آموزش ارز دیجیتالآموزش بلاکچینآموزش سرمایه گذاریآموزش کسب درآمد از ارز‌های دیجیتال

راهنمای کامل کسب درآمد از بیت کوین

ارزهای دیجیتال نزدیک به سه سال است که همواره جزء داغ‌ترین موضوعات در اقتصاد دنیا بوده‌است. اگر به روند تغییرات تکنولوژی در حداقل ۲۰ سال اخیر دقت کنید، متوجه خواهید شد که جهان در یک مسیر نسبتا تصاعدی به سمت دیجیتالی شدن در حال حرکت است. چشم‌انداز ارزهای دیجیتال نیز این است تا در جهان دیجیتالی، امور مالی را به صورت غیرمتمرکز پیاده‌سازی کنند.

همین موضوع باعث شده تا افراد بسیاری به دنبال روش‌های ممکن برای کسب درآمد از بیت کوین باشند. اکثر افراد تصور می‌کنند خرید و فروش ارزهای دیجیتال، تنها راه کسب درآمد از بازار کریپتوکارنسی است. اما این تصور کاملا نادرست بوده و این تنها یکی از استراتژی‌های محبوب بین افراد در درآمدزایی از این بازار است. در ادامه به بررسی ۴ روشی که از طریق آن می‌توانید با استفاده از ارزهای دیجیتال، منبع درآمد جدیدی برای خود ایجاد کنید می‌پردازیم.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین چیست

قبل از آشنایی با روش های کسب درآمد از بیت کوین، بهتر است ماهیت این دارایی دیجیتال را بهتر بشناسیم. بیت کوین جدیدترین نوع از دارایی های دیجیتالی است که به شکل رمزنگاری شده بر شبکه بلاکچین ایجاد شده و به عنوان ابزاری برای پرداخت استفاده می‌شود.

منظور از رمزنگاری شده این است که هیچ نهاد یا سرور مرکزی مثل بانک یا سایر نهادهای مالی اطلاعات مربوط به تراکنش‌ها را نگهداری نمی‌کنند. بلکه تمامی تراکنش‌های ارز دیجیتال در بلوک های شبکه بلاکچین ثبت و ذخیره می‌شوند و به هیچ عنوان قابل دسترسی، تغییر و هک نیستند.

کسب درآمد از بیت کوین

خرید و نگهداری بیت کوین، ترید بیت کوین در بازه‌های زمانی روزانه یا ساعتی، ماین یا استخراج بیت کوین، استیک بیت کوین و تولید محتوا در ارتباط با بیت کوین همگی از روش‌های کسب درآمد از بیت کوین هستند که افراد می‌توانند متناسب با توانایی های خود، یک یا چندین مورد را برای کسب درآمد از بیت کوین و دنیای ارزهای دیجیتال انتخاب کنند. در ادامه به توضیح هریک از این روش‌ها می‌پردازیم.

خرید و نگهداری بیت کوین ( هولد کردن)

کسب درآمد از بیت کوین با خرید و هولد کردن آن

یکی از مرسوم‌ترین و البته ساده‌ترین روش‌های کسب درآمد از بیت کوین این است که آن را به عنوان یک کالای ارزشمند و کم یاب ببینیم. تعداد کل بیت کوین های موجود برابر با ۲۱ میلیون واحد است که تمامی آن‌ها تا سال ۲۱۴۰ میلادی استخراج خواهندشد. طبق اصل عرضه و تقاضا، محدودیت در تعداد یک کالا باعث کم یابی آن شده و کم یابی برابر است با ارزشمندی!

اگر اخبار مربوط به افراد ثروتمند جهان را دنبال کنید، بخشی از ثروت آن‌ها عموما به بازار سهام مربوط است. حالا روزی را تصور کنید که هر یک از این افراد خواستار این باشند که بخشی از ثروت خود را به چندین واحد بیت کوین اختصاص دهند! بنابراین این محدودیت در تعداد بیت کوین، آن را به کالایی ارزشمند که ارزش سرمایه گذاری دارد، تبدیل می‌کند.

هر واحد بیت کوین در سال ۲۰۱۸ قیمتی برابر با چهارهزار دلار داشت و در سال ۲۰۲۱، قیمت آن به چهل هزار دلار رسید! به این استراتژی درآمدزایی اصطلاحا هولد کردن نیز گفته می‌شود.


اگر میخواهید شما هم بخشی از سبد سرمایه گذاری خود را به این دارایی اختصاص دهید، می‌توانید در یک صرافی ارز دیجیتال ثبت نام کنید و با رعایت اصل مدیریت سرمایه، اقدام به خرید بیت کوین کنید و آن را طی یک بازه زمانی بلندمدت نگهداری کنید تا در جهان دیجیتالی پیش‌رو، شما هم هولدر و مالک این پول دیجیتالی باشید!

او ام پی فینکس، یکی از برترین پلتفرم های معاملاتی ارزهای دیجیتال در ایران است که بستری امن برای خرید و فروش و نگهداری ارزهای دیجیتال برای کاربران فراهم کرده‌است. او ام پی فینکس هم‌چنین دارایی‌های کاربران را در کیف پول‌های سرد و به صورت کاملا آفلاین نگهداری می‌کند. بنابراین هیچ احتمالی در خصوص هک شدن صرافی، دارایی‌های کاربران را مورد تهدید قرار نمی دهد.

شما می‌توانید با ثبت نام در او ام پی فینکس، به راحتی و در کمتر از چند دقیقه به خرید بیت کوین بپردازید.

کسب درآمد از بیت کوین با ترید روزانه

کسب درآمد از بیت کوین با ترید آن
یکی دیگر از روش‌هایی که طرفداران و فعالان بسیار زیادی در بازار کریپتوکارنسی دارد، خرید و فروش بیت کوین در بازه‌های زمانی کوتاه مدت است؛ از تایم فریم ماهانه، هفتگی و روزانه تا تایم فریم یک دقیقه!

در این استراتژی شما می‌توانید از نوسان روزانه نمودار قیمتی به کسب درآمد از بیت کوین بپردازید. به این ترتیب که در سطوح حمایت وارد معاملات خرید شده و در سطوح مقاومتی از معاملات خرید خود خارج شوید و یا اگر در بازارهای دو طرفه (فیوچرز) فعالیت می‌کنید، وارد معاملاف فروش (Short) شوید. برای خرید و فروش روزانه بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیز می‌بایست از یک پلتفرم معاملاتی استفاده کنید.

حتما توجه داشته باشید که ترید روزانه رمزارزها نیازمند دانش و تخصص نسبتا بالایی در علم تحلیل تکنیکال، فاندامنتال و آنچین می‌باشد. بنابراین لازم است تا قبل از ورود به هر موقعیت معاملاتی در یک ارز دیجیتال، داده‌های قیمتی، بنیادی و درون شبکه مربوط به آن را به صورت کامل بررسی کنید.

او ام پی فینکس، نخستین پلتفرم معاملات ارز دیجیتال با قابلیت حساب دمو و ربات تریدر در ایران است که بستری امن و با سرعت بالا برای انجام معاملات خرید و فروش ارزهای دیجیتال برای معامله‌گران ایرانی فراهم کرده است.

در حساب دمو (آزمایشی) شما می‌توانید با شارژ مجازی ۱۰۰ میلیون تومان و تمامی امکانات بازار واقعی، به ترید ارزهای دیجیتال بپردازید و علم و تجربه خود را در حیطه معامله‌گری افزایش دهید.

با استفاده از ربات تریدر نیز می‌توانید سفارش‌های خرید و فروش خود را به قیمت بازار جهانی ثبت کرده و حتی در زمان‌هایی که آنلاین نیستید و در حساب کاربری خود حضور ندارید نیز به خرید و فروش رمزارزها بپردازید.

بیشتر بخوانید: آشنایی با تریدر ارز دیجیتال

بیشتر بخوانید: آربیتراژ با ربات تریدر

امکان سفارش‌گذاری به روش‌های سفارش بازار (مارکت)، سفارش محدود (لیمیت)، سفارش حد ضرر (استاپ لیمیت) و سفارش حد ضرر با قیمت بازار (استاپ مارکت) در او ام پی فینکس فراهم شده و تسلط بر انواع روش‌های سفارش‌گذاری می‌تواند بازدهی معاملات را تا حد بسیار زیادی افزایش داده و شما را در کسب درآمد از بیت کوین به روش ترید یاری کند.

بیشتر بخوانید: انواع سفارش خرید و فروش ارز دیجیتال

کسب درآمد از بیت کوین به روش استخراج

کسب در آمد از بیت کوین به روش استخراج

یکی دیگر از روش‌های کسب درآمد از بیت کوین، استخراج این ارز دیجیتال است. ماینرها یا همان دستگاه‌های استخراج کننده بیت کوین، در ازای تایید تراکنش‌ها و تامین امنیت شبکه پاداشی در قالب بیت کوین دریافت می‌کنند. دارندگان ماینرها نیز می‌توانند بیت کوین های دریافتی را هولد کرده و یا در بازه های زمانی کوتاه مدت به فروش برسانند.

ماینینگ بیت کوین تخصص چندانی نیاز نداشته اما هزینه اولیه نسبتا بالایی دارد و باید حتما به صورت قانونی انجام شود. اگر زمان و یا تخصص کافی برای ترید بیت کوین را ندارید، می‌توانید استخراج بیت کوین را انتخاب کنید.

خرید و فروش دستگاه‌‌های ماینینگ و ارائه خدمات مربوط به واردات و راه‌اندازی این دستگاه‌ها نیز می‌تواند روشی دیگر برای کسب درآمد از حوزه ماینینگ بیت کوین باشد.

تولید محتوا در ارتباط با بیت کوین و ارزهای دیجیتال

اگر علم، دانش و تجربه کافی پیرامون ارزهای دیجیتال و بلاکچین دارید و نسبت به تمامی پروژه‌های جدید رمزارزی و رویدادهای تازه بازار کریپتوکارنسی آپدیت هستید، می‌توانید به تولید محتوا در حوزه کریپتوکارنسی بپردازید و از طریق آموزش، تحلیل و مشاوره در این حیطه به کسب درآمد از بیت کوین و دنیای رمزارزها بپردازید.

سخن پایانی

جهان همواره در مسیر دستیابی به جدیدترین شکل تکنولوژی و دیجیتالی شدن در حرکت است. بیت کوین نیز جدیدترین شکل دارایی در دنیای اقتصاد است و انجام امور مالی در دنیای دیجیتالی پیش‌رو را محقق می‌کند. بنابراین چه خوب است تا ما هم از همین حالا به روش‌های گوناگون به آموزش بلاک چین و ارزهای دیجیتال و کسب درآمد از بیت کوین بپردازیم و در سود حاصل از توسعه دنیای دیجیتالی پیش‌رو، سهمی داشته باشیم!

در این باره بیشتر بخوانید:

انواع روش های سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال

آموزش جامع خرید و فروش ارز دیجیتال ǀ از پایه تا پیشرفته

اندیکاتور چیست و بهترین اندیکاتورها در تحلیل تکنیکال کدامند؟

آسان ترین راه برای کسب درآمد از بیت کوین کدام است؟

خرید و نگهداری بلندمدت بیت کوین ساده‌ترین روش برای کسب سود از بیت کوین است.

برای کسب درآمد از بیت کوین از کجا شروع کنیم؟

برای خرید،هولد و یا ترید روزانه بیت کوین می‌بایست از طریق یک صرافی ارز دیجیتال اقدام به ثبت نام و خرید بیت کوین کنید. اگر تازه‌کار هستید و یا اگر ارزهای دیجیتال را به صورت کاملا حرفه‌ای دنبال می‌کنید، صرافی ارز دیجیتال او ام پی فینکس، نخستین پلتفرم ایرانی با قابلیت دمو و ربات تریدر، کاملا برای شما مناسب است.

منبع: تیم تولید محتوای ompfinex.com

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۳ دیدگاه‌ها

  1. با سلام
    مطلب خوب و مفیدی بود .
    دوستانی که به کسب درآمد از خرید و فروش ارزهای دیجیتال علاقه دارند
    برای دریافت مشاوره به mr_fokr در تلگرام پیام بدهند.
    با تشکر از سایت خوبتون 🙂

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا