تحلیل آنچینتحلیل ارز دیجیتالتحلیل فاندامنتال ارز دیجیتال

داده های کوین بیس محبوبیت ADA را بین کاربران نشان می دهند

آخرین آمار ارائه‌شده از سطح فعالیت‌های معاملاتی مشتریان کوین بیس (Coinbase)، تصویری مثبت و صعودی را برای ADA، رمزارز بومی بلاک چین کاردانو، کشیده است.


بر اساس آمار این صرافی ارز دیجیتال، مشخص شد که تا روز گذشته و در بازه ۲۴ ساعته، ۹۱ درصد از کاربران کوین بیس موجودی ADA خود را افزایش داده‌اند و می‌تواند به معنی بالا رفتن محبوبیت این رمزارز بین سرمایه‌گذاران باشد.

بازار کوین بیس
داده‌های بازار کوین بیس – Coinbase

در راستای این افزایش محبوبیت، مجموعه NFT اِیپ سوسایِتی (The Ape Society) که در شبکه کاردانو تولید شده است، اخیراً به یک رکورد جدید رسیده و به اولین مجموعه NFT تبدیل شد که حداقل قیمت آن ۱۰,۰۰۰ واحد ADA است.

ایپ سوسایتی
ایپ سوسایتی پروژه برتر کاردانو – Monet Money

بررسی جدول زیر متعلق به پلتفرم CNFT.io نشان می‌دهد که طی ۳۰ روز گذشته، ایپ سوسایتی از لحاظ حجم معاملات روزانه و کف قیمتی به برترین پروژه NFT کاردانو تبدیل شده است.

رتبه بندی NFT ها در CNFT.IO
رتبه بندی NFT ها در پلتفرم CNFT – CNFT.io


یکی دیگر از اخبار مثبت پیرامون کاردانو و ارز دیجیتال ADA، مربوط به صرافی غیرمتمرکز آداسواپ (AdaSwap) می‌شود. بر اساس توضیحات رسمی در وایت‌پیپر (Whitepaper) پروژه، آداسواپ یک اکوسیستم‌ساز در شبکه کاردانو است که به عملکرد این شبکه کمک می‌کند. این پلتفرم در هسته خود یک بازارساز خودکار (AMM) دارد که برای تامین‌کنندگان نقدینگی (Liquidity Providers)، بازارهای غیرحضانتی (Non-custodial) و غیرمتمرکز در بستر بلاک چین کاردانو ایجاد می‌کند.


تیم آداسواپ روز گذشته در توییتر اعلام کرد، این پروژه در تاریخ ۲۸ نوامبر (۷ آذر) در شبکه اصلی (Mainnet) کاردانو راه‌اندازی خواهد شد.


بر اساس آمار کوین‌مارکت‌کپ (CoinMarketCap)، قیمت ارز دیجیتال ADA با ۴.۳ درصد رشد نسبت به ۲۴ ساعت اخیر در محدوده ۰.۳۵ دلار معامله می‌شود.

کوین بیس چیست؟

کوین بیس (Coinbase) یکی از بزرگ‎‌ترین پلتفرم‌های معاملاتی و صرافی آنلاین ارز دیجیتال در کشور آمریکا و پس از بایننس (Binance)، دومین صرافی رمزارز برتر در جهان است.

منبع: CryptoGlobe

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا