آموزش ارز دیجیتالآموزش صرافی او ام پی فینکس

معرفی و نحوه فعالسازی ربات سفارش‌گذار در صرافی او ام پی فینکس

ربات تریدر صرافی او ام پی فینکس قابلیتی است که به کاربران این امکان را می‌دهد تا بر اساس استراتژی شخصی خود به طور پیوسته و بدون نیاز به حضور در حساب کاربری اقدام به سفارش‌گذاری کنند. در این مطلب از وبلاگ صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس نحوه  فعالسازی ربات سفارش‌گذار این پلتفرم را برای شما توضیح خواهیم داد.

ربات تریدر او ام پی فینکس چیست؟

صرافی آنلاین او ام پی فینکس، برای اولین بار در ایران امکان استفاده از ربات تریدر ارز دیجیتال را برای معامله‌گران فراهم کرده‌است. با فعالسازی این ربات در حساب کاربری می‌توانید سفارش‌های خرید و فروش ارزهای دیجیتال را بر اساس قیمت بازار جهانی ثبت کنید.

نحوه عملکرد این ربات به این صورت است که بر اساس تنظیمات مشخص شده توسط کاربر اقدام به ثبت سفارش‌های خرید و فروش کرده و قیمت سفارش را با توجه به بازه قیمتی و زمانی که خود شما برایش تعریف کرده‌اید، آپدیت می‌کند.

لازم به ذکر است که سرویس ربات معامله‌گر در او ام پی فینکس کاملا رایگان بوده و کارمزدی بابت فعالسازی و استفاده از آن از حساب کاربری شما کسر نمی‌شود. همچنین کارمزد معاملاتی که با استفاده از ربات ثبت می‌شوند نیز تنها برابر با ۰.۰۰۱ حجم معامله (۰.۱ درصد) است که از کمترین کارمزد معاملاتی در تمام پلتفرم‌های ایرانی ارز دیجیتال نیز کمتر است.

در ویدئو زیر توضیحات کامل مربوط به نحوه عملکرد ربات معامله‌گر او ام پی فینکس و نحوه فعالسازی آن برای شما قرار داده شده است. برای آموزش تصویری گام به گام ربات سفارش‌گذار او ام پی فینکس نیز در ادامه این مطلب با ما همراه باشید.

نحوه فعالسازی ربات تریدر او ام پی فینکس

در مرحله اول می‌بایست وارد حساب کاربری خود شوید و از قسمت بالای سمت راست بر روی گزینه «ربات معامله‌گر» کلیک کنید.

ورود به حساب کاربری و فعالسازی ربات تریدر

در این صفحه می‌بایست در قسمت مربوط به «ربات سفارش‌گذار» بر روی دکمه «ساخت ربات» بزنید.

ربات سفارش گذار صرافی او ام پی فینکس

به این ترتیب وارد صفحه تنظیمات مربوط به ربات سفارش‌گذار خواهید شد. در این قسمت می‌بایست تنظیمات مربوط به نحوه سفارش‌گذاری ربات را به طور دقیق مشخص کنید.

نحوه فعالسازی ربات تریدر او ام پی فینکس
  1. در قسمت اول می‌بایست بازاری که قصد دارید ربات تریدر در آن سفارش‌گذاری انجام دهد، مشخص کنید.
  2. در قسمت دوم می‌بایست مشخص کنید که قصد دارید در بازار انتخاب شده، ربات سفارش‌گذار سفارش‌ خرید برای حساب شما ثبت کند یا سفارش فروش؟

    توجه داشته باشید که شما تنها در صورتی مجاز به فعالسازی ربات فروش در یک بازار هستید که از قبل آن رمزارز را در کیف پول حساب کاربری‌تان داشته باشید.
  3. در قسمت سوم می‌بایست سرفاصله زمانی آپدیت شدن قیمت سفارش توسط ربات تریدر را مشخص کنید. برای مثال اگر این سر فاصله زمانی را بر روی ۶۰ ثانیه قرار دهید، ربات هر ۶۰ ثانیه قیمت سفارش شما در تابلو سفارشات صرافی را متناسب با قیمت بازار جهانی آپدیت می‌کند.
  4.  در قسمت چهارم می‌بایست مشخص کنید که می‌خواهید ربات چند سفارش فعال در بازار انتخاب شده بر روی تابلو سفارشات صرافی برای حساب کاربری شما ثبت کند. لازم به ذکر است که در حال حاضر در هر ربات می‌توان حداکثر ۴ سفارش فعال کرد.
  5. در قسمت پنجم می‌بایست تلورانس قیمتی ربات تریدر را مشخص کنید. منظور از تلورانس قیمتی این است که تعیین کنید ربات قیمت سفارش‌های شما را با چه فاصله‌ای از قیمت بازار جهانی ثبت کند.

    مثلا اگر در ربات خرید تلورانس قیمتی را برابر با ۲ درصد در نظر بگیرید، ربات قیمت سفارش‌ خرید شما را ۲ درصد کمتر از قیمت بازار جهانی ثبت می‌کند.

    یا اگر در ربات فروش تلورانس قیمتی را برابر با ۳ درصد ثبت کنید، ربات قیمت سفارش فروش شما را ۳ درصد بیشتر از قیمت بازار جهانی ثبت می‌کند.

    نکته‌ای که باید به آن توجه داشته باشید این است که اگر در قسمت تلورانس درصدی عدد منفی قرار دهید، ربات به صورت برعکس عمل خواهد کرد.

    مثلا اگر در ربات خرید تلورانس قیمتی را برابر با عدد ۲- قرار دهید، ربات قیمت سفارش شما را ۲ درصد بیشتر از قیمت بازار جهانی ثبت می‌کند، یعنی رمزارز مورد نظر را ۲ درصد گران‌تر از قیمت بازار جهانی خریداری خواهید کرد.

    حال اگر در ربات فروش عدد ۳- را قرار دهید، ربات سفارش فروش شما را ۳ درصد کمتر از قیمت بازار جهانی ثبت خواهد کرد. یعنی رمزارز مورد نظر شما ۳ درصد ارزان‌تر از قیمت بازار جهانی به فروش می‌رسد.
  6. در قسمت ششم و آخرین قسمت نیز می‌بایست کمترین و بیشترین حجم هر سفارش ثبت شده توسط ربات تریدر را مشخص کنید.

    مثلا اگر در مجموع ۳ سفارش فعال برای ربات در نظر بگیرید و حجم هر سفارش را بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۷۵۰ هزار تومان مشخص کنید، ربات حجم هر یک از سه سفارش ثبت شده را عددی بین ۵۰۰ هزار تومان تا ۷۵۰ هزار تومان قرار می‌دهد.

    حال اگر می‌خواهید حجم هر سفارش را به طور دقیق مشخص کنید، می‌بایست فاصله بین این دو عدد را کوچک‌تر کنید. مثلا اگر در قسمت کمترین حجم مقدار ۵۰۰ هزار تومان و در قسمت بیشترین حجم، مقدار ۵۰۱ هزار تومان را قرار دهید، ربات هر سه سفارش مورد نظر شما را در حجمی حدودا برابر با ۵۰۰ هزار تومان ثبت می‌کند.

به عنوان مثالی از نحوه عملکرد ربات سفارش‌گذار او ام پی فینکس، تنظیمات مشخص شده در تصویر زیر را در نظر داشته باشید:

مثالی از نحوه عملکرد ربات تریدر او ام پی فینکس

تنظیمات فوق نشان می‌دهد که یک ربات خرید در بازار «آبیتروم – تتر» فعالسازی شده و نحوه عملکرد آن به این صورت است که چهار سفارش خرید که حجم هر یک بین ۵۰۰,۰۰۰ تومان تا ۱,۰۰۰,۰۰۰ تومان است، در تابلو سفارشات صرافی ثبت می‌کند.

بر اساس تنظیمات ارائه شده توسط کاربر، ربات قیمت سفارش را ۲ درصد کمتر از قیمت بازار جهانی قرار داده و هر ۶۰ ثانیه این قیمت را متناسب با قیمت لحظه‌ای آربیتروم در بازار جهانی آپدیت می‌کند.

لازم به ذکر است که برای فعالسازی ربات تریدر او ام پی فینکس در بازارهای تومانی می‌بایست در حساب کاربری خود موجودی تومانی داشته و برای فعالسازی ربات ترید در بازارهای تتری می‌بایست در کیف پول حساب کاربری خود، ارز دیجیتال تتر داشته باشید.

آموزش خرید و فروش ارز دیجیتال

ربات تریدر اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس

در صورت تمایل به استفاده از قابلیت ربات تریدر او ام پی فینکس در نسخه اپلیکیشن اندروید یا نسخه وب اپ، کافیست وارد حساب کاربری خود شوید و به صفحه «معامله» مراجعه کنید.

ربات تریدر اپلیکیشن صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس

در صفحه معامله می‌بایست وارد قسمت مربوط به «ربات معامله‌گر» شوید و با انتخاب ربات سفارش‌گذار در این صفحه، به بخش مربوط تنظیم ربات مراجعه کنید.

نکات تکمیلی در مورد ربات سفارش‌گذار او ام پی فینکس

حداقل سرمایه برای فعالسازی ربات سفارش‌گذار او ام پی فینکس در بازار تومانی ۲۲۰ هزارتومان می‌باشد که با انتخاب تعداد یک سفارش فعال، میتوانید ربات خرید یا فروش خود را درخواست دهید.

دقت کنید که برای فعال سازی ربات تریدر باید به اندازه یک سفارش بیشتر، موجودی داشته باشید. به طور مثال برای ثبت ۳ سفارش با حداکثر حجم یک میلیون تومان می‌بایست چهار میلیون تومان موجودی داشته باشید تا پس از فعالسازی و سفارش‌گذاری، ربات دچار خطا نشود.

در حال حاضر هر کاربر می‌تواند به صورت کاملا رایگان حداکثر یک ربات خرید و یک ربات فروش در حساب خود فعال کند. در صورت تمایل برای فعالسازی تعداد بیشتر ربات، می‌توانید درخواست خود را از طریق پشتیبانی ارسال کنید. ارتباط با واحد پشتیبانی او ام پی فینکس از طریق چت آنلاین وبسایت، اپلیکیشن و تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ امکان‌پذیر است.

آربیتراژ با ربات تریدر

مزایای استفاده از ربات تریدر او ام پی فینکس چیست؟

معامله‌گری بازی دقت است و هدف این است که در کوتاه‌ترین زمان ممکن، صحیح‌ترین تصمیمات را در مورد موقعیت‌های معاملاتی بگیرید. ربات تریدر او ام پی فینکس این امکان را برای شما فراهم کرده و تنها کافیست استراتژی معاملاتی خود را به صورت کاملا دقیق در قالب تنظیماتی مشخص به ربات ارائه کنید.

با فعال‌سازی ربات تریدر در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس می‌توانید:

  • کمترین کارمزد معاملاتی را پرداخت کنید.
  • معاملات خود را بر اساس قیمت بازار جهانی ثبت کنید.
  • معاملات خود را بدون دخالت احساساتی همچون ترس، طمع و غرور انجام دهید.
  • استراتژی معاملاتی خود را حتی زمانی که در بازار حضور ندارید نیز پیاده‌سازی کنید.
  • به دنبال کنترل شدن احساسات و هیجانات در معاملات، سرعت انجام معاملات را افزایش دهید و سفارش‌های خرید و فروش مورد نظر خود را به موقع و در زمان درست ثبت کنید.

فراموش نکنید که مهم‌ترین اصل برای ماندگار شدن در بازارهای مالی آموزش دیدن است و ربات‌های تحلیلگر و تریدر توانایی یک شبه ثروتمند کردن شما را ندارند؛ یا بهتر بگوییم هیچ منطق عقلی برای یک شبه ثروتمند شدن با یک ربات وجود ندارد.

کسب سود مستمر در بازارهای مالی تنها در صورتی امکان‌پذیر است که معامله‌گر بتواند دانش، مهارت و تجربه خود را در بازارهای مالی به طور پیوسته افزایش دهد و یک استراتژی تست شده و مکتوب برای خود داشته باشد. ساخت استراتژی یک بخش ماجراست و اجرای صحیح آن استراتژی نیز بخش دوم کار است.

برای آن که بتوانید یک استراتژی معامله‌گری را به درستی اجرا کنید، می‌بایست در مرحله اول روحیه کنترل هیجان و پایبندی به قوانین استراتژی را در خود تقویت کنید و در مرحله دوم آن دسته از فرصت‌های معاملاتی که با استراتژی و ستاپ معاملاتی شما هماهنگ است را از دست ندهید.

ربات سفارش‎‌گذار او ام پی فینکس یک دستیار معاملاتی برای شما بوده که می‌تواند در اجرای استراتژی‌های معاملاتی‌تان بسیار کمک کننده باشند. کافیست استراتژی شخصی خود را طی تنظیمات و دستورات مشخصی به این ربات سفارش‌گذار ارائه کرده و از این طریق حضور خود را در بازارهای مالی همیشگی کنید!

ربات تریدر چیست؟

ربات تریدر صرافی او ام پی فینکس قابلیتی است که به کاربران این امکان را ارائه می‌کند تا بتوانند بدون نیاز به آنلاین بودن و حضور در حساب کاربری، سفارش‌های خرید یا فروش مورد نظرشان را ثبت کنند.

بهترین ربات تریدر ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

بهترین ربات تریدر می‌بایست به گونه‌ای برنامه‌نویسی شده باشد که هر کاربر بتواند آن را بر اساس استراتژی معاملاتی خود، شخصی‌سازی یا اصطلاحا کاستومایز کند.

 حداقل سرمایه برای فعال سازی ربات تریدر او ام‌پی‌ فینکس چه مقدار است ؟

کاربران میتوانند با حداقل ۲۲۰ هزار تومان و با انتخاب یک سفارش، ربات خرید یا فروش خود را درخواست دهند.

آیا استفاده از ربات ترید صرافی او ام پی فینکس هزینه دارد؟

خیر. ربات سفارش‌گذار او ام پی فینکس یک ربات تریدر فارسی می‌باشد که به صورت کاملا رایگان به کاربران ارائه می‌شود.

کارمزد معاملاتی که با استفاده از ربات ثبت می‌شوند چقدر است؟

کارمزد معاملاتی که با استفاده از ربات معامله‌گر ثبت می‌شوند تنها برابر ۰.۱ درصد است.

امکان فعال سازی ربات در چه بازارهایی وجود دارد؟

قیمتی که ربات‌ بر اساس آن سفارش خرید یا فروش را ثبت می‌کند از بایننس گرفته می‌شود. بنابراین امکان ایجاد ربات فقط در بازارهایی امکان‌پذیر است که در صرافی بایننس معامله می‌شوند. در بازارهای ریالی نیز قیمت تتر از بازار «تتر- تومان» گرفته می‌شود.

آیا در استفاده از ربات محدودیتی وجود دارد؟

در حال حاضر هر کاربر می‌تواند حداکثر یک ربات خرید و یک ربات فروش در حساب خود فعال کند. در صورت تمایل برای فعالسازی تعداد بیشتر ربات، می‌توانید درخواست خود را از طریق پشتیبانی ارسال کنید.

چگونه مطلع شوم که درخواست ربات تایید و یا رد شده است ؟

تایید یا عدم تایید درخواست فعالسازی ربات، از طریق پیامک و ایمیل به شما اطلاع‌رسانی خواهد شد.

اگر در فعال سازی ربات درصد تلورانس را منفی انتخاب کنم چه اتفاقی می‌افتد ؟

در صورتی که درصد عدد منفی قرار داده شود، سفارش شما به صورت عکس عمل خواهد کرد. به این معنی که در خرید به همان میزان درصدی که تعیین می‌شود، گران‌تر از قیمت لحظه‌ای و در فروش ارزان‌تر سفارش قرار داده می‌شود.

چطور می‌توانم ربات تریدر را غیرفعال کنم؟

با ورود به قسمت ربات معامله‌گر در حساب کاربری می‌توانید درخواست خود را حذف کنید. پس از حذف ربات، عملکرد آن متوقف شده و دیگر سفارش‌گذاری انجام نمی دهد. اما سفارش‌های گذشته در سفارشات باز باقی می‌ماند و شما می‌توانید به صورت دستی این سفارشات را از بخش “سفارشات باز” لغو کنید.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا