اخبار ارز دیجیتالتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

الگوریتم دوج کوین از اثبات کار (POW) به اثبات سهام (POS) تغییر خواهد یافت

ویتالیک بوترین، بنیان گذار بلاک چین و ارز دیجیتال اتریوم، معتقد است تمام زنجیره‌ها در بلاک چین می‌بایست به اثبات سهام (POS) روی بیاورند. ارز دیجیتال دوج کوین نیز به عنوان دهمین رمزارز برتر بازار کریپتوکارنسی، از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

تغییر الگوریتم دوج کوین

رویداد مرج اتریوم که در اواخر شهریور ۱۴۰۱ در شبکه بلاک چین اتریوم به وقوع پیوست، به عنوان بزرگترین رویداد در تاریخچه بلاک چین و بازار ارزهای دیجیتال شناخته می‌شود. طی این رویداد الگوریتم استخراج اتریوم به عنوان دومین دارایی برتر در بازار ارزهای دیجیتال از اثبات کار (POW) به اثبات سهام (POD) تغییر یافت.

طی فرایند مرج در شبکه اتریوم، ماینرها به صورت کامل از شبکه اتریوم خارج می‌شوند و اعتبارسنجی شبکه با استیکینگ یا سپرده‌گذاری اتریوم صورت می‌گیرد.

این رویداد با هدف افزایش مقیاس‌پذیری در شبکه اتریوم صورت گرفته و در بلند مدت کارایی این شبکه را افزایش خواهد داد. افزایش مقیاس‌پذیری به این معناست که تعداد تراکنش بیشتر با سرعت بالاتر و کارمزد کمتر انجام شوند.

به این ترتیب استفاده سرمایه‌گذاران سازمانی و غیر سازمانی از بلاک چین اتریوم و رمزارز بومی آن یعنی اتر با نماد ETH در امور گوناگون در سطح جهان افزایش می‌یابد.

ویتالیک بوترین، بنیان گذار اتریوم، طی بیانیه‌ای اعلام کرد، سایر دارایی‌های دیجیتالی مهم که همچنان با الگوریتم اثبات کار (POW) فعالیت می‌کنند، می‌بایست مورد بررسی قرار گرفته و امکان تغییر ساختار آن‌ها به الگوریتم اثبات سهام (POS) فراهم گردد.

مطلب مرتبط: آشنایی کامل با مرج اتریوم و تاثیر آن بر بازار رمزارزها

مطلب مرتبط: تحلیل اتریوم پس از مرج

سال گذشته، بنیاد ارز دیجیتال دوج کوین که مسیر توسعه این رمزارز را مشخص می‌کند، با انتشار گزارشی اعلام کرد که ویتالیک بوترین، خالق رمزارز اتریوم، در فرایند تغییر الگوریتم دوج کوین از اثبات کار به اثبات سهام، با توسعه دهندگان ارز دیجیتال دوج کوین همکاری خواهد کرد.

ارز دیجیتال دوج کوین در حال حاضر دومین ارز دیجیتال با الگوریتم اثبات کار پس از بیت کوین است. بنیاد دوج کوین نیز اعلام کرده که تغییر الگوریتم دوج کوین بخش مهمی از نقشه راه این میم کوین محبوب خواهد بود.

ویتالیک بوترین همچنین عنوان کرد که “مقیاس پذیری” مهم‌ترین اصل و هدف در جهان غیرمتمرکز بلاک چین است که تمامی اکوسیستم‌های رمزارزی می‌بایست برنامه‌ها و پروژه‌های خود را در مسیر رسیدن به سطح قابل قبولی از مقیاس پذیری تنظیم کنند.

برای خرید و فروش ارز دیجیتال دوج کوین می‌توانید از صرافی آنلاین او ام پی فینکس استفاده کنید.

بهبود مقیاس پذیری به چه معناست؟

منظور از بهبود مقیاس پذیری این است که یک شبکه بتواند تعداد تراکنش های بیشتری را با سرعت بالاتر و کارمزد پایین تر تایید و انجام دهد.

منبع: u.today

الهه برات‌زاده

من الهه برات‌زاده هستم و در رشته اقتصاد از دانشگاه فردوسی مشهد فارغ التحصیل شدم. چهار سال است که در زمینه بازارهای مالی فعالیت می‌کنم و از هیچ کاری به اندازه نشستن پای چارت، ترید و یاد گرفتن مطالب جدید در این حوزه لذت نمی‌برم. به نظر من بیت‌کوین سهم بزرگی در آینده اقتصاد دنیا دارد و از این بابت که مسیر کاری من طوری شکل گرفت که می‌توانم به طور تخصصی از دنیای جذاب رمزارزها صحبت کنم، بی‌نهایت خوشحالم. هر محتوایی که تولید می‌کنم با حداکثر علاقه و دقت می‌نویسم و تنها چیزی که برای من اهمیت دارد،این است که بتوانم بیشترین تعامل را با مخاطب برقرار کنم و محتوای مورد نیاز او را ارائه دهم.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا