، کوه و قلعه پر شده است.

در ابتدا، بازی به شما از بین ۳ شخصیت حق انتخاب می‌دهد، ولی اگر این شخصیت‌ها باب سلیقه شما نباشد، می‌توانید با استفاده از ۳۳ توانایی مختلف شخصیت استثنائی خود را بسازید. وقتی که ساخت شخصیت شما تمام شد، بازی به شما حق انتخاب بین ۲۶ سلاح مختلف را می‌دهد.

برای کسب درآمد از این بازی می‌توانید سلاح‌ها و تجهیزات خود را روی شبکه بلاک چین ثبت کنید. از این طریق دارایی‌های درون بازی شما در مارکت بازی نیز قرار می‌گیرد. توسعه دهندگان بازی، NFT با نام گاورننس (Governance) را در مارکت بازی منتشر کرده‌اند که بازیکنان با خرید آن می‌توانند روی مراحل پیشرفت و توسعه بازی نظر دهند.

تاون استار (Town Star) بازی کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه

تاون استار (Town Star) بازی کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه

یکی دیگر از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه، بازی تاون استار است که یک بازی خانوادگی بر پایه بلاک چین اتریوم است. این بازی استراتژیک از بازی‌های دیگر کریپتویی ساده‌تر است. تنها هدف شما ساخت و ساز، تولید و استفاده از منابع برای ساخت و ساز است. برای بازیکنان جدید، این بازی رابط کاربری بسیار دوستانه‌ای دارد. برای شروع، بازیکنان باید یک سرور انتخاب کنند. تمامی سرورهای بازی از مکانیزم کسب ارز دیجیتال بهره می‌برند، ولی سرورهای مسابقات هفتگی جوایز نفیس کریپتویی را به بازیکنان ارائه می‌دهد.

قبل از شروع و ساخت مزرعه خود باید در نظر بگیرید که فاصله مزرعه شما از شهر چقدر است. هدف بازی تولید محصول و فروش آن در شهر است. در کنار بخش مسابقات بازی، بازیکنان می‌توانند از چالش‌ها و مراحل بازی هم کسب درآمد کنند. جوایز بازی در قالب توکنی به اسم TownCoin به شما داده می‌شود.

بازی تاون استار از NFT هم استفاده می‌کند. NFT در بازی تاون استار یک آیتم ویژه است که بازیکنان می‌توانند برای قابلیت‌های بیشتر در بازی خریداری کنند. بازیکنان می‌توانند این آیتم‌ها را به یکدیگر یا در مارکت به فروش برسانند.

لاست رلیکس (Lost Relics)

لاست رلیکس (Lost Relics) بازی کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه

بازی لاست رلیکس آخرین بازی از لیست بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه است که بر پایه بلاک چین Enjin ساخته شده است. این بازی در سال ۲۰۱۹ با عنوان Forgotten Artifacts منتشر شد، ولی بعد از مدتی نام آن تغییر کرد. بازی لاست رلیکس در سبک اکشن RPG است و از بازی Diablo الهام گرفته است. این بازی یکی از اولین پروژه‌های بلاک چین Enjin است.

یکی از عجایب این بازی، توسعه دهنده آن یعنی CodeBit Labs است که فقط یک عضو دارد. این بازی توسط یک نفر ساخته و طراحی شده است که خارق العاده است.

متاسفانه، این بازی هیچ توکنی ندارد و بازیکنان برای کسب درآمد باید به سیاه چال‌ها بروند تا NFT پیدا کنند. ارزش آیتم‌های این بازی زیاد نیست، ولی اگر خوش شانس باشید می‌توانید آیتم‌های کمیاب با ارزش ۶۰۰ دلاری پیدا کنید. این بازی رایگان است و لیست انتظار دارد. بعد از ثبت نام در وب سایت این بازی می‌توانید تعداد بازیکنان در لیست انتظار را ببینید و منتظر دسترسی به بازی باشید.

کوینتی پلای برنامه‌ای برای بدست آوردن بیت کوین

سوالات پر تکرار درباره کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه

آیا کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه ممکن است؟

بله، کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه هم ممکن است.

بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه چقدر بازدهی دارند؟

بازدهی بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه بسیار کم است، ولی اگر خوش شانس باشید برخی بازی‌ها توکن‌های ارزشمندی دارند.

برای کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه به چه پلتفرمی نیاز دارم؟

کسب درآمد از بازی‌های کریپتویی بدون نیاز به سرمایه اولیه با هر پلتفرمی از جمله گوشی موبایل ممکن است.

امیرمهدی شکوهی

امیر مهدی شکوهی هستم. دو سال قبل نوشتن و ترجمه را شروع کردم. نزدیک به 10 سال زبان خواندم و مدرک‌های CAE و TTC گرفتم. در حال حاضر به طور اختصاصی روی مقالات بخش‌های بازی‌‌های بلاک چینی، ان اف تی‌ها و متاورس متمرکز هستم. به زبان انگلیسی، فیلم، سریال و بازی‌های ویدئویی علاقه زیادی دارم. همچنین به طور حرفه‌ای در بازار فعالیت می‌کنم. به نظرم کریپتوکارنسی‌ها آینده اقتصاد را شکل خواهند داد و تحولی در اقتصاد غیرمتمرکز ایجاد خواهند کرد.

مطالعه بیشتر

‫۵ دیدگاه‌ها

  1. واقعا ممنون بابت صرافی عالی شما واقعا ممنون .به خصوص بابت پشتیبانی عالی شما فقط من از یک چیز این صرافی راضی نیستم وبه نظرم نقص به حساب میاد ،اونم قسمت برداشت از صرافیتون به کارت بانکی هستش ،مثلا من ۵۰۰هزار می‌خوام بزنم به کارتم از شبا میزنه ویک روز زمان میبره تا بیاد به حساب بانکی ، باید تا مبلغ مثلا ۱۰ملیون روباید به شماره کارت بزنید که همون لحظه بیاد به حساب ، و از مبلق بالای ۱۰ملیون رو به شبا بزنید ،ممنون میشم به نظرم توجه کنید ،این رو حل کنید واقعا بی نقص ترین صرافی میشید مچکرم

    1. سلام، ممنون از توجه و لطفتون.
      تمامی برداشت‌ها از طرف مجموعه او ام پی فینکس بصورت آنی انجام میشه و با توجه به بانک مقصد تسویه انجام میشه. دقت کنین که با توجه به تجربه بانک‌های آینده، ملت، ملی، سامان، سپه و تجارت در زمان بسیار کمتری ( معمولا کمتر از ۱۵ دقیقه ) تسویه انجام میدن. اگه نیاز به راهنمایی بیشتر دارین می‌تونین با پشتیبانی در ارتباط باشین.

        1. سلام. برای شروع باید یک کیف پول دیجیتالی بسازید و از طریق سایت هر بازی کریپتویی که می‌خواید ثبت نام کنید و کیف پول‌تون رو به اون بازی متصل کنید. اگه می‌خواید بازی‌های کریپتویی موبایل هم انجام بدید می‌تونید این مقاله رو بخونید: https://www.ompfinex.com/blog/earn-currency-with-mobile-games

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا