اخبار ارز دیجیتالاخبار قانون گذاری‌ ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

دادگاه ریپل : مراحل پایانی پرونده ریپل و سازمان SEC

پس از ماه‌ها جنجال قانونی، بالاخره پرونده ریپل لبز (Ripple Labs / XRP) و کمیسیون بورس و اوراق بهادار (SEC) با توافق دو طرف مبنی بر رونمایی از اسناد خود، احتمالاً به مراحل پایانی خود نزدیک می‌شود.


روز پنجشنبه طرفین این پرونده با نوشتن نامه‌ای مشترک به قاضی مربوطه، آنالیزا تورس، خواستار تاییدیه دادگاه جهت تنظیم یک حکم اجمالی برای درخواست‌های قابل ارائه در هفته‌های پیش رو شدند.

سازمان SEC، برد گارلینگ‌هوس و کریس لارسن برای یک طرح پیشنهادی به توافق رسیدند که طبق آن، پیش از صدور حکم اجمالی دادگاه مواردی برای دو طرف فاش شوند.


چنانچه این درخواست از سوی قاضی مورد تایید قرار گیرد، دو طرف در پرونده ریپل به اسناد قبلی و اداعاهای فعلی یکدیگر دسترسی خواهند داشت. طرفین توافق خواهند کرد که ویرایش ادعاهای خود را به حداقل برسانند و چنانچه این درخواست مورد تایید قرار گیرد، جهت ویرایش ادعاهای خود طبق یک برنامه هماهنگ‌شده عمل خواهند کرد.


طبق مستندات موجود در این طرح، استدلال و دلیل ارائه چنین درخواستی حصل اطمینان در مورد ارائه تمامی موارد به دادگاه در قالب یک سند کامل و عدم ارائه چندین سند به‌صورت تدریجی است و طرفین زمانی کافی را برای آماده‌سازی و ارائه اطلاعات خواهند داشت.


طبق این طرح، طرفین پرونده ریپل در تاریخ ۱ سپتامبر (۱۰ شهریور) شروع به آماده‌سازی، امضا و ثبت تمامی اسناد خود متشکل از اظهارات و شهادت‌نامه‌های مربوطه کرده‌اند. در روز ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور) طرفین جهت هماهنگی برای اصلاحات در اسناد خود ملاقات می‌کنند و در ۱۹ سپتامبر (۲۸ شهریور)، نسخه ویرایش‌شده و عمومی حکم اجمالی دادگاه را ارائه خواهند کرد.


اما علاوه‌بر این طرح، قاضی پرونده ریپل تصریح کرد درخواست بازگشایی پرونده باید در ۱۳ سپتامبر (۲۲ شهریور) ثبت شود و انتظار می‌رود که طرفین درخواست‌های خود را در تاریخ ۱۸ اکتبر (۲۶ مهر) به دادگاه ارائه کنند.

منبع: ZyCrypto

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا