آموزش ارز دیجیتالآموزش صرافی او ام پی فینکسآموزش صرافی های ارز دیجیتال

آموزش ثبت نام در او ام پی فینکس

آموزش ثبت نام در او ام پی فینکس اولین گام برای ورود به دنیای رمز ارز و معامله در این فضا است. معامله‌گران در ابتدا باید حساب کاربری خود را ایجاد کنند. هر کاربری می‌تواند از طریق اکانت اختصاصی، خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال را انجام داده و روند معاملات خود را بررسی کند.

در ادامه نحوه ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس را توضیح خواهیم داد.

ضرورت ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال

خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال تنها از طریق صرافی آنلاین امکان‌پذیر است. صرافی آنلاین ارز دیجیتال پلتفرمی است که بستر معامله رمزارزها و تبدیل آن‌ها به یکدیگر را فراهم کرده است.

اگر قصد فعالیت در بازار ارزهای دیجیتال را دارید، در مرحله اول می‌بایست یک صرافی معتبر برای معاملات خرید و فروش ارز دیجیتال انتخاب کرده و در آن ثبت نام کنید. با ثبت نام در صرافی ارز دیجیتال ایرانی شما دارای یک حساب کاربری خواهید بود که می‌توانید با شارژ کردن آن به خرید و فروش بیت کوین، اتریوم، دوج کوین، شیبا یا هر ارز دیجیتال دیگری که در نظر دارید بپردازید.

او ام پی فینکس نیز یکی از معتبرین صرافی‌های ایرانیست که خرید و فروش ارزهای دیجیتال را به دو روش معامله سریع و بازار معاملات او ام پی فینکس برای کاربران ایرانی فراهم کرده‌است. برای استفاده از خدمات صرافی او ام پی فینکس ابتدا می‌بایست آموزش ثبت نام او ام پی فینکس را به صورت دقیق مطالعه کنید.

ثبت نام و ایجاد حساب کاربری در او ام پی فینکس

آموزش ثبت نام او ام پی فینکس

ثبت نام در او ام پی فینکس از طریق یک ایمیل کاربری امکان‌پذیر است. کافیست وارد وبسایت ompfinex.com شوید و روی دکمه ثبت نام کلیک کنید. در صورت تمایل می‌توانید آخرین نسخه اپلیکیشن او ام پی فینکس را به صورت مستقیم دریافت کرده و روی تلفن همراه خود نصب کنید. پس از ورود به اپلیکیشن بر روی دکمه ثبت نام بزنید.

آموزش ثبت نام در او ام پی فینکس

در صفحه ثبت نام کافیست ایمیل خود را به صورت صحیح وارد کرده و یک رمز عبور ۸ رقمی قوی شامل حروف کوچک و بزرگ انگلیسی، اعداد و کاراکترهای *%#$@! برای حساب خود مشخص کنید.

 اگر توسط فرد دیگری به او ام پی فینکس معرفی شده‌اید، می‌توانید کد دعوت ایشان را در کادر مربوط به “کد معرف” وارد کنید. در غیر اینصورت می‌توانید این قسمت را خالی بگذارید.

در نهایت نیز می‌توانید با از مطالعه شرایط و قوانین استفاده از او ام پی فینکس ، تیک مربوط به موافقت با قوانین را بزنید و روی دکمه “ثبت نام” کلیک کنید. به این ترتیب اولین مرحله از آموزش ثبت نام او ام پی فینکس با موفقیت تکمیل شده و وارد صفحه داشبورد خواهید شد.

مراحل احراز هویت برای ثبت نام در او ام پی فینکس

آموزش ثبت نام او ام پی فینکس و تکمیل احراز هویت

در دومین مرحله از آموزش ثبت نام او ام پی فینکس می‌بایست به تکمیل احراز هویت بپردازید. احراز هویت در بازارهای مالی در سطح جهان و ایران برای معاملات خرید و فروش ارزهای دیجیتال امری ضروریست و با هدف افزایش امنیت حساب کاربری و جلوگیری از پولشویی، کلاهبرداری و سو استفاده از هویت افراد انجام می‌شود.

احراز هویت در او ام پی فینکس نیز طی تنها ۳ مرحله و در کمتر از ۵ دقیقه انجام می‌شود. به منظور تکمیل احراز هویت کافیست در صفحه داشبورد روی دکمه “احراز هویت” کلیک کنید.

مرحله اول – ارائه اطلاعات شناسایی

آموزش ثبت نام او ام پی فینکس و مرحله اول احراز هویت

در این مرحله از آموزش ثبت نام او ام پی فینکس کافیست ایمیل کاربری، شماره تلفن همراه و اطلاعات هویتی خود را ارائه و تایید کنید. به این منظور کافیست ابتدا روی “تایید ایمیل” بزنید و کدی که در ادامه به ایمیل شما ارسال می‌شود را وارد کنید. دقت کنید که کد تایید را به صورت صحیح وارد کنید.

در مرحله دوم می‌بایست شماره تلفن همراه خود را وارد کنید و روی “تایید تلفن همراه” بزنید و کدی که در ادامه برایتان پیامک می‌شود را وارد کنید. دقت کنید که شماره تلفن همراه باید متعلق به خود شما باشد چرا که امکان احراز هویت با شماره سایر افراد وجود ندارد.

پس از تایید تلفن همراه نیز می‌بایست کد ملی و تاریخ تولدتان را به صورت صحیح وارد کرده و در قسمت پایین صفحه تصویری واضح از یک کارت شناسایی بارگذاری کنید. کارت ملی، کارت پایان خدمت، گواهینامه، شناسنامه یا پاسپورت دارای اعتبار می‌تواند به عنوان مدرک شناسایی شما پذیرفته شود. در نهایت هم کافیست روی “ارسال اطلاعات” بزنید.

مرحله دوم – ارائه شماره کارت بانکی

آموزش ثبت نام او ام پی فینکس و مرحله دوم احراز هویت

در این مرحله از آموزش ثبت نام او ام پی فینکس می‌بایست شماره کارت بانکی که قصد واریز و برداشت ریالی با استفاده از آن را دارید وارد کنید و روی “ارسال اطلاعات” بزنید. لازم به ذکر است که شماره کارت بانکی وارد شده می‌بایست متعلق به خود شما باشد و امکان استفاده از حساب دیگران برای واریز و برداشت ریالی وجود ندارد.

مرحله سوم – ویدئو یا عکس سلفی

آموزش ثبت نام او ام پی فینکس و مرحله سوم احراز هویت

در آخرین مرحله از آموزش ثبت نام او ام پی فینکس نیز می‌بایست یک تصویر یا ویدئو سلفی ارسال کنید. در صورت تمایل به استفاده از تصویر سلفی می‌بایست متنی که در تصویر مشاهده می‌کنید را به صورت واضح و خوانا در قالب یک دست نوشته تهیه کرده و به همراه کارت شناسایی در کنار چهره خود بگیرید و یک تصویر سلفی بارگذاری کنید.

برای ارسال ویدئو سلفی نیز کافیست کارت شناسایی خود را در کنار چهره نگه دارید، روی گزینه “ضبط” بزنید و متنی که در تصویر مشاهده می‌کنید را با صدای واضح و بلند بگویید و پس از اتمام مراحل ضبط روی “ارسال اطلاعات” بزنید. دقت کنید که در صورت وقوع هر گونه مشکل امکان ضبط مجدد ویدئو نیز برای شما فراهم شده‌است.

به این ترتیب احراز هویت شما به صورت کامل تکمیل شده و کارشناسان واحد پشتیبانی به صورت آنی صحت اطلاعات شما را بررسی کرده و تایید می‌کنند. پس از تایید احراز هویت نیز می‌توانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی ارز دیجیتال OMPFinex بپردازید.

در صورت وجود هر گونه سوال و ابهام در مراحل آموزش ثبت نام او ام پی فینکس و احراز هویت نیز می‌توانید از طریق چت آنلاین وبسایت و اپلیکیشن، آیدی تلگرام @ompfinex724 و یا شماره تماس ۰۵۱۳۱۷۹۰ به صورت ۲۴ ساعته و در تمام روزهای هفته با پشتیبانی در ارتباط باشید.

ویژگی های صرافی او ام پی فینکس

پس از آموزش ثبت نام او ام پی فینکس، ممکن است این سوال برایتان ایجاد شود که چرا باید او ام پی فینکس را به عنوان پلتفرم معاملاتی انتخاب کنیم؟ او ام پی فینکس چه ویژگی هایی دارد؟

  • امنیت

مهم‌ترین چالش تمام افرادی که قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال را دارند، موضوع “امنیت” است. صرافی او ام پی فینکس تمام دارایی کاربران را به صورت آفلاین و در کیف پول‌های سرد نگهداری کرده و هیچ خطری مبنی بر هک یا از دست رفتن دارایی، سرمایه کاربران را تهدید نمی‌کند.

  • ربات معامله گر

پلتفرم او ام پی فینکس برای اولین بار در ایران امکان استفاده از ربات معامله گر را برای کاربران فراهم کرده است. با فعالسازی ربات تریدر در او ام پی فینکس کاربران می‌توانند سفارش‌های خرید و فروش ارز دیجیتال را به قیمت بازار جهانی ثبت کرده و حتی زمان‌هایی که آفلاین هستند و در حساب کاربری خود حضور ندارند نیز به خرید و فروش ارز دیجیتال بپردازند!

  • انواع مدل سفارش‌گذاری

کاربران می‌توانند در بازار معاملات او ام پی فینکس به چهار روش سفارش بازار (مارکت)، سفارش محدود (لیمیت)، سفارش حد ضرر (استاپ لیمیت) و سفارش حد ضرر با قیمت بازار (استاپ مارکت) به ثبت معاملات خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند.

مطالعه بیشتر: انواع سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال

  • سود و زیان معاملات

کاربران در او ام پی فینکس می‌توانند با استفاده از قابلیت PNL، سود وزیان معاملات خود را در قالب نمودارهای سود و زیان روزانه، سود و زیان تجمیعی، ارزش کل دارایی‌ها در بازه زمانی هفتگی مشاهده کنند. همچنین امکان مشاهده سود و زیان هر دارایی به تفکیک نیز برای هر رمزارز فراهم شده‌است.

  • حساب دمو

حساب دمو در بازارهای مالی حکم یک زمین تمرین برای معامله‌گران تازه‌وارد را دارد! کاربران در او ام پی فینکس می‌توانند در یک حساب آزمایشی با سرمایه مجازی ۱۰۰ میلیون تومان به همراه تمام امکانات بازار واقعی به خرید و فروش ارزهای دیجیتال بپردازند و از این طریق دانش، مهارت و تجربه خود را در حیطه ترید رمزارزها افزایش دهند. پس از آموزش ثبت نام او ام پی فینکس می‌توانید حالت حساب خود را از واقعی به دمو تغییر داده و تمرین ترید را آغاز کنید.

  • مسابقه ماهانه تریدرها

پلتفرم او ام پی فینکس با هدف ترویج اهمیت آموزش برای فعالیت در بازارهای مالی، در تاریخ بیست و هشتم هر ماه، به ۱۰ کاربری که در معاملات یک ماه اخیر خود بیشترین سود را کسب کرده‌اند، جوایز ویژه‌ای اهدا می‌کند.

در این مطلب به آموزش ثبت نام او ام پی فینکس پرداختیم و خدمات و سرویس‌های او ام پی فینکس را به صورت مختصر توضیح دادیم. پس از تکمیل ثبت نام و احراز هویت در او ام پی فینکس می‌توانید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال در یکی از معتبرترین صرافی‌های ایرانی در محیطی با امنیت و سرعت بالا و همچنین کاربری آسان بپردازید.

سوالات کاربران برای ثبت نام در صرافی او ام پی فینکس

آیا ثبت نام صرافی انلاین او ام پی فینکس دارای هزینه است؟

خیر. ثبت نام در او ام پی فینکس کاملا رایگان بوده و در جشنواره‌های مختلف هدایای رمزارزی مختلفی نیز به عنوان هدیه ثبت نام و تکمیل احراز هویت به حساب شما واریز می‌شود.

کارمزد استفاده از ربات معامله گر او ام پی فینکس چقدر است؟

استفاده از سرویس ربات کاملا رایگان بوده و کارمزد معاملاتی که با استفاده از ربات ثبت می‌شوند نیز تنها برابر با ۰.۰۰۱ حجم معامله است. (۰.۱ درصد)

صرافی او ام پی فینکس از چه ارزهایی پشتیبانی می‌کند؟

۶۶ ارز دیجیتال. با مراجعه به صفحه بازارها در وبسایت او ام پی فینکس می‌توانید تمامی رمزارزهایی که در او ام پی فینکس قابل معامله هستند را مشاهده و با آموزش ثبت نام او ام پی فینکس معاملات رمزارزی خود را آغاز کنید.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۱۵ دیدگاه‌ها

  1. با تشکر از زحماتتون و مقالات خوب و کاملتون ، بنظرم توی وبلاگ یه بخش درست کنین تمام اموزش های مربوط به بخش های مختلف سایت همونجا باشه مثل اموزش کامل ربات ، اموزش کامل خرید و فروش و واریز و برداشت ، کارت هدیه ، ساخت کد دعوت و . .. اینطوری همشون یک جا باشن عالی میشه

    1. سلام وقتتون بخیر.
      با مراجعه به دسته بندی «آموزش صرافی» می‎تونین تمام آموزشهای مربوط به پلتفرم رو به صورت یکجا ببینین.

  2. من کارت ملیم گم شده و درخواست برای گرفتن دوباره دادم..کاغذی ک ثبت احوال داده رو دارم…ایا میتونم با اون کاغذ و شناسنامه ثبت نام کنم؟

    1. سلام وقتتون بخیر.
      بله میتونین با شناسنامه، گواهینامه، کارت پایان خدمت و پاسپورت دارای انقضا هم احراز هویت‌تون رو تکمیل کنین.
      بازم تو هر مرحله‌ای از احراز هویت به مشکلی برخورد کردین میتونین از طریق چت آنلاین و اپلیکیشن و تماس تلفنی به صورت ۲۴ ساعته با پشتیبانی در ارتباط باشین.

    1. سلام وقتتون بخیر باشه
      در حال حضر اتباع خارجی می‌تونن با احراز هویت سطح ۱ (یعنی تایید ایمیل)، واریز و برداشت رمزارزی داشته باشن و در بازارهای بر پایه تتر معامله انجام بدن.
      برای راهنمایی بیشتر میتونین از طریق چت آنلاین وبسایت و یا تماس تلفنی با شماره ۰۲۱۵۲۶۹۴۰۰۰ به صورت ۲۴ ساعته با پشتیبانی مجموعه در ارتباط باشین.

  3. این خداییش ندارن آخه….؟!؟من ۲ ساله تو این صرافی ثبته نام کردم،کم لطفی تیم اینه که عیدی نمیدن،ففط یا دعوت و احراز هویت فرد…..😭😭😭😭😭🖖😵‍💫🫨

    1. سلام دوست عزیز، خوشحالیم که کاربرهای وفاداری مثل شما داریم. تیم او ام پی فینکس طی هر سال جشنواره و جوایز زیادی رو طرح میکنه که میتونین با شرکت در اون‌ها جوایز رمزارزی خوبی دریافت کنین. برای اطلاع درباره این طرح‌ها، صفحه‌های اینستاگرام و تلگرام او ام پی فینکس رو دنبال کنید یا از واحد پشتیبانی پرس‌و‌جو کنید. شب و روزتون خوش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا