تحلیل ارز دیجیتالهفته نامه ارز دیجیتال

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۱ نوامبر

در پنجمین سری از هفته نامه او ام پی فینکس با پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۱ نوامبر، معرفی مجموعه NFT رونالدو در بایننس، بررسی فرصت‌های معاملاتی در توکن‌های هواداری در ایام جام جهانی، مهم‌ترین اخبار هفته گذشته و معرفی استراتژی DCA در خرید بیت کوین با ما همراه باشید.

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۱ نوامبر

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده - 21 نوامبر

در اولین قسمت از مطلب “پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۱ نوامبر” به تحلیل تکنیکال و فاندامنتال رمزارزهای مستعد رشد در روزهای پیش رو می‌پردازیم.

انتشار اخبار مربوط به فروپاشی و ورشکستگی صرافی FTX طی دو هفته گذشته همچنان احساس ترس نسبت به بازار را در میان معامله گران زنده نگه داشته و علی رغم کاهش شدید قیمت بیت کوین، سطح تقاضا برای خرید آن همچنان افزایش چشم گیری نداشته است.

PlanB، تحلیل‌گر معروف ارزهای دیجیتال و خالق مدل S2F بیت کوین، معتقد است رفتار قیمتی بیت کوین پس از ورشکستگی صرافی FTX به‌گونه‌ای است که انگار دنیا به‌پایان رسیده است!

از همین روی در واچ لیست هفتگی ۳۰ آبان به تحلیل و بررسی سناریوهای پیش رو برای بیت کوین (BTC) و رمزارزهای چیلیز (CHZ) و تراست ولت توکن (TWT) طی روزهای آینده پرداخته‌ایم.

مطالعه بیشتر: واچ لیست هفتگی ۳۰ آبان | او ام پی فینکس

جام جهانی و فرصتی به نام توکن های هواداری

توکن های هواداری در پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده - 21 نوامبر

دومین قسمت از مطلب “پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۱ نوامبر” به معرفی توکن‌های هواداری اختصاص یافته است.

همان طور که می‌دانید تاثیر پذیری از اخبار روز جهان اصلی ترین ویژگی بازار ارزهای دیجیتال است. جام جهانی نیز یکی از بزرگ‌ترین رویدادها در سطح جهان بوده که درصد بسیار بالایی از افراد در قشرهای گوناگون با آن تعامل بسیار خوبی برقرار می‌کنند. صرافی crypto.com نیز که به عنوان یکی از بزرگ‌ترین صرافی‌ها در سطح جهان شناخته می‌شود، اسپانسر جام جهانی شده و این اتفاق می‌تواند تاثیرات مثبت بسیاری بر گسترش و شناخته شدن بیشتر بازار رمزارزها داشته باشد.

از روز یک شنبه ۲۸ آبان، جام جهانی ۲۰۲۲ به صورت رسمی آغاز شده و این بازه یک‌ماهه می‌تواند فرصت‌های بسیار خوبی برای کسب سود از نوسان ارز دیجیتال چیلیز و توکن‌های هواداری در اختیار معامله گران قرار دهد.

توکن های هواداری دسته خاصی از ارزهای دیجیتال هستند که همانند سایر رمزارها همچون بیت کوین و اتریوم به راحتی قابل معامله بوده و می‌توان با خرید و فروش آن‌ها در بازه های زمانی مشخص به کسب درآمد از بازار ارزهای دیجیتال پرداخت. پلتفرم او ام پی فینکس امکان خرید و فروش ارز دیجیتال چیلیز (CHZ) و توکن هواداری تیم‌های منچستر سیتی (CITY)، بارسلونا (BAR)، پاریسن ژرمن (PSG)، آ.ث میلان (ACM) و یوونتوس (JUV) را بر پایه تومان و تتر فراهم کرده و شما می‌توانید با ثبت نام در او ام پی فینکس به روش‌های مختلف به خرید و فروش این دسته از ارزهای دیجیتال بپردازید.

مطالعه بیشتر: آموزش ثبت نام در او ام پی فینکس

مجموعه NFT رونالدو در بایننس عرضه شد

پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده - 21 نوامبر

پس از معرفی توکن‌های هواداری و فرصت‌های معاملاتی این رمزارزها در ایام جام جهانی، با رویداد فوتبالی – بلاکچینی دیگری در مطلب “پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۱ نوامبر” با شما همراه هستیم.

طی یک سال گذشته شاهد پیوستن هنرمندان، ورزشکاران و سلبریتی‌های بسیاری به دنیای NFT بوده‌ایم. این بار اما صرافی بایننس از پیوستن کریستینو رونالدو به دنیای NFT و بلاک چین خبر داد!

بایننس اعلام کرده که طی یک قرارداد یک ساله با کریس معروف دنیای فوتبال در راستای توسعه و گسترش نسل سوم اینترنت (WEB3) وارد همکاری شده است. رونالدو پیرامون این مجموعه NFT با نام CR7 گفت:

این کلکسیون فرصتی برای پیوستن به جامعه وب ۳ است و شما می‌توانید با این کلکسیون به لحظات خاص دوران حرفه‌ای من دسترسی داشته باشید!

رئیس جمهور السالوادور دوباره خرید بیت کوین را آغاز کرده است!

خرید مجدد بیت کوین توسط السالوادور - پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده - 21 نوامبر

نایب بوکله، رئیس جمهور السالوادور نزدیک به یک سال است که بیت کوین را به عنوان پول رسمی کشورش معرفی کرده و تاکنون ۲۳۸۱ واحد بیت کوین جمع‌آوری کرده است. چهار روز گذشته در تاریخ ۱۷ نوامبر ۲۰۲۲ نایب بوکله در توئیتی اعلام کرد که این کشور قصد دارد خرید بیت کوین را دوباره آغاز کند!

ما از فردا روزی یک بیت کوین می‌خریم.

این روش خرید بیت کوین یکی از معروف‌ترین استراتژی‌های موجود برای سرمایه گذاری است و با نام استراتژی DCA شناخته می‌شود که در ادامه به توضیح آن می‌پردازیم.

استراتژی DCA و خرید پله‌ای بیت کوین

آموزش استراتژی DCA - پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده - 21 نوامبر

در آخرین قسمت از مطلب “پیش بینی بازار ارزهای دیجیتال در هفته آینده – ۲۱ نوامبر” استراتژی DCA و روشی که السالوادور مطابق با آن خرید بیت کوین را انجام می‌دهد را توضیح خواهیم داد.

اصطلاح DCA مخفف عبارت Dollar Cost Average بوده و به معنای “میانگین هزینه دلاری” می‌باشد. این استراتژی به شما کمک می‌کند تا یک پاسخ همیشگی برای سوالاتی همچون “بهترین زمان برای خرید بیت کوین چیست”، “کف قیمتی بیت کوین چه عددی است؟”، “چه زمانی بیت کوین بخریم؟”، “چقدر بیت کوین بخریم؟” و ابهاماتی از این قبیل پیدا کنید.

این روش توسط سرمایه گذاران معروفی همچون وارن بافت به معامله‌گران پیشنهاد می‌شود. طبق این استراتژی شما می‌بایست به جای خرید یکجای بیت کوین در یک قیمت مشخص، خریدهای دوره‌ای با مقادیر ثابت و کوچک‌تری را انجام دهید تا به این ترتیب بتوانید میانگین خرید خود را کاهش دهید و ریسک سرمایه‌گذاری خود را مدیریت کنید.

برای مثال اگر قصد دارید در مجموع به میزان ۱۰۰۰ دلار در بیت کوین سرمایه گذاری کنید، بهتر است به جای خرید یکجای ۱۰۰۰ دلار بیت کوین، آن را به چند قسمت تقسیم کرده و به صورت پله‌ای خریدهای خود را انجام دهید. برای مثال می‌توانید این ۱۰۰۰ دلار به ۵ قسمت ۲۰۰ دلاری تقسیم کنید و هر یک ماه یک دوره خرید انجام دهید. آشنایی دقیق‌تر با استراتژی DCA و نحوه استفاده از آن می‌توانید از مطلب زیر استفاده کنید.

مطالعه بیشتر: استراتژی DCA و خرید پله ای در بازار ارزهای دیجیتال

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا