اخبار او ام پی فینکسمعرفی ارزهای دیجیتال

ارز دیجیتال بارسلونا در او ام پی فینکس لیست شد

اخیراً باشگاه‌های ورزشی زیادی شروع به‌ سرمایه‌گذاری در صنعت رمزارزها کرده‌اند. برخی از برترین باشگاه‌های ورزشی سطح توسعه خود را در این زمینه بالا برده و به ساخت استادیوم خود در متاورس پرداخته‌اند.


توکن‌های هواداری (Fan Token) به یکی از محبوب‌ترین ارزها در بازار تبدیل شده‌اند و ارز دیجیتال بارسلونا (BAR) نیز، یکی از رمزارزهایی است که در بازار، حجم معاملات قابل توجهی در مقایسه با همتاهای خود دارد.


توکن‌های هواداری بارسلونا (BAR) در بلاک چین چیلیز (Chiliz / CHZ) به‌صورت محدود ساخته شده‌اند و با داشتن حداقل یک واحد ارز دیجیتال بارسلونا، کاربر می‌تواند از مزایای این توکن هواداری نظیر حق رأی در تصمیم‌گیری‌های مهم باشگاه و دسترسی VIP در مسابقات و رویدادها برخوردار شود. توکن‌های هواداری تاریخ انقضا نداشته و داشتن آن‌ها شامل پاداش و مزایا خواهد بود.


ارز دیجیتال بارسلونا به دارندگان خود از طریق قراردادهای هوشمند قابلیت تاثیرگذاری در سیاست‌های باشگاه را می‌دهد.

دارندگان این توکن می‌توانند از طریق اپلیکیشن سوسیوز (Socios) در تصمیم‌گیری‌های باشگاه شرکت کنند و به تیم مدیریت باشگاه بارسلونا در اتخاذ تصمیمات هرچه بهتر برای اعضای تیم و هوادارن کمک کنند. برای مثال کاربران می‌توانند طرح اتاق رختکن تیم، موسیقی تیم هنگام مسابقات و پیام روی بازوبند کاپیتانی را انتخاب کنند.

ارائه این نظرسنجی‌ها از سوی باشگاه انجام شده، اما تصمیم نهایی را کاربران با ثبت رأی در اپلیکیشن سوسیوز مشخص می‌کنند.


برای هر تصمیم‌گیری کاربران فقط یک حق رأی دارند، اما قدرت رأی آن‌ها به میزان دارایی توکن‌های آن‌ها بستگی دارد. برای شرکت کردن در رأی‌گیری‌ها و امکان دسترسی به ویژگی‌های VIP تنها یک واحد ارز دیجیتال بارسلونا کافی است، اما برخی پاداش‌ها ممکن است متعلق به افرادی باشند که توکن‌های بیشتری در اختیار دارند.


توکن هواداری بارسلونا (BAR) در ۲۲ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ۱۳۹۹) در بلاک چین چیلیز راه‌اندازی شد. چیلیز برای سازمان‌ها و ارگان‌های ورزشی یک ابزار شناخته‌شده جهت توسعه و جذب هوادار و سرمایه است.


کاربران پلتفرم معاملاتی او ام پی فینکس نیز می‌توانند به خرید ارز دیجیتال بارسلونا (BAR) و چندین توکن هواداری دیگر در این پلتفرم بپردازند.

توکن هواداری چیست؟

فن توکن (Fan Token) یا توکن هواداری نوعی ارز دیجیتال است که به دارنده آن قابلیت شرکت در تصمیم‌گیری‌های مدیریتی باشگاه مورد علاقه خود و مزایایی از قبیل پاداش‌ها و حقوق VIP می‌دهد.

پوریا کریم‌زاده

من پوریا کریم‌زاده هستم و بیشتر از چهار سال است که به‌طور رسمی وارد بازارهای مالی فارکس و کریپتو شدم. از کودکی عاشق هر نوع فناوری و زبان انگلیسی بودم و امروز تمرکز کاری خود را روی ارائه تحلیل فاندامنتال، اقتصاد کلان، اخبار بازار ارز دیجیتال و مقالات تخصصی در مورد بلاک چین و رمزارزها در نظر گرفته‌ام. شخصاً سرمایه‌گذاری را در بازه بلندمدت انجام می‌دهم و معتقدم که بلاک چین، بیت کوین و سایر پروژه‌های نوآورانه در صنعت کریپتو، آینده فرآیندهای مالی و نظام اقتصادی کشورها را شکل می‌‎دهند.

مطالعه بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا