تحلیل ارز دیجیتالهفته نامه ارز دیجیتال

هفته نامه او ام پی فینکس ǀ دوم آبان ۱۴۰۱

در اولین سری از هفته نامه او ام پی فینکس مروری بر مهم‌ترین اتفاقات پلتفرم و جدیدترین مطالب آموزشی آکادمی او ام پی فینکس خواهیم داشت.

مروری جامع بر هفته نامه ۲ آبان

  • ارز دیجیتال APT به بازار معاملات او ام پی فینکس اضافه شد.
  • ارز دیجیتال GMX به بازار معاملات او ام پی فینکس اضافه شد.
  • سفارش‌گذاری به روش حد ضرر (Stop Limit) و حد ضرر با قیمت بازار (Stop Market) در او ام پی فینکس فعال شد.
  • کمپین ۵۰-۵۰ در او ام پی فینکس همچنان ادامه دارد و بالاترین نرخ کسب درآمد با دعوت دوستان در بین صرافی‌های ایرانی برای کاربران فراهم شده‌است.

هفته نامه ۲ آبان ǀ اضافه شدن GMX به بازار او ام پی فینکس

هفته نامه 2 آبان - ارز دیجیتال GMX

ارز دیجیتال جی ام ایکس با نماد GMX به بازار معاملات او ام پی فینکس شده و هم اکنون می‌توانید بر پایه تومان و تتر به خرید و فروش توکن جی ام ایکس بپردازید.

ارز جی ام ایکس توکن حاکمیتی و بومی پلتفرم غیرمتمرکز GMX بوده که بر شبکه آربیتروم و آوالانچ اجرا و راه اندازی شده و در اوایل سال ۲۰۲۲ توانست رشد ۴۰۰ درصدی را از آن خود کند. پلتفرم GMX یک بازار غیرمتمرکز برای معاملات اسپات (Spot) و قراردادهای بدون سررسید (Perpetual) ارزهای دیجیتال فراهم نموده و معامله‌گران می‌توانند با استفاده از اهرم‌های معاملاتی سرمایه خود را تا ۳۰ برابر افزایش داده و در یک پلتفرم غیرمتمرکز (DEX) به معامله بپردازند.

همچنین امکان استیک ارز GMX نیز وجود داشته و علاقمندان می‌توانند با خرید GMX و سپرده‌گذاری آن به کسب سود از هولد و نگهداری این توکن بپردازند. به بیان دیگر ۳۰ درصد از کارمزد تراکنش‌های پلتفرم GMX به افرادی که توکن جی ام ایکس را استیک کرده‌اند تعلق می‌گیرد.

پلتفرم GMX همچنین توانسته همکاری‌های بسیار خوبی با سایر پلتفرم‌های مالی غیرمتمرکز همچون Vovo Finance و Janes Dao ایجاد کند. توکن جی ام ایکس هم اکنون در قیمت ۳۵ دلار در حال معامله است. برخی تحلیلگران ارز دیجیتال معتقدند قیمت GMX تا سال ۲۰۳۰ به ۳۷۵ دلار خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: معرفی ارز دیجیتال GMX

هفته نامه ۲ آبان ǀ اضافه شدن APT به بازار او ام پی فینکس

هفته نامه 2 آبان ǀ اضافه شدن APT به بازار او ام پی فینکس

ارز دیجیتال اپتوس با نماد APT به بازار معاملات او ام پی فینکس شده و هم اکنون می‌توانید بر پایه تومان و تتر به معامله رمزارز اپتوس (APT) بپردازید.

ارز APT رمزارز بومی بلاکچین اپتوس بوده و در اکتبر ۲۰۲۲ به بازار ارزهای دیجیتال عرضه شد. بزرگترین صرافی‌های دنیا همچون بایننس و اف تی ایکس نیز به محض ارائه شدن ارز اپتوس، بستر معاملاتی آن را فراهم کردند.

بلاکچین اپتوس با هدف افزایش همزمان مقیاس‌پذیری و انعطاف‌پذیری در دنیای بلاکچین ایجاد شده و در راستای توسعه حوزه دیفای، NFTها و وب۳ در بلاکچین فعالیت می‌کند. از همین روی برخی صاحب نظران حوزه رمزارزها بلاکچین اپتوس را رقیب سرسخت بلاکچین سولانا می‌دانند.

با توجه به اینکه اکوسیستم اپتوس با محوریت افزایش مقایس‌پذیری و انعطاف‌پذیری شکل گرفته و با ماهیت بلاک چین کاملا سازگاری دارد، احتمالا آینده بسیار روشنی در انتظار این شبکه و رمزارز بومی آن یعنی APT خواهد بود.

بیشتر بخوانید: معرفی ارز دیجیتال APT

هفته نامه ۲ آبان ǀ فعال شدن حد ضرر در بازار او ام پی فینکس

هفته نامه 2 آبان - استاپ لیمیت و استاپ مارکت

سفارش‌گذاری به روش حد ضرر (Stop Limit) و حد ضرر به قیمت بازار (Stop Market) در بازار معاملات او ام پی فینکس فعال شد. از این پس می‌توانید با استفاده از سفارش‌های استاپ لیمیت و استاپ مارکت برای معاملات خود حد ضرر قرار دهید.

به بیان ساده‌تر، در سفارش‌هایی که به روش استاپ ثبت می‌شوند می‌توانید برای معاملات خود یک قیمت فعالسازی مشخص کنید. برای مثال فرض کنید بیت کوین را در قیمت ۱۹۰۰۰ دلار خریداری کرده‌اید و قیمت فعلی بیت کوین برابر با ۱۸۵۰۰ دلار بوده و در یک روند نزولی در حال نزدیک شدن به حمایت ۱۸۰۰۰ دلار است.

حال فرض کنید تحلیل شما این است که در صورت از دست رفتن حمایت ۱۸۰۰۰ دلاری، روند ریزشی بیت کوین همچنان ادامه خواهد داشت. در این شرایط می‌توانید با مشخص کردن یک سفارش فروش به روش استاپ لیمیت یا استاپ مارکت، برای معامله خریدی که از قبل انجام داده‌اید یک حد ضرر مشخص کنید.

به این ترتیب می‌توانید از سرمایه خود در برابر ضرر و زیان‌های سنگین‌تر ناشی از ادامه ریزش قیمت محافظت کنید. کافیست یک سفارش حد ضرر (Stop Limit) یا حد ضرر به قیمت بازار (Stop Market) ثبت کنید و قیمت فعالسازی سفارش یا همان قیمت توقف (Stop Price) را برابر با حد ضرر خود قرار دهید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با سفارش‌های استاپ لیمیت و استاپ مارکت

هفته نامه ۲ آبان ǀ بالاترین نرخ کسب درآمد از دعوت دوستان در صرافی‌های ایرانی

هفته نامه 2 آبان ǀ بالاترین نرخ کسب درآمد از دعوت دوستان در صرافی‌های ایرانی

در کمپین ۵۰-۵۰ می‌توانید بدون سرمایه و بدون محدودیت از دعوت دوستان خود به پلتفرم او ام پی فینکس کسب درآمد داشته باشید. به ازای معرفی هر فرد ۵۰ هزار تومان به حساب شما و ۵۰ هزار تومان به حساب فردی که دعوت کرده‌اید واریز می‌شود و از این طریق می‌توانید بدون محدودیت از بازار ارزهای دیجیتال کسب درآمد داشته باشید!

همچنین تا سقف ۵۰ درصد از کارمزد تمامی معاملات افرادی که دعوت می‌کنید نیز برای همیشه به شما تعلق می‌گیرد. در ضمن شما می‌توانید با انتخاب درصدهای گوناگون، این ۵۰ درصد را بین خودتان و فردی که دعوت می‌کنید، تقسیم کنید.

پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت نیز ۱۰ هزار ساتوشی بیت کوین به ارزش ۶۳ هزار تومان به صورت آنی به عنوان اولین هدیه ثبت نام به کیف پول شما واریز خواهد شد.

همین حالا وارد وبسایت یا اپلیکیشن او ام پی فینکس شوید، ثبت نام و احراز هویت کنید و کد یا لینک دعوت اختصاصی خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید!

بیشتر بخوانید: آموزش ثبت نام و احراز هویت در صرافی او ام پی فینکس

هفته نامه ۲ آبان ǀ واچ لیست هفتگی

هفته نامه 2 آبان ǀ واچ لیست هفتگی

بزرگ‌ترین شاخص‌های معاملاتی در بازار سهام همچون شاخص نزدک (Nasdaq)، اس اند پی ۵۰۰ (S&P 500) و داو جونز (DJIA) طی هفته گذشته رشد خوبی را به ثبت رساندند.

علی رغم صعودی بودن بازار سهام، بیت کوین اما هفته گذشته را به سمت کف محدوده معاملاتی فشرده خود حرکت کرده است. اتریوم نیز تغییر چندانی نسبت به هفته‌های اخیر نداشته و در حال حاضر، سرمایه‌گذاران نگران تورم و ابهامت پیرامون مسائل اقتصادی در سطح کلان هستند که دنیا را تهدید به رکود کرده‌اند.

با توجه به این موضوعات در واچ لیست هفتگی ۲ آبان به تحلیل نمودار قیمتی بیت کوین (BTC)، اتریوم (ETH)، ریپل (XRP) و سولانا (SOL) پرداخته ایم.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. هفته نامه ارز دیجیتال خوبی بود فقط کاش این هم مثل مطالب دیگه تون ویس هم داشت. چون گوش دادن خیلی راحت تر و بهتر از خوندنه 😉

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا