آموزش تحلیل ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالسلبریتی‌های کریپتو

بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال دنیا در توییتر

یکی از نیازهای هر معامله‌گری در فضای کریپتو شناخت بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال و پیگیری نظرات و توصیه‌های آن‌ها در شبکه‌های اجتماعی است. داشتن لیستی از کارشناسان و متخصصان حوزه رمز ارز که دارای تجربه کافی در معامله و تحلیل هستند به سودآوری شما کمک خواهد کرد. در این مقاله از صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، لیستی از بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال جهان را به شما معرفی خواهیم کرد.

پادکست بهترین تحلیلگران ارزهای دیجیتال

با تبدیل شدن ارزهای دیجیتال به بخشی از جریان اصلی و چرخش بازارها در سال ۲۰۲۳، فکر کردیم زمان آن رسیده است که یک لیست از معامله‌گران برتر و با تجربه ارزهای دیجیتال که در فضای توییتر فعال هستند به علاقه‌مندان ارائه کنیم. برای بررسی و تحلیل قیمت ارزهای دیجیتال، از جمله قیمت بیت کوین می‌توانید از بخش معاملاتی سایت او ام پی فینکس بهره‌مند شوید.

چرا شناخت بهترین تحلیلگران ارزهای دیجیتال مهم است؟

چه در حوزه صنعت رمزارزها تازه‌کار باشید و چه یک معامله گر باتجربه، بدون شک در لیست ارائه شده از تحلیلگران ارز دیجیتال در این مقاله شخصی وجود دارد که احتمالاً برای شما مفید واقع شود. زیرا عوامل رتبه‌بندی ما در این لیست عبارتند از: کیفیت توصیه‌های معاملاتی، تنوع ارزهای دیجتال مورد بررسی و تعامل با دنبال کنندگان خود در شبکه‌های اجتماعی.

اساساً هر یک از تحلیلگران ارزهای دیجیتال معرفی شده در این مقاله، به دنبال کنندگان خود کمک می‌کنند تا تصمیمات منطقی بگیرند و برترین ارزهای دیجیتال را برای تجارت یا سرمایه گذاری پیدا کنند.

تحلیلگران ارز دیجیتال

در واقع، اگر می‌خواهید با همه حوزه‌های صنعت رمزارزها به ‌روز باشید، دنبال کردن همه حساب‌های این تحلیلگران ارز دیجیتال ارزش دارد. بسیاری از آن‌ها همچنین خبرنامه، تلگرام‌های خصوصی و کانال‌های YouTube دارند که بررسی آن‌ها خالی از لطف نیست.

دیدگاه معامله گران نهادی در سال ۲۰۲۳ نسبت به ارزهای دیجیتال

در این مقاله سعی شده است حساب هر کدام از بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال برچسب‌گذاری شود تا به شما ایده‌ای در مورد بهترین انتخاب‌ها در صنعت ارزهای دیجیتال ارائه شود. به عبارت دیگر بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال را بر اساس عوامل مختلف رتبه‌بندی کرده‌ایم که شما می‌توانید برای یافتن بهترین حساب‌های ارز دیجیتال در توییتر و خلاصه‌ای کوتاه از هر کدام به خواندن ادامه دهید.

۵۰ مورد از بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال در توییتر

جدول زیر به شما یک دیدگاه سریع از آدرس اکانت توییتر بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال می‌دهد که هرکدام بر اساس حداقل یک معیار خاص و منحصربه‌فرد هستند. در ادامه خواهیم گفت که چرا آن‌ها در کاری که انجام می‌دهند، بهترین هستند.

حوزه فعالیتآدرس پیج در توییتررتبه بندی کلی
کل صنعت ارزهای دیجیتالIncomeSharks@۱
بیت‌کوینrektcapital@۲
آلت‌کوین‌هاim_goomba@۳
سرمایه گذاری بلند مدتscottmelker@۴
آموزشCryptoMichNL@۵
اتریومshardib2@۶
DeFistablekwon@۷
نمودارهاAurelienOhayon@۸
متاورس و NFT هاVentureCoinist@۹
تحلیل دقیقDanAshCrypto@۱۰
بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها و نمودارهاMacroCRG@۱۱
آلت‌کوین‌ها و نمودارهاdevchart@۱۲
بیت‌کوین و آلت‌کوین‌هاTheCryptoDog@۱۳
بیت‌کوین و آموزشWClementelll@۱۴
بیت‌کوین، آلت‌کوین و نمودارهاcrypto_birb@۱۵
بیت‌کوین، آلت‌کوین و نمودارهاTechDev_52@۱۶
بیت‌کوین و نمودارهاnebraskangooner@۱۷
بیت‌کوین و آموزشTrueCrypto28@۱۸
نمودار‌ها و آموزش‌هاBTCFuel@۱۹
DeFi و آلت‌کوین‌هاcrypto_blkbeard@۲۰
آموزشBitcoinBirch@۲۱
بیت‌کوین۱۰۰trillionUSD@۲۲
بیت‌کوین، آلت‌کوین‌ها و آموزشCastilloTrading@۲۳
بیت‌کوینwoonomic@۲۴
بیت‌کوینPentosh1@۲۵
بیت‌کوین، نمودارها و آموزشChartsBTC@۲۶
بیت‌کوین و آلت‌کوین‌هاBigCheds@۲۷
نمودارهاByzGeneral@۲۸
نمودارها و آموزشPeterLBrandt@۲۹
بیت‌کوینinmortalcrypto@۳۰
DeFi و آلت‌کوین‌هاSmartContracter@۳۱
آموزش‌KoroushAK@۳۲
بیت‌کوین و اتریومthecryptomonk@۳۳
آلت‌کوین‌هاCryptoWizardd@۳۴
آلت‌کوین‌هاSicarious_@۳۵
بیت‌کوین و اتریومiLiquidatebots@۳۶
بیت‌کوینBTC_JackSparrow@۳۷
بیت‌کوین و DeFiJonnyMoeTrades@۳۸
بیت‌کوینdrei4u@۳۹
آلت‌کوین‌هاLSDinmycoffee@۴۰
آلتکوین‌هاmoonshilla@۴۱
آلتکوبن‌هاCryptoTony_@۴۲
آلتکوین‌ها و نمودارهاCryptoNTez@۴۳
بیت‌‎کوینGeorge1Trader@۴۴
بیت‌کوین و آموزشkobratrading@۴۵
آلتکوین‌هاValCoins@۴۶
آلتکوین‌هاtrader1sz@۴۷
بیت‌کوینCryptoKaleo@۴۸
بیت‌کوینDatCryptoBoi@۴۹
بیت‌کوین و اتریومtedtalksmacro@۵۰
آدرس برترین اکانت‌های کرپیتویی توییتر در سال ۲۰۲۲

معرفی ۱۰ تحلیلگر برتر ارزهای دیجیتال در شبکه های اجتماعی

در جدول بالا، آدرس اکانت توییتر ۵۰ تا از برترین تحلیلگران ارزهای دیجیتال آورده شد. در ادامه ۱۰ اکانت برتر و حرفه‌ای مندرج در جدول بالا را با جزئیات بیشتری بررسی می‌کنیم:

۱. IncomeSharks@، این اکانت به شما توصیه‌های کارآمدی در مورد اینکه چه چیزی را از طریق جریانی از نمودارهای روزانه معامله کنید، می‌دهد. او همچنین، معاملات ساده و شفافی را برای دنبال کردن بیت‌کوین و اتریوم، جزئیات آخرین پروژه‌های کریپتویی و حتی توصیه‌هایی در مورد سایر معامله گران به شما ارائه می‌دهد. IncomeSharks یک حساب کاربری عالی برای تعامل با فالوورها است تا به آن‌ها کمک کند، تریدر بهتری شوند.

متخصص در بیت‌کوین، اتریوم، آلتکوین‌ها و نمودارها.

سایت vip.incomesharks.com

۲. rektcapital@، چرا باید اکانت Rekt Capital را دنبال کنید؟ این اکانت یک مبنع عالی است برای افرادی که تازه وارد حوزه ارزهای دیجیتال شده‌اند و به دنبال تقویت مهارت‌های معاملاتی خود هستند که تجزیه، تحلیل و دوره‌های آموزشی دقیقی ارائه می‌دهد. در نتیجه، می‌توانید با آموزش‌های این تحلیلگر بیشترین استفاده را از بازارها ببرید. با مطالعه بسیاری از ارزهای دیجیتال مختلف و آموزش‌هایی در مورد نحوه خواندن دقیق نمودارهای معاملاتی، این یک اکانت عالی برای هر کسی است که می‌خواهد در مورد ارز دیجیتال بیاموزد.

متخصص در بیت‌کوین و آلت کوین‌ها.

سایت rektcapital.co

تحلیلگران ارز دیجیتال

۳. im_goomba@، اکانت تحلیلگر حرفه‌ای ارز دیجیتال با عنوان @im_goomba برخی از بهترین مشاوره‌های تجاری را در صنعت ارزهای دیجیتال ارائه می‌دهد. او معاملات منظمی را بر اساس تجزیه و تحلیل تکنیکالی دقیق به نمایش می‌گذارد و شهرت خود را با ارائه مداوم بازدهی‌های عالی گسترده کرده است. می‌توانید با دنبال کردن این حساب در توییتر، در سرویس اشتراک او ثبت نام کنید یا فقط پیشنهادهای معاملاتی برتر او را به صورت رایگان دریافت کنید.

متخصص در بیت‌کوین، آلت کوین‌ها و نمودارها.

۴. scottmelker@، اسکات ملکر (با نام مستعار گرگ همه خیابان‌ها (Wolf Of All Streets)) به یکی از معتبرترین تحلیلگران ارز دیجیتال در جهان تبدیل شده است. خبرنامه صفحه او پر از آخرین اخبار و تحلیل‌هایی از نمودارهای ساعتی، روزانه، هفتگی و ماهانه بیت‌کوین است. در حال حاضر، آدرس سایت این تحلیلگر حرفه‌ای ارز دیجیتال به صورت رایگان در دسترس است.

متخصص در بیت‌کوین، آلت کوین‌ها و تحلیل تکنیکال.

سایت thewolfofallstreets.io

۵. CryptoMichNL@، مایکل ون دی پوپ (Michael van de Poppe) مستقر در آمستردام هلند یک معامله‌گر و تحلیلگر حرفه‌ای ارزهای دیجیتال و بنیانگذار سایت eight global است که یک خبرنامه و وب سایت آموزشی کریپتویی است. صفحه توییتر CryptoMich پر از تجزیه و تحلیل روزانه بازار و نمودارهای تکنیکالی زیادی برای بیت‌کوین و تعداد زیادی از آلتکوین‌ها است.

متخصص در آلت‌کوین‌ها، نمودارها و آموزش ارزهای دیجیتال.

سایت eightglobal.com

بهترین سایت های تحلیل ارز دیجیتال

معرفی بهترین سایت تحلیل تکنیکال ارز دیجیتال

۶. shardib2@، این تحلیلگر برتر ارزهای دیجیتال، یک اسکالپر کریپتویی است و از مجموعه محبوب TradingAlpha برای نمودار استفاده می‌کند. به‌ روزرسانی‌های روزانه از نمودار‌ها که بیت‌کوین، اتریوم و مجموعه‌ای از آلتکوین‌ها را می‌توانید در این صفحه دنبال کنید. اگر به دنبال تجزیه و تحلیل تکنیکالی دقیق و تعیین سطوح معاملاتی هستید، اکانت Shardib2 برای شما مفید خواهد بود.

متخصص در بیت‌کوین و نمودارها.

سایت TradingAlpha.io

پلتفرم بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال

۷. stablekwon@، برای هر کسی که به پروژه ارز دیجیتال ترا علاقه دارد، هیچ حساب کاربری بهتری از بنیانگذار و مدیر عامل آن یعنی دو کوان وجود ندارد. حساب کاربری @stablekewon با پوشش همه موارد لونا، پر از آخرین به ‌روزرسانی‌ها و اخبار ارزهای دیجیتال است. او اخیراً با یکی دیگر از کاربران توییتر یک میلیون دلار شرط بندی کرده است که قیمت لونا تا سال آینده بالاتر از ۸۸ دلار خواهد بود.

متخصص در صنعت DeFi و بیت‌کوین.

سایت terra.money

۸. AurelienOhayon@، این تحلیلگر حرفه‌ای ارز دیجیتال که توسعه‌دهنده شاخص ترید و تحلیل پلتفرم TA Analyst است، دارای ده‌ها هزار فالوور و کاربر است که این تعداد روز به روز بیشتر هم می‌شود. اکانت منحصر به ‌فرد او با آدرس @AurelienOhayon در توییتر پر از نمودارهای قیمت بیت‌کوین است که به دنبال‌کنندگانش دیدگاهی تکنیکالی از اینکه قیمت بیت‌کوین ممکن است به کجا برسد، می‌دهد.

متخصص در بیت‌کوین، نمودارها و آموزش.

سایت xorstrategy.com

۹. VentureCoinist@، لوک مارتین (Luke Martin)، سرمایه‌گذار بلندمدت و حرفه‌ایی ارزهای دیجیتال، دنبال‌کنندگان خود را در جریان آخرین اخبار بیت‌کوین، اتریوم و تعداد زیادی از ارزهای دیجیتال و پروتکل‌های DeFi قرار می‌دهد. علاوه بر این، می‌توانید برای به روز ماندن به پادکست کرپیتویی او نیز مراجعه کنید.

متخصص در بیت‌کوین، اتریوم و صنعت متاورس.

سایت venturecoinist.com

۱۰. DanAshCrypto@، دن (Dan) یک تحلیلگر داده است که به طور باور نکردنی به بررسی جزئیات در صنعت رمزارزها می‌پردازد. او جزئیات آخرین اخبار ارزهای دیجیتال و تجزیه و تحلیل تکنیکالی را برای شما به ارمغان می‌آورد. برای بررسی عمیق بیت‌کوین و اتریوم از نظرات او استفاده کنید.

متخصص در تجزیه و تحلیل حرفه‌ای در صنعت ارزهای دیجیتال.

سایت invezz.com/author/dan-ashmore

قیمت تتر امروز به ریال؛ قیمت لحظه ای تتر را از کجا ببینیم؟

ارز دیجیتال پولکادات چیست؟ تحلیل و بررسی آینده این رمز ارز

بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال چه ویژگی هایی دارند؟

از آنجایی که فضای سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال به رشد خود ادامه می‌دهد، کارشناسان و اینفلوئنسرهای بیشتری هر روز در این حوزه ظاهر می‌شوند که توصیه‌های خوبی برای معامله گران و دنبال‌کنندگان خود دارند.

تحلیلگر حرفه‌ای ارزهای دیجیتال

به طور کلی، هیچ روش کاملی برای رتبه‌بندی معامله‌گران و تحلیلگران ارزهای دیجیتال وجود ندارد. اما هر تحلیلگری را بر اساس فاکتورهای مختلف از جمله؛ دانش و تخصص کریپتویی او می‌‎‌‌توان سنجید. ما معتقدیم که عوامل زیر از مهم‌ترین موارد در بررسی و ایجاد یک فهرست دقیق از بهترین تحلیلگران ارز دیجیتال هستند که در تلاش برای ارائه مشاوره و اطلاعات مفید به دنبال‌کنندگان خود هستند. فهرست عوامل رتبه بندی کلی در این مقاله شامل موارد زیر است:

  • موفق‌ترین معاملات
  • انواع رمزارزهای بررسی شده توسط آن‌ها
  • اطلاعات ارائه شده برای بررسی و دریافت داده از معاملات آن‌ها
  • رویکرد بلند مدت یا کوتاه مدت برای معامله ارزهای دیجیتال
  • فراوانی توییت‌های مفید برای کاربران
  • تعداد فالوورها و معیارهای تعامل با آن‌ها
  • نرخ پاسخ دهی به کاربران خود

سلب مسئولیت: تلاش ما در صرافی ارز دیجیتال او‌ام‌پی فینکس ارائه محتوای مفید به کاربران و افزایش آگاهی مخاطب است. در نتیجه این مطلب به هیچ عنوان توصیه مالی محسوب نمی‌شود.

حسین قطبی

من حسین قطبی، کارشناس ارشد ریاضیات مالی هستم و از اواخر ۱۳۹۵ به فعالیت در حوزه‌ بازارهای مالی مشغول شدم. به‌ویژه، تقریباً ۴ سال اخیر را به صورت مستمر و تخصصی در زمینه رمزارزها و بلاکچین تحقیق می‌کنم. معتقدم که آرزوهای دیرینه بشریت از جمله؛ سفر در زمان، حضور هم‌زمان در چند مکان متفاوت، حرکت با سرعت نور و… با فضای متاورس تحقق پیدا می‌کنند. از سوی دیگر، ابزارهای مالی فضای متاورس را متکی به دنیای غیرمتمرکز و بلاکچین می‌‌دانم. بنابراین، چشم‌انداز روشنی به آینده این صنعت دارم و از نوشتن، تحقیق و پژوهش در این حوزه نهایت لذت را می‌برم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا