آموزش ارز دیجیتالآموزش متاورسبازی های ارز دیجیتال

معرفی بازی سندباکس، آموزش کسب درآمد با خرید زمین

بازی سندباکس پلتفرمی بلاکچینی است که دنیاهای مجازی زیادی درون آن جای گرفته‌اند. بازیکنان در این بازی می‌توانند به ساخت، طراحی و خرید زمین در سندباکس مشغول بشوند. سندباکس روی بلاکچین اتریوم طراحی شده و شامل متاورسی است که کاربرانش آزادانه با استفاده از استعداد و خلاقیت خود همراه با سایر بازیکنان دنیای مجازی خود را می‌سازند. نسخه اصلی و غیر بلاکچینی بازی سندباکس اولین بار در سال ۲۰۱۲ معرفی شد و تا به امروز بیش از ۴۰ میلیون بار دانلود شده است. جالب است بدانید که نسخه غیر بلاکچینی این بازی در حال حاضر یک میلیون بازیکن فعال دارد.

بازی سندباکس چیست؟

معرفی بازی سندباکس آموزش خرید زمین و کسب درآمد

این بازی کاملا شبیه به بازی مشهور ماینکرفت گرافیک پیکسلی دارد. کاربران این متاورس توانایی این را دارند که سرورهای خودشان را بسازند، به اشتراک بگذارند یا وارد سرور بازیکن‌های دیگر شوند؛ ولی با این تفاوت که هر چیزی در این بازی که توسط کاربران ساخته شود، به شکل ان‌اف‌تی در می‌آید.

آموزش بازی سندباکس

سند SAND توکن رایج داخل این بازی است که طبق استانداردهای ERC-20 اتریوم عمل می‌کند. سازندگان، بازیکنان و هنرمندان با استفاده از این ارز می‌توانند به معامله زمین، ملک و دارایی‌های مختلف مشغول شوند. هولدرهای توکن سند امکان این را دارند که با رای دادن و شرکت در نظرسنجی‌ها نظرات خودشان را درمورد مسائل مهم سندباکس بیان کنند. جالب اینجاست که سندباکس در آینده قرار است که تمام امور بازی خود را به صورت غیرمتمرکز به بازیکنان این متاورس بسپارد.

ارز بومی سندباکس چیست؟

معرفی بازی سندباکس آموزش خرید زمین و کسب درآمد

واژه LAND توی این بازی به معنای ملک‌ است. این متاورس نقشه‌ای را طراحی کرده است که شما می‌توانید با دیدن آن، ملک و زمین مورد نظرتان را به قیمت SAND خریداری کنید. با خرید یک LAND، دسترسی به تمام امورات آن زمین به عنوان یک مالک برای شما فعال می‌شود. مالکان آزاد هستن که هرطور می‌خواهند زمین خود را طراحی کنند و بازی‌های انتخابی خودشان را داخل آن ملک فعال کنند؛ حتی زمین خریداری شده می‌تواند برای اجاره هم در دسترس قرار بگیرد. سندباکس دارای ۱۶۶,۴۶۴ زمین می‌باشد که در کنارهم جای گرفته شدند و یک سرزمین را تشکیل می‌دهند.

دارایی‌های داخل این بازی به صورت توکن ERC-1155 در بلاکچین قرار گرفته شده است و شما با این دارایی‌ها می توانید زمین خود را پر کنید. بعد از ساختن این دارایی‌ها، بازیکنان آزاد هستن هرطور که می‌خواهند از آن‌ها استفاده کنند. این دارایی‌ها می‌توانند یا ساخته بشوند یا هم خریداری شوند. به علاوه، مبادله این دارایی‌ها با بازیکنان دیگر هم امکان‌پذیر می‌باشد.

متاورس چیست؟ راهنمای کامل و آموزش متاورس

Gem و Catalyst توکن‌های داخل این بازی هستند که می‌توانید با آن‌ها دسته و کمیابی دارایی‌ها خود را مشخص کنید یا ارتقا بدهید. هرچی دارایی در دسته بالاتری قرار بگیرد و کمیاب‌تر باشد، ارزش آن دارایی بیشتر می‌باشد. این دو ارز فقط با توکن خارج بازی SAND قابل خرید هستند.

در حال حاضر The Sandbox با یک کانسپت فوق‌العاده، بلاکچین معتبر، آزادی خلقت و فضاهای گسترده، جزو بهترین بازی‌ها و متاورس‌ها داخل WEB-3 است که بازیکنان می‌توانند مالکیت ان‌اف‌تی‌های مختلف را در دست داشته باشند.

ایلیا فلاح

ایلیا فلاح با سابقه چهار سال فعالیت در حوزه معاملات فارکس در لندن، دارای مدرک GCSE تجارت و اقتصاد Cambridge، در حال حاضر متخصص بازی‌های بلاکچینی، متاورس و توکن‌های غیرقابل معاوضه هستم.

مطالعه بیشتر

‫۲ دیدگاه‌ها

  1. هنوز من کارکرد امااگربرای کشاو زی باشد عالي خوب ،،والا جوان‌ها امروز دیگه چه میخوان این کار خیلی خوب است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا