آموزش NFTآموزش ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاریآموزش متاورسبازی های ارز دیجیتال

خرید ارز دیجیتال، بهترین سرمایه گذاری با پول کم!

بهترین سرمایه گذاری با پول کم شامل روش‌ها و راه‌های مختلفی می‌شود که معامله گران می‌توانند از آن‌ها جهت افزایش بازدهی دارایی‌های خود استفاده کنند. افرادی که پول کمی در اختیار دارند و می‌خواهند در ارزهای دیجیتال سرمایه گذاری کنند، محدودیتی برای کسب درآمد در این بازار ندارند. اگرچه با سرمایه کم ممکن است بازدهی کمتری داشته باشید اما باز هم می‌توانید درآمد قابل توجهی از طریق سرمایه گذاری خود کسب کنید.

فهرست مطالب

در ادامه این مطلب از صرافی او ام پی فینکس به معرفی بهترین روش سرمایه گذاری با پول کم در بازار ارز دیجیتال خواهیم پرداخت.

بهترین سرمایه گذاری با پول کم چگونه است؟

سرمایه گذاری با پول کم ممکن است دشوار و کم سود به نظر برسد اما این‌طور نیست. سرمایه گذاران راه‌های زیادی برای سرمایه گذاری با پول کم در پیش دارند که هر کدام از آن‌ها می‌توانند درآمد خوبی برای این سرمایه گذاران به همراه داشته باشند.

از جمله متداول‌ترین روش‌های سرمایه گذاری با پول کم می‌توان به خرید و فروش رمز ارزها اشاره کرد. کاربران به دو روش مختلف می‌توانند بهترین سرمایه گذاری با پول کم را در رمز ارز تجربه کنند. یکی از این راه‌ها خرید و نگه داشتن رمز ارزهای ارزان و دیگری شامل خرید و فروش یا ترید این دارایی‌ها با توجه به قیمت ارز دیجیتال می‌شود.

به عنوان نمونه، الان که قیمت بیت کوین و ارز دیجیتال کاهش پیدا کرده است زمان خوبی برای خرید و نگه داشتن دارایی‌ها به صورت بلند مدت است.

البته برای کاربرانی که علاقه‌ای به خرید مستقیم رمز ارزها ندارند هم راه‌های دیگری برای سرمایه گذاری وجود دارد که مسلماً جزو بهترین روش‌ها برای سرمایه گذاری با پول کم به شمار می‌روند. در ادامه به طور مفصل به هر کدام از این موارد خواهیم پرداخت.

سرمایه گذاری با پول کم با شرکت در پروژه‌هایی با پرداخت کریپتو

کاربرانی که نمی‌خواهند به طور مستقیم رمز ارزهای بازار را خریداری کنند می‌توانند شرکت‌هایی که دارای منافع ارز دیجیتال هستند، شناسایی و یک پرتفولیو متوازن را حفظ کنند. این کار نه تنها به آن‌ها امکان می‌دهد در شرکت‌هایی که پتانسیل بالایی دارند سرمایه‌گذاری کنند، بلکه کمک می‌کند سرمایه‌گذاری‌های خود را در یک صندوق گسترده‌تر و متنوع نگه دارند.

در ادامه چند نمونه از شرکت‌های سهامی که در حال اضافه کردن بیت کوین و فناوری بلاکچین به تجارت خود هستند معرفی خواهیم کرد.

مایکرواستراتژی (MicroStrategy)خدمات هوش تجاری و ابری را ارائه داده و دارایی‌های زیادی را در بیت کوین سرمایه گذاری کرده است.
هلدینگ دیجیتال ماراتون (Marathon Digital Holdings)این شرکت قصد دارد بزرگ‌ترین عملیات استخراج بیت کوین در آمریکای شمالی را شروع کند.
بلاکچین ریوت (RIOT)شرکت استخراج بیت کوین
بیت فارمز (Bitfarms)مراکز محاسباتی بلاکچین را اداره می‌کند.

بهترین سرمایه گذاری با پول کم با صندوق قابل معامله ارز دیجیتال

صندوق قابل معامله ارز دیجیتال برای سرمایه گذارانی که تمایلی به سرمایه گذاری مستقیم در ارز دیجیتال ندارند بهترین گزینه است. اولین محصول سرمایه گذاری مرتبط با بیت کوین به نام «BITCO Bitcoin ETF» پس از انتظار فراوان در ماه اکتبر ۲۰۲۲ راه‌اندازی شد.

مطالعه بیشتر
بهترین سرمایه گذاری با پول کم با صندوق قابل معامله

بیتو (BITO) یک صندوق سرمایه گذاری مرتبط با بیت کوین است اما این صندوق بیت کوین را به طور مستقیم نگه نمی‌دارد بلکه در قراردادهای آتی بیت کوین سرمایه گذاری می‌کند.

بهترین ارزهای دیجیتال برای سرمایه گذاری

رمز ارزهای برتر برای بهترین سرمایه گذاری با پول کم

در یک سال گذشته بازار ارز دیجیتال روند نزولی به خود گرفته است و اغلب رمز ارزهای بازار از اوج قیمتی خود فاصله گرفته‌اند. از این رو، الان می‌تواند زمان خوبی برای بهترین سرمایه گذاری با پول کم باشد. در ادامه به معرفی بهترین و ارزان‌ترین رمز ارزهای بازار خواهیم پرداخت.

ارز دیجیتال ریپل (XRP) روشی برای سرمایه گذاری با پول کم

رمز ارز ریپل (Ripple) با نماد اختصاری «XRP» توکن بومی شبکه ریپل است که در سال ۲۰۱۲ راه‌اندازی شد. ریپل یک شبکه و فناوری پرداخت را به بانک‌ها و سازمان‌های مالی با هدف انجام تراکنش‌های برون مرزی ارائه می‌دهد.

ریپل همچنین دارای مقیاس پذیری بالایی است و انجام هر تراکنش‌ها تنها ۴ تا ۵ ثانیه طول می‌کشد در حالی که انجام تراکنش‌های بین‌المللی از طریق بانک‌ها ممکن است چند روز طول بکشد.

کاردانو بهترین روش سرمایه گذاری با پول کم

کاردانو (Cardano) با توکن بومی ادا (ADA) یکی از بهترین و سریع‌ترین رمز ارزها در حوزه بلاکچین است که بر خلاف پروژه‌های اثبات کار برای انجام تراکنش‌های خود به انرژی بالایی نیاز ندارد. این امر به این دلیل است که کاردانو از نوع جدیدی از الگوریتم اجماع اثبات سهام پیروی می‌کند.

کاربران برای شرکت در اثبات سهام تنها لازم است که توکن‌هایی را که خریداری کرده‌اند، در استخرهای استیکینگ (Staking) برای مدت زمان خاصی وثیقه گذاشته و در ازای آن پاداش بگیرند.

استلار بهترین سرمایه گذاری با پول کم

استلار (Stellar) یک پروژه منحصر به فرد با بلاکچین و شبکه بومی خود است که توانایی اجرای تراکنش‌های برون مرزی را در چند ثانیه دارد. به علاوه، هزینه ارسال وجوه به کشورهای دیگر در بلاکچین استلار بسیار پایین و ارزان است.

ارز دیجیتال استلار را می‌توان به عنوان جایگزینی برای سیستم‌های بانکی سنتی در نظر گرفت که اغلب سرعت پایین با هزینه تراکنش بالا دارند.

متا مسترز گیلد

پروژه متا مسترز گیلد (Meta Masters Guild) طی ۲۴ ساعت اول راه‌اندازی توانست ۵۰ هزار دلار سرمایه جمع‌آوری کند و بعد از این، سرمایه گذاران بیشتری به خرید این رمز ارز روی آورده و این پروژه تا پایان هفته اول توانست بیش از ۲۰۰ هزار دلار سرمایه جمع‌آوری کند.

متا مسترز گیلد یک اکوسیستم کسب درآمد است که در ابتدا تنها ۳ بازی در این پلتفرم ارائه شد اما بعدها به آن اضافه شده و اکنون کاربران می‌توانند بازی‌های زیادی را روی گوشی خود نصب کرده و به کسب درآمد بپردازند.

بهترین سرمایه گذاری با پول کم در رمز ارز

فایت اوت بهترین سرمایه گذاری با پول کم

فایت اوت (FightOut) یکی از پروژه‌های جدید است که هنوز در مرحله پیش فروش قرار دارد، با این حال این پروژه تا الان موفق شده بیش از ۲/۶۵ میلیون دلار در فروش اولیه سکه جمع‌آوری کند. فایت اوت یک پروژه حرکت برای کسب درآمد است که در آن کاربران در ازای ورزش کردن پاداش می‌گیرند.

پروژه‌های متاورس ارزان برای سرمایه گذاری با پول کم

پروژه‌های متاورس اخیراً محبوبیت زیادی در میان سرمایه گذاران و دوست داران بلاکچین کسب کرده‌اند. از این رو در ادامه به بررسی بهترین پروژه‌های متاورس ارزان برای سرمایه گذارانی که پول کمی در اختیار دارند، می‌پردازیم:

دیسنترالند برای سرمایه گذاری با پول کم

دیسنترالند (Decentraland) یک پلتفرم مبتنی بر بلاکچین اتریوم است که در آن کاربران می‌توانند زمین‌های مجازی را خرید و فروش کنند یا در آن به انجام فعالیت‌های مد نظر خود بپردازند. آن‌ها می‌توانند در این پلتفرم به کارهای مختلفی از جمله میزبانی بازی‌ها و رویدادها، خرید ان اف تی (NFT)، معامله زمین‌ها و … بپردازند.

کاربران می‌توانند توکن بومی دیسنترالند به نام مانا (Mana) را از تمام صرافی‌های ارز دیجیتال برتر خریداری کرده و سپس با استفاده از آن ان اف تی لند (Land) را خریداری کنند.

اکسی اینفینیتی بهترین سرمایه گذاری با پول کم در رمز ارز

اکسی اینفینیتی (Axie Infinity) با توکن بومی «Axie» یک توکن مبتنی بر اتریوم و بازی کسب درآمد است که روی شبکه رونین (Ronin Network)، یک زنجیره جانبی روی اتریوم، است. توکن‌های اکسی نوعی توکن ان اف تی و همچنین کاراکترهای توی بازی هستند که می‌توان آن‌ها را با سایر ارزهای دیجیتال معاوضه کرد.

سندباکس بهترین روش سرمایه گذاری با پول کم

سندباکس (Sandbox) یک بلاکچین غیرمتمرکز و بازی متاورس است که کاربران می‌توانند در آن بازی، آثار هنری، دارایی‌ها و … را ایجاد و با سایر کاربران به اشتراک بگذارند. پروژه سندباکس در اوت ۲۰۲۰ روی پلتفرم بایننس و بر پایه بلاکچین اتریوم ساخته شد.

رمز ارز گالا

گالا (Gala) یک بازی متاورس مبتنی بر بلاکچین اتریوم است که مانند دیسنترالند و سندباکس کاربران می‌توانند به ایجاد و میزبانی وقایع و همچنین سایر فعالیت‌ها از این بازی متاورسی بپردازند. گالا جزو ارزان‌ترین و بهترین سرمایه گذاری با پول کم است که معامله گرانی که سرمایه کمی در اختیار دارند می‌توانند با سرمایه گذاری در آن‌ها درآمد خوبی کسب کنند.

حداکثر عرضه گالا ۳۵ میلیارد توکن است و در حال حاضر ۶/۹۸ میلیارد این توکن‌ها در گردش هستند. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد گالا این است که نودهای توسعه دهنده نیمی از توزیع روزانه توکن‌ها یعنی ۸/۵۶ میلیون توکن را دریافت می‌کنند.

بهترین فن توکن‌ها برای سرمایه گذاری با پول کم

فن توکن‌ها رمز ارزهایی هستند که به باشگاه‌ها و تیم‌های ورزشی مانند تیم‌های فوتبال مربوط می‌شوند که برای طرفداران این تیم‌ها ایجاد شده‌اند. ارزان‌ترین فن توکن‌ها برای بهترین سرمایه گذاری عبارت‌اند از:

فن توکن پاریس سنت ژرمن

فن توکن پاریس سنت ژرمن (Paris Saint-Germain) با نماد اختصاری «PSG»، رمز ارز بومی باشگاه ورزشی محبوب پاریس سنت ژرمن است که روی بلاکچین اتریوم توسعه یافته است. طرفداران می‌توانند در این توکن‌ها سرمایه گذاری کرده یا آن‌ها را مانند سایر توکن‌ها خرید و فروش کنند.

آن‌ها همچنین با خرید و نگه داری این توکن‌ها مشمول دریافت پاداش شده و حتی می‌توانند در برخی از تصمیم گیری‌های این تیم شرکت کنند.

بهترین سرمایه گذاری با پول کم در ارز دیجیتال

فن توکن بارسلونا بهترین سرمایه گذاری با سرمایه کم

فن توکن بارسلونا (Barcelona) رمز ارز بومی باشگاه فوتبال بارسلونا است. توکن بار (Bar) روی بلاکچین اتریوم ایجاد شده است و دارندگان این توکن‌ها می‌توانند در تصمیمات مختلف این باشگاه از جمله روز مسابقه و پیام روی بازوبند کاپیتان شرکت کنند.

فن توکن منچستر سیتی

فن توکن منچستر سیتی (Manchester City) یکی دیگر از فن توکن‌هایی است که توسط پلتفرم سوسیو (Socios.com) ایجاد شد. توکن سیتی (City) رمز ارز بومی باشگاه محبوب فوتبالی منچستر سیتی، یکی از محبوب‌ترین باشگاه‌های فوتبالی لیگ انگلیس است.

سوالات متداول کاربران درباره بهترین سرمایه گذاری با پول کم

بهترین سرمایه گذاری با پول کم در سال ۱۴۰۱ کدام است؟

یکی از بهترین سرمایه گذاری با پول کم در رمز ارز شامل خرید و فروش توکن‌های ارزان می‌شود.

آیا بهترین سرمایه گذاری با ۱۰ میلیون امکان‌پذیر است؟

بله، سرمایه گذاران با سرمایه‌ای ۱۰ میلیون تومانی هم می‌توانند از بازار ارز دیجیتال کسب درآمد کنند.

آیا می‌توانم با پول کم سود بالایی داشته باشم؟

بله اگر به خوبی با استراتژی‌های معاملاتی مختلف و روش‌های تحلیل تکنیکال آشنایی داشته باشید می‌توانید سود بالایی از این بازار داشته باشید.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا