آموزش ارز دیجیتالآموزش امنیت ارز دیجیتالآموزش سرمایه گذاریآموزش صرافی او ام پی فینکسآموزش صرافی های ارز دیجیتال

شناسایی دو عاملی (۲FA)

اما چالشی که گاها کاربران با آن مواجه می‌شوند این است که چگونه می‌توان امنیت حساب کاربری را افزایش داد؟ چگونه می‌توان در دنیای ارزهای دیجیتال معاملات ایمنی را تجربه کرد؟

راهنمای فعال‌سازی شناسایی دو عاملی در صرافی او ام پی فینکس

در ویدئو زیر آموزش کامل فعالسازی شناسایی دو عاملی در حساب کاربری در صرافی او ام پی فینکس برای شما قرار داده شده است.

دقت کنید که رشته کدی که پیش از فعال‌سازی شناسایی دو عاملی در حساب خود مشاهده می‌کنید را در جایی امن نگهداری کنید تا در صورت عدم دسترسی به تلفن همراه خود، امکان بازیابی مجدد آن برای شما فراهم باشد.

اگر از اپلیکیشن استفاده می‌کنید می‌توانید با استفاده از کد بازیابی، شناسایی دو عاملی حساب خود را فعال کنید.

ورود به صفحه امنیت و فعال سازی شناسایی دو عاملی

وارد حساب کاربری خود شوید و در صفحه داشبورد، قسمت بالای صفحه سمت راست، روی آیکن امنیت کلیک کرده و در صفحه جدید وارد سربرگ “شناسایی دو عاملی” شوید و نرم‌افزار Google Authenticator را بر روی تلفن همراه خود نصب کنید.

دانلود Google Authenticator برای اندروید از گوگل پلی

دانلود Google Authenticator برای ios از اپ استور

وارد کردن کلید بازیابی

پس از نصب Google Authenticator، کافیست رشته کدی که در حساب کاربری خود مشاهده می‌کنید را کپی کرده و وارد برنامه شوید. سپس روی علامت به علاوه کلیک کنید و گزینه Enter a setup key را انتخاب کنید. در قسمت اول می‌توانید نام حساب را OMPFinex تغییر دهید و در کادر بعدی در قسمت Your Key،به رشته کدی که کپی کردید را Paste کنید و روی گزینه ADD بزنید.

شناسایی دو عاملی

به این ترتیب ردیف مربوط به OMPFinex در برنامه Google Authenticator برای شما ایجاد می‌شود که هر ۳۰ ثانیه یک رمز ۶ رقمی برای شما تولید می‌کند. کافیست کدی که در این قسمت مشاهده می‌کنید را به صورت صحیح در اپلیکیش در کادر مربوطه وارد کنید.

ورود به حساب کاربری

به این ترتیب شناسایی دو عاملی برای حساب شما در او ام پی فینکس فعال می‌شود و از این پس می‌بایست در هر بار ورود به حساب علاوه بر مرز عبور، این رمز ۶ رقمی را نیز وارد کنید.

نکته مهم

چالشی که برخی افراد در هنگام استفاده از شناسایی دو عاملی با آن مواجه می‌شوند این است که علی رغم صحیح وارد کردن کد، با پیغام نادرست بودن آن مواجه می‌شوند. در این شرایط می‌بایست در نرم افزار Google Authenticator هماهنگ‌سازی انجام دهید. 

ابتدا وارد نرم افزار Google Authenticator شوید. سپس بر روی سه نقطه بالا کلیک کرده و طبق مراحل زیر پیش بروید تا همگام سازی انجام شود.

settings>>>time correction for codes>>>sync now

سخن پایانی

همان طور که در ابتدا اشاره کردیم، شناسایی دو عاملی (۲FA) یکی از راه‌های افزایش امنیت حساب‌های آنلاین است. امکان فعال‌سازی این کد شناسایی، از طریق نرم‌افزار Google Authenticator فراهم شده و می‌توانید طی تنها چند گام ساده نسبت به فعال‌سازی آن اقدام کنید.

به تلفن همراه خود دسترسی ندارم. چگونه می‌توانم شناسایی دو عاملی را بازیابی کنم؟

با استفاده از رشته کدی که در هنگام فعال‌سازی شناسایی دو عاملی دریافت کردید می‌توانید مجددا حساب خود را بازیابی کنید. در غیر این صورت می‌بایست درخواست خود را با تیم پشتیبانی او ام پی فینکس در میان گذاشته تا پس از مراحل احراز هویت سخت‌گیرانه، بازیابی حساب شما صورت گیرد.

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

‫۶ دیدگاه‌ها

  1. استاپ لیمیت توی صرافی های بین المللی هست معمولا
    واقعا صرافی خفنی هستید که اینو گذاشتید . ممنون
    لطفا یه مورد لایو استفاده از استاپ هارو هم بذارید برامون یا ویدیو

    1. بله حتما طی روزهای آتی ویدئوهای اموزشی‌ای در مورد مفهوم این نوع از سفارش ها و نحوه سفارش‌گذاری به روش استاپ لیمیت و استاپ مارکت در اپارات، اینستاگرام و وبلاگ او ام پی فینکس بارگذاری میشه
      ممنون از همراهی شما

  2. بنظرم خیلی ایده جالبیه مشخصه صرافی شما به امنیت حساب کاربرا خیلی اهمیت میده و هدفش صرفا کسب درآمد آنی و تامین منافع صرف خودش نیست
    مرسی بابت توضیحات و آموزشتون
    من که همین الان نصبش میکنم

    1. بله درسته
      در بازارهای مالی مهم ترین مسئله و چالش برای تریدرها موضوع امنیت بوده
      به همین علت هم ما در او ام پی فینکس همیشه تمرکزمون اینه که بالاترین استانداردهای امنیتی رو برای دارایی کاربرها فراهم کنیم تا بتونن با خیال راحت و بدون استرس بلوکه شدن دارایی و از بین رفته سرمایه ترید کنن

        1. سلام وقتتون بخیر برای حل این مشکل، لطفا با تیم پشتیبانی در ارتباط باشید. برای حل این موضوع کمکتون میکنن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا